![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Goe verstaan...afblijvuuuuuuuuuuuuuuh !!!!
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 16 september 2011 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
al het bovengenoemde zal de VL koud laten. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de Spanjaarden daar werden gedeporteerd? en Mailorca is Duits neem ik aan ? Want de Spanjaarden zijn daar wegtrokken; hoe kun je dan nog volhouden dat het Spanje is. Ik denk niet dat de Spanjaarden daar werden gedeporteerd?
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien BHV zuiver en totaal was gesplitst en al die andere zever er niet bij was, dan zou er geen grondgebied van het Vlaamse gewest nog onder gemengde bevoegdheid vallen, en was er geen poot om op te staan om dat gebied op te eisen. Het was de initiele reden om BHV te willen splitsen, en die aanklacht bij de RvS in te dienen.
#166 |
|
![]() waarom zouden VL in WAL voor VL partijen stemmen als die partijen zoveel mogelijk willen dat VL een eigen koers vaart en niets wil te maken hebben met de VL in WAL; zelfs naar de VL jobkorting mochten ze fluiten, ook al werkten ze in VL.
|
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() onnozele redenering
|
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() hij zegt: de VL beweging is ook heel klein begonnen en heeft 100 jaar nodig gehad.
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je daar aan Vlaamse kant over begint, dan ben je een soort van extremistische separatist of zo. Terwijl het de normale manier van denken geworden is in 't zuiden.
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
De VL hebben gegokt door klein-BRU erdoor te krijgen en in ruil faciliteiten. ze dachten: we slagen er zo wel in om de FR te vervlaamsen. Het is helaas anders uitgedraaid. De FR zijn vastberaden om die 6 gemeenten terug bij BRU te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Europa zal daar trouwens een stokje voor steken. |
|
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() je kunt misschien zelf al beginnen.
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat met de hulp van ons tjeefkes, he. Die zullen raar staan kijken als jullie er met de winkel vandoor zijn. Maar eerlijk gezegd, ge hebt groot gelijk. Met zo een bende platzakken, daar moet ge geen compassie mee hebben. Ik ben kontent dat ik ginder nie meer woon, en ik denk dat ik mij van het gedrocht ginder nie veel nie meer zal aantrekken. Moest ik geen buitenlandvergoeding krijgen, dan had ik bij deze mijn Belgische nationaliteit opgezegd ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 september 2011 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
En... meneer: hoeveel VL willen hier dan wonen? Euh... dat is zo belangrijk en mooi, aangenaam om hier te wonen dat er nog ongeveer 0% VL wonen. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
meer en meer FR verlaten BRU naar de rand en daardoor versnelt nog de verhuis van de VL dieper in VL. Zoiets ontwikkelt zich exponentieel: 2=>4=>8=>16,.... |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() als je op de kaart kijkt, dan denk ik dat je er ook Sint-Genius-Rode bij moet krijgen + stuk Overijse; anders sluit Waterloo en La Hulpe niet aan bij BrU.
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 | |