![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén van mijn poetsvrouwen stond onderaan de VB lijst, werd uiteraard niet verkozen, maar wèl uit haar vakbond gekieperd. Is iemand die lid is van de Open VLD en op de gemeenteraadslijsten staat ook niet iemand die zich verzet tegen de beweegredenen van de ABVV? mag die ook geen lid van een vakbond meer worden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 oktober 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() hoezo? omwille van wat dan wel? welke "handelingen" stelde mijn poetsvrouw die tegen de doelstellingen van de vakbond waren? Waarom kan zij haar werkloosheidsvergoeding niet meer via ABVV innen omdat ze op de 17de plaats van de gemeenteraadsverkiezingen stond? Toch wel omdat het bij de "verkeerde partij" was zeker? Als ze bij OVLD had gestaan was er geen enkel probleem geweest.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 oktober 2011 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier mensen die aan het argumenteren zijn, waarbij ze straks gaan uitkomen dat leden en sympathisanten van het Belang het recht ontzegd zal worden om beroep te doen op kinderopvang.
Ze lopen een kleine minderheid van dat Belang na. Deze minderheid deed en doet ook voorstellen om sommige mensen elementaire rechten te ontkennen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Graag met ware cijfers. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echter, op dit ogenblik bestaat er geen privé recht op discriminatie, dus ook niet voor die racistische opvangmoeder die het kind van een politieke tegenstander niet wenst op te vangen. Het is het één of het ander. Als die AD wet er niet was geweest, had ik gepleit voor haar recht om enkel dié kinderen op te vangen waarbij ze wist dat ze met de ouders goed overeen zou komen. Jammer maar helaas: het is de partei van de racistische opvangmama die haar dat recht heeft ontnomen. Capito? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 oktober 2011 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.law.kuleuven.be/web/msto...heidsprijs.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het Vlaams Belang dan geen politieke partij? Waarom zijn ze dan buiten de vakbond gezet? Toch niet omdat ze op een lijst stonden van een politieke partij.
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 2 oktober 2011 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke handelingen of mening verkondigt het Vb dat indruist tegen de doelstellingen en belang van de organisatie?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is niks hypocriet aan, het is een juiste en aangewezen zet vanwege Bert Deckers (en het VB?) om naar het CGKR te stappen. Het is niet omdat een instelling op zich niet deugt omwille van het feit dat ze bedoeld is om politieke tegenstanders te bestrijden, dat men binnen de bestaande context en maatschappij geen gebruik ervan zou mogen maken en zo de wapens van de vijand mag proberen te gebruiken tegen henzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus als het niet ging over politieke overtuiging, dan was het niet omdat ze op een lijst stonden van het Vlaams Belang en niet over de politieke standpunten van diezelfde partij. Voor wat werden ze dan wel buitengezet? Graag een antwoord. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 2 oktober 2011 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Omdat Storme over die zogenaamd 'elementaire' rechten een paar interessante zaken schrijft. Voor mij staat het ondertussen wel vast dat al jullie nieuwbakken 'elementaire' mensenrechten nog weinig te maken hebben met de echte rechten van de mens. Vaak liggen ze er zelfs in tegenspraak mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus een vader die lid is van het Vlaams Belang (een partij die al verschillende keren veroordeeld is geweest voor racisme), doet zijn kind naar een aziatische onthaalmoeder. En dan verwondert zijn dat hij wat provoceert...
Tsjah... wat moet je van zo'n domkloot nog meer verwachten. Dat is net als je piemel in een bankschroef aanschroeven en hopen dat het geen pijn gaat doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden vraag ik me af. En dan de kers op de taart, de VB'er provoceert omdat hij niet rascistisch is... ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 oktober 2011 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Probleem is dat we niet alles van de situatie weten.
Insinueren we maar even dat de vrouw in kwestie niet zomaar de politieke overtuiging van die vader kent. Heeft die vader dat in de opvang eens komen duidelijk maken. Heeft hij ooit een provocerende opmerking gemaakt tegenover vreemdelingen terwijl hij daar aanwezig was. Niets sluit uit dat hij het niet zal uitgelokt hebben. Het is tenslotte een Vlaams Belanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al ben ik geen VB'er, en ben ik zelfs een politieke concurrent omdat ik lid ben van de nva, weet ik dat wèl !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |