![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben jij degene die hier discrimineert en zelfs een gevaar voor de gezondheid bepleit. Veel plezier met uw ongezonde onverzadigde vetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nu mis aan omega3 vetzuren ? miljaar, het zijn de transgene vetten die ongezond zijn, dus onverzadigde vetten die partieel gehydrogeneerd worden waarvan je dan alle variaties krijgt van 1 tot 10 keer onverzading op plaatsen die niet toelaten dat het vet omgebouwd wordt doo rhet lichaam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Bart zou op deze manier in zijn eentje de begroting weer in evenwicht kunnen krijgen...
Nu nog een tax voor kazakkendraaierij en Valère kan zelfs Griekenland redden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Hart -en vaatlijders en diabetici door verzadigde en transvetten kosten de SZ enorme sommen (en overlijdens). Die zijn wel bewijsbaar, in tegenstelling tot de vermeende van jouw onaanvaard en onbewezen Y-syndroom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als vegetariërs eruitzien als verlepte planten: alle dierlijke veteters mogen mijn vetloze spierenbundels eens komen betasten, zolang ik maar van hun vetrolletjes en hun dikke pensen mag afblijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2011 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor de Denen is het duidelijk afzetterij: die hebben al een BTW van 25% op voeding - dus waarom dan niet daar reducties in voorzien voor gezonde voeding in plaats van nog meer te belasten...
Bovendien: een uittreksel uit The Lancet (Vol 373, p 797 - 798): "in one of the scenarios tested by Mytton and colleagues, beneficial reductions in saturated fat intakes were partly offset by an increase in salt consumption and decreases in polyunsaturated and monounsaturated fat intakes. They concluded that the taxes proposed under that particular scenario would do more harm than good and called for new taxes to be carefully targeted" Dus... enkel zijn pijlen richten op verzadigde vetten heeft veel kans om averechtse gezondheidseffecten teweeg te brengen. Laat het nu net dat zijn wat de Denen gaan doen wat betreft taxatie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik hier ook al voorgesteld. Dan vervalt de dubbelzinnigheid over de motivering van zulke maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Al dat gedoe over taxen op spullen die door de mond naar binnen gaan.
De kwestie is: wat blijft ervan hangen tussen mond en anus? Met andere woorden: het gewicht van de persoon. Ik stel voor om iedere volwassene wettelijk te wegen ieder jaar (geen Heksenwaag maar een Vettenwaag) en gewichtstoename te belasten aan de hand van de Body mass index. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() * Prijs polis ziekteverzekering koppelen aan BMI * Vliegtuigtickets, betaald per kg lichaamsgewicht * Extra taks op grote kledingmaten * ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Zogezegde invaliden en werkonbekwamen kosten de SZ nog veel meer. De langdurig werklozen zoals jij trouwens ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet het wel eerlijk doen, als die dikkerd maar 5kg bagage meeheeft versus zijn vrouw van 50kg die 50kg bage meezeult is net netto nog altijd een nuloperatie. En bovendien een vlieger verbruikt zijn brandstof volgens het volume, dus je kunt de mensen precies niet stapelen in het vliegtuig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() @ stingray
Off topic voor Persoonlijke leugens &laster=>R.D (tweede in deze draad) Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2011 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, wie ben jij hier, het KGB-mannetje van het politics forum ? ![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 6 oktober 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je gedraagt je als de eerste de beste vulgaire forumtrol. Overigens heb je hier voor de rest nog zo goed als niks gepresteerd. Get serious or get out |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Laat me niet lachen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg zitten jullie in een of andere penopause of kenstruatiecyclus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |