![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer mij eens heel (wegens de afschuwelijke stank van het Blauwe antiflamingantische Belgicisme) even in zijn kamp te verplaatsen. Feit: - Hij heeft een serieuse electorale pandoering gekregen. - Zijn concurenten die electoraal in de lift zitten hebben de Vlaamse kaart getrokken (iedereen die overtuigend de vlaamse kaart heeft getrokken ttz Verhofstadt, Leterme, BDW in die volgorde heeft de afgelopen twintig jaar de verkiezingen gewonnen + het cordon heeft uiteindelijk toch gewerkt) - Hij bevond zich 500 dagen lang totaal buiten de TV-belangstelling - Pa Croo kent als geen ander de hemeltergende amnesie en lafheid van het Vlaamse kiezerspubliek. Daarom blijft hem niets anders dan de vlucht naar voor. Wat hij doet is eigenlijk de logica zelf. Zorg dat je "met alle middelen" terug gehoord wordt door de media. Zorg dus dat je "met alle middelen" mag aanzitten aan de mediatribune. Enkel van daaruit kan je je profileren. Hij en pa Croo weten als geen ander dat een deel van het Vlaamse volk zich terug als kerstekinderen zal laten verleiden door de sirenezang van de o zo Vlaamsvoelende liberalen... PS: Gezien ikzelf naast hyperdemocraat ook een tikkeltje darwinist ben vind ik trouwens dat dat Vlaamse volk niet beter verdient dan geluid- en protestloos op te gaan in het aankomende franstalige kalifaat.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 oktober 2011 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets waar N-VA tegen was om diverse redenen. Ik stel alleen maar vast dat N-Va gelijk had over de hele lijn en dat ze stilaan gelijk aan het krijgen zijn.
![]() |
#163 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af: is het omdat de ideologie van de nazi's zowat een kopie is van de islam dat u zo vol bent van dat heerschap of is het gewoon omdat u hoopt terug lustig Joden, homo's en andersdenkenden te mogen vermoorden? Of wacht: u heeft thuis niets te zeggen en wil uw vrouw eens een lesje leren. Of bent u zo kontent van uw vrouw dat u er zo nog een paar bij wilt? Of is het de democratie waar u zo'n angst voor hebt? Ik weet het, een hele hoop argumenten...maar doe mij toch eens een plezier...denk ook eens aan de miljoenen (miljarden ondertussen?) slachtoffers van uw islam-nazisme hoor...deal?
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn van oordeel dat het eerlijker is om duidelijk “neen” te zeggen tegen deze nota, dan wel een tactisch “ja” uit te spreken om vervolgens naar onderhandelingen te gaan die dan met zekerheid zullen mislukken. Wie heeft er na een jaar nog behoefte aan ellenlange onderhandelingen zonder kans op slagen? Laat mij zeer duidelijk zijn: de N-VA blijft beschikbaar om te proberen een regering te vormen, maar dan enkel indien er ten gronde wordt tegemoet gekomen aan onze fundamentele bezwaren. Ik laat het over aan de inschatting van de formateur of hij dat al dan niet mogelijk acht. Ik geloof niet in het project van de formateur. Het is een slechte zaak, voor alle inwoners van dit land. En het is bij uitstek een slechte zaak voor de Vlamingen. Want zij zullen bij uitstekt de rekening gepresenteerd krijgen. Ik hanteer echter één gulden regel in mijn politiek handelen: als ik mezelf niet kan overtuigen dat iets goed is, dan kan ik daar niemand anders van overtuigen. Dus neen. Wat Open VLD nu zegt staat haaks op de houding van de N-VA. De fundamentele bezwaren die N-VA uit in hun communiqué laten geen spaander heel van de nota. Dat terwijl de bezwaren van Open VLD van in de beginnen voornamelijk geuit waren op het sociaaleconomische aspect van de Nota EDR. De nota EDR stelt ook duidelijk dat de akkoorden voor het communautaire luik niet gekoppeld zijn aan de akkoorden voor het sociaaleconomische luik.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 oktober 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zalige zijn de simpele van geest, hè. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu staan opnieuw de deuren van het immoreel gedrag wagenwijd open. Hoewel ze zullen schreeuwen dat er geen politiekers in Dexia Bank België meer mogen zijn al Dexia toch als staatsbank plooien om immoreel te lenen of borg te staan aan overheid of overheidsgerelateerde bedrijven. Aan de andere kant van de balans staan dan de spaargelden. Nu zien we daar al een eerste manifestatie van. Het staat op papier en het is ondertekend dat Dexia Bank België de Gemeentelijke Holding en de gewesten die hiervoor borg staan niet te hard zal aanpakken. De Gemeentelijke Holding moet massa's geld aan Dexia Bank België. Ze kunnen als schuldeiser de zaak hard spelen. Ze doen dat niet omdat ze nu in handen van de overheid zijn. Ze zullen de gewone spaarder en privé-ondernemers wel pluimen ter compensatie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zijn ze momenteel de teksten aan het lezen die ze gisteren geschreven hebben enb vandaag op tafel leggen voor iedereen. Ik veronderstel dat De Croo jr zich verslikt heeft toen hij zag xwaar hij allemaal mee akkoord gegaan is of hoe de walen dit geïnterpreteerd hebben.
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed zelfs dat hij niet akkoord kan gaan met de interpretatie die de walen geven aan de akkoorden. (Vandaag teksten!).
![]() |
#171 |
|
![]() En dus hebben ze geen gelijk of wat?
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal daar eens iemand anders op laten antwoorden:
Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je legt me woorden in de mond die ik niet geschreven heb. De volgende keer rood driehoekje.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Baby Decroo heeft even veel onderhandelingservaring als mijn kleine teen. Net zoals Van Besien en Beke en dat zullen de vlamingen mogen voelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, leg het maar uit. Maar baby De Croo is ondertussen een grote jongen geworden, die -samen met de anderen- de splitsing BHV op zijn rekening schreef. Iets waar Dewever nooit in slaagde. Maar deze laatste bevindt zich dan ook nog maar in zijn kleuterfase.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 oktober 2011 om 11:10. |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een grote jongen heb ik nog niet gezien tussen de 4.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 11 oktober 2011 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever wou niet toegeven, goed wetende wat de gevolgen gingen zijn... Het is niet omdat ge een akkoord hebt dat ge kunt onderhandelen, ge hebt een akkoord omdat ge kunt toegeven. |
|
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |