![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je bedoelt wss: pak frieten! ![]() ![]() Serieus nu; ik ken ook iemand met La Tourette. Oud-klasgenoot van mijn zoon. Deze jonge man knippert voortdurend met z'n ogen en schudt zonder stoppen met z'n hoofd. Doch van schelden en vloeken heb ik in al die jaren niks gemerkt, net zoals jij zegt hoeft dit niet per sé. Toch kan ik zeggen dat ik zeker NIET in een deuk lig in tegenstelling tot jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb de indruk dat Tourette tegenwoordig voor iedereen met een motorische tic gebruikt wordt... voor een diagnose tourette is er tenminste één vocale tic nodig (dat hoeven geen volzinnen te zijn), anders is't een motorische ticstoornis...
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt volledig gelijk. Doch de persoon die ik aanhaalde, heeft de vader zelf , jaren geleden, verteld dat z'n zoon lijdt aan "Gilles de la Tourette". Zoals ik reeds vermeldde heb ik die jongen nooit horen vloeken, wel is het zo dat hij midden in een zin "roept, schreeuwt". Is moeilijk te omschrijven maar hij maakt idd bepaalde geluiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vindt jij mij nu echt een klootzak die lacht met andermans beperkingen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ooit problemen gehad met zitromax. Met verschrikkelijke hoofdpijn en gezwollen rood hoofd naar de spoed. Nooit iets gevonden ook (maarja ziekenhuis Genk...), behalve dan de klinische tekens dat er iets serieus mis was. Geen pijnstilling of niets. Ze laten je daar gewoon liggen. Heeft toen anderhalf uur geduurd voordat er een neuroloog ( ![]() ![]() Die zitromax doet blijkbaar ook iets met theofiline, maar interageert ook met bilirubine (waarvan ik er te veel heb). Alleen klopt de tijdslijn totaal niet. De laatste maal dat ik norfloxacine nam, moet begin oktober of eind september zijn geweest. Daarnaast waren sommige klachten, zij het in veel mindere mate, daarvoor ook al aanwezig. Sinds wel nog sinutab forte genomen, maar laatste dateert ook weer van weken geleden.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 november 2011 om 19:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Toch maak ik me de bedenking: die persoon lacht daar mss zelf wel mee, maar wat voelt die echt? Is een beetje hetzelfde met corpulente personen: ze maken grapjes over zichzelf maar diep vanbinnen zijn ze diep gekwetst, wetend dat ze niet aan het "ideaalbeeld" voldoen. Dat ze dus "anders" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h23358.pdf
Schattig geneesmiddeltje dit, spieratrofie met spierpijn enzo. Ontstekingen van de kapsels rond de gewrichten... Zucht.
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand kan toch makkelijk een goed zelfspot hebben? Ik ken veel mensen die het geen ene moer boeit wat andere mensen van hem denken. En grapjes maken over alles wat aan hun niet perfect is. Daarbij als ik moet lachen als hij zijn Bak FRIET laat vallen, dan lach ik hem uit, maar wanneer ik dan zie dat hij het kut vindt. Houdt ik onmiddelijk op. Maja, hij lacht zelf het hardst zoals ik al heb gezegt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Euh, mijn temperatuur was daarnet liggend gemeten 38.9.
Nu is ie 38.3. Daarstraks was het geen koorts meer en normaal. En ik voel me echt niet zo lekker. Wat te doen?
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Lol.
![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 november 2011 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zie ik het allemaal niet zo roze kleure en manenschijn in. Hopelijk komt het nog goed, veel geluk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Neen dat kan niet ze denk ik. Ik voel me ook niet ijl ofzo.
En ik zie me al op spoed komen, en een normale temperatuur hebben. Want daarnet zat ik te zweten en nu is-ie effectief gezakt. Laatste meting: 37.3° C . Zelfs geen lichte koorts dus. En als ik zoiets doe zonder zeker te zijn colloqueren ze me daar vrij hard denk ik.
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zitten we daar ook in de stijgende lijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu 38.9 is een infectie, daar moet je niet meer aan twijfelen ze
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 november 2011 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allez ja, msschn zes dafalgans of zo, omdat de tandarts me een week liet wachten. Tandartsen ![]() Dokters & apothekers : yukkie. ![]() |
|
![]() |
![]() |