![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want we weten het allemaal : t'is weeral de schuld van Bart ![]() |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hilarisch.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Oh en daarbij: uw wens zal wel in vervulling komen. Laten we allemaal ademloos toekijken hoe de traditionele partijen uw stoutste dromen gaan realiseren. Dus wat loop je te mekkeren? Het is ZONDER BART DE WEVER, dus wat kan er in godsnaam mis lopen? ![]()
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 21 november 2011 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij dan ook reeds een tijdlang af waarom de hoogbegaafden - per definitie ALTIJD een demografische minderheid - van dit land, bedreigd als ze zijn door de verpletterende meerderheid van matig tot helemaal niet begaafden, daar niet eveneens gebruik van kunnen maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vindt u ten andere van de 'constitutionele monarchie' met z'n 'colloque singulier'? Is dat infantiel-karikaturaal genoeg naar uw goesting, of mag er gerust nog een schepje bovenop?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 november 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk bent u niet zo'n 'echte democraat' die van directe democratie gruwt omdat-ie er geen controle-freak over kan spelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Vreemdeling
|
![]() Wat bedoelt U met "directe democratie" dan kan ik mij er beter over uitspreken of ik er van gruw, ik het link vind of ik er mij wel kan in vinden.
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moeten dus grendels, belangenconflicten en alarmbelprocedures worden ingevoerd ter bescherming van deze bedreigde mensensoort. Ik dank u allen bij voorbaat hartelijk voor uw bereidwillige medewerking.
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(of geniet, al naar gelang ![]() www.democratie.nu
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Referenda zijn ook niet altijd even betrouwbaar: de vraagstelling, het tijdstip waarop en dergelijke kunnen een referendum beïnvloeden. Ook praktisch gezien vind ik het moeilijk haalbaar. Of wil je gaan naar een "vrije" directe democratie: wie wil meebeslissen, graag, wie daar geen zin in heeft moet zich dan maar neerleggen bij een waarschijnlijke minderheid die wel geïnteresseerd is. Maar ik zeg het nog: er zit zeker wel iets in waarover ik graag nog eens wil nadenken... |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Referenda zijn ook niet altijd even betrouwbaar: de vraagstelling, het tijdstip waarop en dergelijke kunnen een referendum beïnvloeden. Ook praktisch gezien vind ik het moeilijk haalbaar. Of wil je gaan naar een "vrije" directe democratie: wie wil meebeslissen, graag, wie daar geen zin in heeft moet zich dan maar neerleggen bij een waarschijnlijke minderheid die wel geïnteresseerd is. Maar ik zeg het nog: er zit zeker wel iets in waarover ik graag nog eens wil nadenken... |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat deze beide problemen betreft moeten we ons echt géén illusies maken. Het 'ideaal' is inderdaad die "vrije" directe democratie. Niemand kan er immers toe worden verplicht ongeïnteresseerd te zijn.
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik dat wél kunnen, dan had u daar ongetwijfeld al méér over gehoord ![]()
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hebben de Frans- en Italiaanssprekenden in Zwitserland ook zo'n heel arsenaal aan grendels en blokkeringsmiddelen om te verhinderen dat de Duitstalige meerderheid er - pun not intended - Führer speelt?
|
![]() |
![]() |
#180 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |