![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet me er meteen aan!
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Wereldvrede bewerkstelligen is moeilijker dan een paar kinderen aanvallen. Dat laatste ligt in de mogelijkheid van de eerste de beste gestoorde kwiet, het eerste niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou, dat was dan een makkie Maar eigenlijk bedoelde ik OOK en NOG heel iets anders. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 02:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En staat in verband met het OOK en NOG van het bovenstaande bericht. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En wie stoort is zich het eerst aan lawaaiërig chaotisch kindergedrag? Diegenen die zich als kind eerder de rustige en of de beheerste type's waren, al dan niet gestuurd door de ouders. Bij mij is het ook zo hoor: hoeveel gebeurt het wel niet dat ik in mezelf denk van: 'och God, die heeft er beter nooit aan begonnen'. ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar dat niet zo is, worden hoge kindergeboortes gecompenseerd door honger, kinderziekten, &c. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 8 januari 2012 om 09:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je logica is rotsvast gewoon.
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger stierven er effektief hopen kinderen, nu is dat al een pak minder (natuurlijk niet opgelost). Vraag is dan wel of in landen met die onaanvaardbare bevolkingsgroei er niet eerder in preventie dan in het vermijden van kindersterfte moet worden geinvesteerd; CIA FACTBOOK / Population growth rate (noteer even de Gaza Strip: op de 7de plaats!!!!) Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 januari 2012 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Ik heb al meermaals opgemerkt dat tussen degenen van mijn vroegere schoolkameraden die ik nog eens tegenkom, deze dat het meest onverdraagzaam, soms zelfs delinquent gedrag, vertoonden, vandaag het strengst met hun eigen kinderen zijn. " Aan een ouwe aap moet ge geen smoelen leren trekken " zeggen ze dan. Het zijn ook dezen die het meeste kritiek op hun volwassen medemens hebben, of hij nu autochtoon of vreemdeling is. Zij weten het altijd beter. Zij zijn de grootste egoïsten, en lastverkopers.
Ze waren als kind en tiener onverdraagzaam, en zijn dat vandaag nog. Zij zijn zelfs erger geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het overgrote deel van de wereld zorgen de kindjes voor het welziojn van hun oudjes, zonder pensioen. Dat is de reden waarom die oudjes zoveel kindjes gemaakt hebben. Kindjes zijn dus overal ons pensioen. Nou,dat was weer een makkie. En die heerlijke kindjes zorgen ook voor ons psychisch welzijn. Ze zijn fantastisch, die schatjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer betrouwbaar. Niger, op de tweede plaats, heeft het hoogste aantal geboortes in de wereld. Maar dat moet wel, vermits je kans om de 40 te overleven (als je al 15 bent geworden, men begrijpe het goed) zo'n 50% is. Gaza, het voorbeeld dat je zelf aangeeft, is nochtans een voorbeeld van een enorm economisch potentieel. Het is daar al booming dat de klok slaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelofelijk boeiend.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk Ma, zonder GOD ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want het is wel zo dat kinderen in de ogen van de meesten onder onze medemensen, en dit in de hele wereld, genade vinden, zelfs bij de meest wreedaardigen. Voor welke reden haten bepaalde mensen dan wél kinderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zijn bijgevolg degenen die zich niet wensen voort te planten doodgewoon ongeschikt genetisch materiaal ? ![]() |
|
![]() |
![]() |