Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2012, 22:58   #161
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Je kent toch het onderscheid tussen federaal en regionaal, niet?
Als je al verontwaardigd bent, wat ik ten zeerste betwijfel, over de subsidies uitgegeven door de vlaamse overheid moet je dan niet eerder je pijlen afvuren op deze i.p.v. op één enkel geval (van de wss tientallen...)?
Natuurlijk ken ik dat en de Vlaamse zou beter deze subsidies afschaffen en de afgeschafte subsidies van de federale overnemen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:04   #162
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Grappig dat u dat aanhaalt. Want die restauratiepremies zijn een prachtvoorbeeld van dienstverlening naar de burger én ze dienen een bij uitstek algemeen belang, nl. de instandhouding van ons cultuurpatrimonium.
Er is niets grappigs aan het feit dat ik het een hogere prioteit geef dat er meer burgers gediend zijn van een premie voor dubbele beglazing. Van welke overheid die ook moge komen. Dat schijnt maar niet door te dringen.
Dat die restauratiepremies ook een vorm van algemeen belang zijn spreek ik niet tegen, maar aangezien ik zoveel mogelijk burgers hun welzijn nastreef en dat meer prioriteit geef dan het cultuurpatrimonium dat gaat gebruikt worden als prestige van 3 gezinnen. Wij gaan tenslotte enkel van de gevel mogen genieten. Of gaat het opendeur zijn misschien ?
Zoals ik al zei het is een kwestie van prioriteiten, ik wens zoveel mogelijk burgers te voorzien van nuttige voorzieningen, en het besparen van kosten voor die burgers en de vermindering van C02 uitstoot door het opwekken van warmte wat meestal slechte rendementen heeft acht ik meer prioritair. En dat dient ook het algemeen belang. Dat dient ook voor tewerkstelling in de bouw en dat geeft een mooie ecologische benefit. Maw dat zijn sterke argumenten. In feite komt u niet veel verder dan hetzelfde voordeel voor de bouw en hij heeft er recht op. Geen van die 2 zaken ontken ik. Ik zie alleen meer voordeel in een dubbelle beglazings premie. Mag het even ? Het is bovendien crisis. Die dubbele beglazing heeft een permanent ecologisch voordeel, het prestige van Verhofstadt en die 3 andere gezinnen interesseert me veel minder. Noch van andere gezinnen die van dezelfde voordelen gebruik maken voor andere panden.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:04   #163
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Krijgen straatvegers geen loon, dan?

...
Hoe dan ook véél te weinig als we rekening houden met het 'belevingswaarde van de stad verhogend' gehalte van hun job.

In tegenstelling tot onze verantwoordelijke staatsmannen-in-wording is een straatveger wél zijn/haar gewicht in goud waard.

U hoeft zich niet eens af te vragen hoe positief ik denk over mensen die SPONTAAN - dus zonder dat ze daar een loon voor krijgen - hondendrollen van het voetpad verwijderen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:07   #164
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Engelen bestaan niet.

Alleen voor wie het verdient
Wel in boeken. En voor sommige mensen die erin geloven.
Maar goed u bent dus geen engel want ze bestaan niet.
Vriendelijkheid moet niet verdient worden, dat is enkel met respect het geval. Vriendelijkheid is gratis en kost geen moeite, toch niet voor een normaal mens.
Oud 10 januari 2012, 23:09   #165
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wel in boeken. En voor sommige mensen die erin geloven.
Maar goed u bent dus geen engel want ze bestaan niet.
Vriendelijkheid moet niet verdient worden, dat is enkel met respect het geval. Vriendelijkheid is gratis en kost geen moeite, toch niet voor een normaal mens.
Niets is gratis. Alles moet verdiend worden, ook vriendelijkheid.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:09   #166
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk ken ik dat en de Vlaamse zou beter deze subsidies afschaffen en de afgeschafte subsidies van de federale overnemen.
Mee eens. Die afgeschafte subsidies treffen heel wat burgers serieus in de portemonee. Mensen die daar wel op gerekend hadden, ik denk dat die al lang spijt hebben van de huidige regering en de impasse liever wat langer hadden zien duren, of een andere regering met andere prioriteiten.
Oud 10 januari 2012, 23:13   #167
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Dat is een heel slechte houding. Als u iemand voor het eerst tegen komt dan bent u dus niet vriendelijk. Als een man u vraagt hoe laat het is, dan loopt u hem voorbij. Hetzelfde als iemand u de weg vraagt.
Vriendelijkheid is gratis en u bereikt er veel meer mee dan met onvriendelijkheid.
Straks komt u nog zagen over de verzuring van de maatschappij, daar draagt u dan individueel aardig aan bij.
Oud 10 januari 2012, 23:20   #168
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zon, de regen, de wolken, de wind, verloren voorwerpen, vogelzang, 't zot in de kop, ... :

allemaal gratis!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 23:21   #169
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Dat is een heel slechte houding. Als u iemand voor het eerst tegen komt dan bent u dus niet vriendelijk. Als een man u vraagt hoe laat het is, dan loopt u hem voorbij. Hetzelfde als iemand u de weg vraagt.
Vriendelijkheid is gratis en u bereikt er veel meer mee dan met onvriendelijkheid.
Straks komt u nog zagen over de verzuring van de maatschappij, daar draagt u dan individueel aardig aan bij.
Uw achterlijke slavenmoraal kan mij gestolen worden. Als ik op straat loop kom ik wel elke dag tientallen mensen voor de eerste keer tegen. Waarom zou ik sowieso welk gevoel dan ook tegen hen hebben? Alsof ik mij daarmee zou moeten bezig houden. Als iemand mij vraagt hoe laat het is, dan antwoord ik hem dat ik alle tijd van de wereld heb maar hij blijkbaar niet.

En de verzuring van de maatschappij, ik zou niet weten waar u het over hebt, in mijn maatschappij merk ik geen verzuring op.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 10 januari 2012 om 23:22.
Oud 10 januari 2012, 23:24   #170
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw achterlijke slavenmoraal kan mij gestolen worden. Als ik op straat loop kom ik wel elke dag tientallen mensen voor de eerste keer tegen. Waarom zou ik sowieso welk gevoel dan ook tegen hen hebben? Alsof ik mij daarmee zou moeten bezig houden. Als iemand mij vraagt hoe laat het is, dan antwoord ik hem dat ik alle tijd van de wereld heb maar hij blijkbaar niet.

En de verzuring van de maatschappij, ik zou niet weten waar u het over hebt, in mijn maatschappij merk ik geen verzuring op.
Ik bij u anders wel. En daarmee is alles tegen u gezegd over dit onderwerp.
Oud 10 januari 2012, 23:27   #171
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Ik bij u anders wel. En daarmee is alles tegen u gezegd over dit onderwerp.
Ik hecht alleen maar waarde aan wat mensen met toegevoegde waarde tegen mij zeggen. Voor dit laatste bent u te licht bevonden en afgekeurd.
Oud 10 januari 2012, 23:31   #172
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hecht alleen maar waarde aan wat mensen met toegevoegde waarde tegen mij zeggen. Voor dit laatste bent u te licht bevonden en afgekeurd.
Oh wat erg, ik ga heel de week niet kunnen slapen.
en op de man.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 januari 2012 om 23:33.
Oud 11 januari 2012, 12:07   #173
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou ik ook niet willen, plebs zoals jij moeten s'morgens klaar staan om te werken.
En jij bent geen plebs omdat?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 12:11   #174
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En jij bent geen plebs omdat?
Il est Bruxellois! Pas un des paysan qui parlent une langue si locale...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 12:44   #175
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als u mij vraagt hoe laat het is, zal ik met alle plezier antwoorden "tijd om uw leven te beteren "
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 13:40   #176
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bedoelt ongetwijfeld: toegevoegde eigenwaarde voor jezelf?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2012, 13:44   #177
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou ik ook niet willen, plebs zoals jij moeten s'morgens klaar staan om te werken.
Als ik u was zou ik maar vlug werk gaan zoeken of zorgen voor een deftig diploma zodat je je bij het werkende plebs kan vervoegen dat s'morgens vroeg opstaat.
En zelfs als je een rentenier bent wat ik sterk durf te betwijfelen zou ik maar aan mijn goed fatsoen werken.
Oud 11 januari 2012, 14:33   #178
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom denkt u dat zijn dossier sneller werd behandeld? En waarom denkt u dat die 'uitgaves bevroren zullen worden'? (mocht u zichzelf toch nog de opdracht geven om te antwoorden op aan u gerichte vragen: een antwoord graag)
verhofdstad als voorbeeld gebruiken voor een normale burger is compleet absurd.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be