![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De natuur heeft hen gelukkig een krachtige mondzuiveraar gegeven om hen toe te laten hun anus en schaamstreek schoon te likken.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen wasverzachter gebruiken. gaat lekker. maar ik gebruik die gele vodjes niet als afwasvod, daarvoor heb ik andere gele dingeskes en die gaan mee de normale was in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou eens bij die van ons moeten wonen, waarschijnlijk kreeg je dan het zuur.
![]() Opstaan, tanden poetsen, afdrogen, handdoek in de wasmand. Tijdje later douchen, afdrogen, handdoek in de wasmand, 's avonds tanden poetsen, afdrogen, handdoek in de wasmand. Tussendoor handen wassen, handdoek in de wasmand.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijt ge/uw omgeving vaak ziek op een jaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kijk zo in alle reclameblaadjes, en haal het dan bij de Colruyt dus. Het geldt vooral voor food, non-food is het soms niet echt waar (bv van die dikke typische administratie kaften, laatst aan 99ct bij de delhaize kunnen kopen).
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch eigenaardig dat de meeste tips gaan over besparen op voedsel... Waar blijven die economisten om uit te leggen hoe we kunnen besparen op de grote uitgaven, de bahlastingen, de rekeningen voor energie/huishuur/biertjes... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Het kan zijn door hormonale veranderingen (ik ben ook wel gestopt met de pil, maar ik zal terug moeten beginnen om medische redenen ![]() ![]() Wat ook zou kunnen, is dat die vele CT-scans een weerslag hebben genomen... Veel radioactiveit... bijna onmogelijk. Tenzij die apparaten iets minder goed afgesteld staan dan eigenlijk de bedoeling is, wat me niet zou verbazen. ![]() Al de medicijnen die ik tijdens die ziekteperiode heb gekregen, kunnen ook zijn impact hebben. Drie dozen antibiotica, zware pijnstillers, dingen waarop ik allergisch reageerde... ![]() En dan nog kunnen de massa's producten (conditioner en masker) van de supermarkt met siliconen en sulfaten dus ook echt een weerslag gehad hebben. Naar het schijnt kan je daar plots tegen reageren, en kunnen die ook leiden tot haaruitval op termijn. Het blonderen... men heeft telkens niet enkel mijn uitgroei bijgewerkt, maar ook mijn lengtes opnieuw gekleurd. Dat zal zeker niet gezond geweest zijn. Ik vermoed dat het kan dat een haar zo kapot is dat het niet afbreekt maar gewoon uitvalt? ![]() Het is godzijdank nog zonder kale plekken (zou prognostisch weinig goed betekenen ![]() Daarvoor begon mijn haar plots te klitten. Een klit die ik er niet meer uitkreeg. Tegelijk ruizelde het enorm. Toen ik een medisch product op mijn hoofdhuid moest aanbrengen, heb ik ook wat leave-in conditioner (kappersproduct nochtans, van PACT ![]() Ik had het slimme idee het onder de douche te ontwarren door dat conditioner-spul eruit te wassen... wrijf wrjif over de punten dus -> één grote klit. ![]() Het eruit trekken was bijna onmogelijk en leidde er vooral toe dat mijn haar in het rond vloog. Ze vond mijn haaruitval, superdun en kwetsbaar en volledig uitgedroogd haar (daar waar het een klittenbal was, van een graad die ik overigens enkel nog maar bij honden gezien had tot dan ![]() De schaar heeft dus de oplossing moeten brengen. Doordat het wat korter is valt het ook minder op dat het zo weinig haar is. ![]() ![]() Een olie meegekregen... blijkt nu ook met conditioner te zijn. ![]() Ik hoop echt één ding, en dat is dat ik terug een mooie volle haardos krijg... Enfin ik had al dun haar. Zo dun als nu is dus echt erg ... En ik ben bijna bang om het te gaan wassen, of om er olie op te doen of iets dergelijks, net omdat het ongelofelijk uitvalt op die momenten. ![]() ![]() Ik zou ook nog een conditioner moeten zoeken zonder siliconen of sulfaten, want als ik mijn haar enkel met shampoo was, is het één knopengedoe. Thanks voor de tips, ei en olijfolie gaan er vandaag op. ![]() En morgen in de tuinen eens zien voor een 'brave' conditioner. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er al eens aan gedacht om uw haar nu eens gewoon met rust te laten in plaats van er altijd brol in te gooien?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Delhaize kwam ik eigenlijk niet, wegens te duur. Maar ze zijn nu hun prijzenpolitiek wat aan het aanpassen, waardoor ik soms wel durf binnenvallen. Zeker voor een reclame. En soms ook omdat ze producten hebben die de Colruyt niet heeft. Met toiletartikelen bedoel ik inderdaad vooral haarconditioners, maskers, make-up, dagcrèmes, maar in mijn geval ook enkele medische zalven, lotions en crèmes die ik op me mag smeren en bij de apotheker mag gaan halen. Kost meestal enorm veel. Daarnaast tja... wat gebruikt een vrouw allemaal hé. ![]() ![]() Dat ik in mijn Spanje-trip mijn hele beauty-case met �*lles in ben kwijtgeraakt (ik had het in een open tas zitten, samen met mijn eten en drinken) die ik mee wou nemen op de bus. Maar de chauffeurs weigerden die zak de toegang ... Je zou zogenaamd niet mogen eten of drinken op de bus. ![]() Dus moest-ie in de bagageruimte. Blijkbaar is de make-upkoffer er toen uitgevallen. Aan de Spaanse grens, toen ik van bus moest wisselen, hebben ze me dat gezegd. Maar in het Portugees. Ik reageerde dus niet en had toen ook nog niet door dat-ie weg was. ![]() Het idiote is dat ik weet dat die make-up tas dus "gevonden" is, maar dat niemand me blijkbaar kan zeggen waar hij exact naartoe gegaan is nadat hij aan de grens was. Blijkbaar kan ook niemand die chauffeurs contacteren, om dat even na te vragen, of dergelijke. Ik heb nochtans intussen al de helft van de Europese zetels van die maatschappij ervoor gecontacteerd (en opgegeven). Nochtans kan men weinig met die tas doen, een deel spullen waren geprepareerd door de apotheker, een ander deel waren medicijnen, ... enfin, niet grappig en er kan al snel voor 150 euro spullen inzitten. Het resultaat is dat ik nu alles terug moet gaan kopen. Dat heb ik nog lang niet gedaan gezien het budget me ontbreekt. ![]() Voor deo heb ik trouwens een oplossing gevonden: gewoon een beetje goedkoop Wibra-parfum gebruiken. Gaat lang mee, je mag doen wat je wil en ik heb ontdekt dat als ik het gewoon enkele dagen niet gebruik, alles ook nog oké is. Bespaart enorm dus. Een deo-spuit kost wel minder, maar je doet er minder lang mee. Plus het is minder effectief. Alleen heb ik hier nu wel een hele voorraad nivea, bourjois, ... ongebruikte deo staan. ![]() Idem voor de siliconen haarproducten. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 januari 2012 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te geloven wat sommigen allemaal op hun lijf kwakken
![]() Bij sommigen is dat zo overdreven dat ik het nauwelijks ernstig kan nemen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben hier dan de enige vrouw in huis, en ik doe normaal! ![]() |
|
![]() |
![]() |