![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nooit van evolutie en zo gehoord zeker? Darwin is een gezelschapsspelletje of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat daarover discussies nodig zijn zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
waar heb ik dat in twijfel getrokken ik ben geen dier omdat ik meer ben dan dat, ik heb moraal, gedachten, gevoelens. dieren hebben dat niet. als jij zegt dat je een dier/beest bent, zeg je dat je geen gedachten, gevoelens, moraal hebt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() dat lijkt u verkeerd, ik ben weldegelijk een dierenliefhebber.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij simpel he Kasumi. Als het eetbaar is, moet het niet gecommandeerd worden, dan is er een andere optie.
Maar het Eberhartiaans kunstenaarsgezelschap dat U hier aanbied, dat mag van mijn part na veroordeling de steenkoolmijn in.
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() ik heb dat nergens gedaan, en zal dat ook nergens doen
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Neen, maar u stelt wel dat dieren geen gevoelens en/of gedachten hebben. Ik zeg niet dat u daarom per se zich bezondigt aan dierenmishandeling maar het is wel dit soort meningen die bepaalde mensen een uitweg biedt om dierenleed goed te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() een voorbeeld
je hebt een schattig hondje dat je al 10 jaar lang aanbid. stel nu dat hondje ligt op treinsporen voor een aanstormende trein. naast dat hondje ligt een vreemd kind, die je totaal niet kent. je hebt enkel tijd om ofwel je hondje, ofwel die vreemde te redden. wie red je? ik zou dat kind redden, en mijn hondje dood laten gaan, ook al heb ik het nog zo lief. om het simpele feit dat die hond maar een dier is, en dat kind een mens. mocht dat vreemde kindje ook maar een vreemde (zoog)dier zijn, zou ik mijn hondje redden. maar ik geef meer waarde aan mensen dan aan dieren. daarom ben ik ook geen dier. ik zou mezelf minder waard achten dan mensen. ik ben geen dier, ik ben een mens.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 januari 2012 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het "veilig is", volgens Regel 2 van Maddox, dan kan dat kind een prima railroadkill worden. Ik heb minder op met de mensheid, dan met de beste vriend ervan.
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ging het niet over in feite. Ik zou ook het kind redden aangezien men zich nu eenmaal met zijn eigen soort verwant voelt. Dat neemt echter niet weg dat het hondje ook gevoelens kan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk is ze ook groot liefhebber van onverdoofde halalslachtingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja. Wel jammer.