Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2012, 23:22   #161
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Larie en apekool. Hetgeen u niet aanstaat, wordt door u en uw gelijkgezinden zeer snel afgedaan als 'getrol'. Eén van de grootste trollen bent u trouwens. Want u anwoordt zeer vaak naast de kwestie. En dat noem ik ook trollen, want zo probeert u dan het onderwerp te verleggen omdat u vaak geen zinnig antwoord weet te geven.
Als er iemand continu offtopic gaat bent u het wel. Wanneer iemand replikeert op uw off-topic post, noemt u hem off-topic. Handige manier om alle discussie af te blokken.

Uw posts komen ook altijd terug op de "grote leider papzak" en de vergoddelijking van de wever. Iedereen is lid van n-va en dergelijke meer. Trolgedrag op en top. Zoveel dingen die u over mij beweert zijn fundamenteel onjuist en blijken op geen enkele manier uit mijn posts.

/off-topic
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 09:28   #162
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Als er iemand continu offtopic gaat bent u het wel. Wanneer iemand replikeert op uw off-topic post, noemt u hem off-topic. Handige manier om alle discussie af te blokken.

Uw posts komen ook altijd terug op de "grote leider papzak" en de vergoddelijking van de wever. Iedereen is lid van n-va en dergelijke meer. Trolgedrag op en top. Zoveel dingen die u over mij beweert zijn fundamenteel onjuist en blijken op geen enkele manier uit mijn posts.

/off-topic
Alweer een bewijs dat u mijn posts slecht leest of zo maar wat vertelt en/of moedwillig dingen verdraait. Ik heb niet éénmaal de term 'papzak' gebruikt. Uw geestesgenoten echter, die hebben het nogal eens over 'den dikke', da's waar.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 09:31.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2012, 11:14   #163
Jurgen72
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Alweer een bewijs dat u mijn posts slecht leest of zo maar wat vertelt en/of moedwillig dingen verdraait. Ik heb niet éénmaal de term 'papzak' gebruikt. Uw geestesgenoten echter, die hebben het nogal eens over 'den dikke', da's waar.
En toch bent u diegene die ik al enkele malen (vriendelijk) gevraagd heb het naampjes-noemen achterwege te laten. Dat deed ik omdat u het niet eens deed ? vreemd.

Beschuldig mij anders nog eens van een dubbel-nick te zijn. (zonder argumenten, uiteraard).
Of stel anders nog eens dat ik wegens minder lang geregistreerd te zijn of minder berichten gepost te hebben, minder recht op spreken heb (dan bvb jij). Uiteraard wederom zonder argumenten.
Jurgen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 01:03   #164
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zeg maar dat er in deze onverkwikkelijke zaak een zeer onguur heerschap te voorschijn is gekomen: Bart De Wever. Ogenschijnlijk een goede papzak, maar in de praktijk bitter weinig medemenselijkheid...
En nu weer is hij m.b.t. tot het akkoord weer de volksverlakker uit aan het hangen. Een slecht akkoord zegt de man die het akkoord niet eens gelezen heeft. Niet erg pienter van De Wever.
http://www.fora.be/showpost.php?p=5712142&postcount=913

Laatst gewijzigd door Miguelito : 5 februari 2012 om 01:12.
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 08:44   #165
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaamsgezindheid werd helemaal niet vervolgd in die tijd.

Ik vermoed zelfs dat u dat echt gelooft...

In elk geval stel ik vast dat u mijn conclusie niet bestrijdt:

Citaat:
Wel zie, jullie krijgen nu wat jullie gezaaid hebben: Vlaanderen is incompatibel met België.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 februari 2012 om 08:45.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 08:50   #166
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En? Wat heeft 'vlaamsgezindheid' hier nu mee te maken? 'Orangisme' daarentegen is gewoon: oranjegezindheid.
Helemaal in het begin van de Belgische afscheidingsstaat was er nog helemaal geen Vlaamsgezindheid. Het concept "Vlaanderen"bestond nauwelijks, dat is pas later in de 19de eeuw ontstaan, evenals de bijhorende "Vlaamse Beweging". "Vlaams" is een bijproduct van de Belgische afscheiding. Daarvoor was je gewoon Nederlandsgezind of Frans-, dit is Belgisch-gezind. En daar gaan we twee eeuwen later terug naartoe.
Oud 5 februari 2012, 08:55   #167
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen72 Bekijk bericht
En toch bent u diegene die ik al enkele malen (vriendelijk) gevraagd heb het naampjes-noemen achterwege te laten. Dat deed ik omdat u het niet eens deed ? vreemd.

Beschuldig mij anders nog eens van een dubbel-nick te zijn. (zonder argumenten, uiteraard).
Of stel anders nog eens dat ik wegens minder lang geregistreerd te zijn of minder berichten gepost te hebben, minder recht op spreken heb (dan bvb jij). Uiteraard wederom zonder argumenten.
Hoe komt het trouwens dat onze System (gemiddelde van 19 berichten per dag) steeds minder en minder post. Zijn laatste bericht is van 28 januari 2012, zie http://forum.politics.be/member.php?u=9234. System die meer dan een week niks post, dat zou vroeger nooit gebeurd zijn.
Oud 5 februari 2012, 09:52   #168
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Hoe komt het trouwens dat onze System (gemiddelde van 19 berichten per dag) steeds minder en minder post. Zijn laatste bericht is van 28 januari 2012, zie http://forum.politics.be/member.php?u=9234. System die meer dan een week niks post, dat zou vroeger nooit gebeurd zijn.
Och, het beste is die * KNIP * te negeren.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 6 februari 2012 om 16:59.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 10:59   #169
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Ja dat klopt. Ik moet u hierin gelijk geven. Maar u moet alles vermelden: daar staat ook 'goede papzak'. En dat is al heel wat anders.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:03.
Oud 5 februari 2012, 11:02   #170
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:03.
Oud 5 februari 2012, 11:09   #171
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat klopt. Ik moet u hierin gelijk geven. Maar u moet alles vermelden: daar staat ook 'goede papzak'. En dat is al heel wat anders.

De koning der spartelaars...
Oud 5 februari 2012, 11:17   #172
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De koning der spartelaars...
Niet zo. 'papzak' tout court focust op de zwaarlijvigheid. "Dat is een goede papzak", betekent eigenlijk 'dat is een door en door goed mens', of iemand die in wezen de goedheid uitstraalt.

Hetgeen verre van het geval is met de Zeer Kleine Leider. Dat is nogal evident. De Zeer Kleine Leider is sluw, berekend, hardvochtig en doet constant aan volksverlakkerij. En zoals ik reeds zei, bij dit alles steekt hij geen poot uit en blijft hij op zijn luie krent zitten.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:29.
Oud 5 februari 2012, 11:55   #173
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik vermoed zelfs dat u dat echt gelooft...

In elk geval stel ik vast dat u mijn conclusie niet bestrijdt:
En kunt u ons daar een voorbeeld van geven dat ons aantoont dat in de tijd waar u het over had, Vlaamsgezindheid werd 'vervolgd'. Verlicht onze geest.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 11:55   #174
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het O/Systemosten Bekijk bericht
Niet zo. 'papzak' tout court focust op de zwaarlijvigheid. "Dat is een goede papzak", betekent eigenlijk 'dat is een door en door goed mens', of iemand die in wezen de goedheid uitstraalt.

Hetgeen verre van het geval is met de Zeer Kleine Leider. Dat is nogal evident. De Zeer Kleine Leider is sluw, berekend, hardvochtig en doet constant aan volksverlakkerij. En zoals ik reeds zei, bij dit alles steekt hij geen poot uit en blijft hij op zijn luie krent zitten.
Ik begrijp dat als U iets zegt, dat U dat omgekeerd bedoelt. In dit geval bedoelt U dat Bart De Wever de goedheid zelve is. Met zeer zeer kleine leider bedoelt U, zeer zeer grote leider, enz...
Ik ga me bijgevolg zorgen maken als je een compliment geeft aan BDW (euh een compliment geformuleerd in de positieve zin dan toch)
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 5 februari 2012 om 11:56.
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 12:03   #175
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Straks gaat ge nog zeggen dat ge me mist. Als ik op een forum ga, moet het een interessant forum zijn.

Vroeger met Vandenberghe en anderen, waren dat degelijke discussies. En dat was niet alleen zo voor de politiek draden. Ook anders discussies waren pittig maar inhoudsvol.

Nu is vaak het verworden tot infantiel geneuzel van welles-nietes zonder degelijke argumenten. Of beginnen mensen te wijzen op andermans tikfouten en dergelijke wanneer ze in het zand moeten bijten en nog van die onnozelheden. Vooral de NVA-ers zijn zo vervallen in idolatrie voor Olijke Bart, dat er nog maar zelden ernstige discussies mee te voeren valt op dit forum. Bijgevolg dus amuseer u nog maar wat onder mekaar. En af en toe geef ik er eens een goede lap op. Zodanig dat ge weer wat 'koest' zijt voor een week.

Laatst gewijzigd door system : 5 februari 2012 om 12:09.
Oud 5 februari 2012, 12:08   #176
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system/Het Oosten Bekijk bericht
Straks gaat u nog zeggen dat u me mist. Als ik op een forum ga,moet het een interessant forum zijn.

Vroeger met Vandenberghe en anderen, waren dat degelijke discussies. En dat was niet alleen zo voor de politiek draden. Ook anders discussies waren pittig maar inhoudsvol.

Nu is vaak het verworden tot infantiel geneuzel van welles-nietes zonder degelijke argumenten. Of beginnen mensen te wijzen op andermans tikfouten en dergelijke wanneer ze in het zand moeten bijten en nog van die onnozelheden. Vooral de NVA-ers zijn zo vervallen in idolatrie voor Olijke Bart, dat er nog maar zelden ernstige discussies mee te voeren valt op dit forum.
Ik begrijp het. U bedoelt hyperintelligente concours van constructieve debatten met kennis ter zake.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 12:13   #177
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Straks gaat ge nog zeggen dat ge me mist.
Precies!

Ik mis u.

Citaat:
Bijgevolg dus amuseer u nog maar wat onder mekaar. En af en toe geef ik er eens een goede lap op. Zodanig dat ge weer wat 'koest' zijt voor een week.
Toch leuk dat u na een goeie week wegblijven net opduikt op het moment dat ik in een draad met Het Oosten aanstip dat u al een week niks meer geschreven hebt.
Oud 5 februari 2012, 12:19   #178
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Precies!

Ik mis u.

Toch leuk dat u na een goeie week wegblijven net opduikt op het moment dat ik in een draad met Het Oosten aanstip dat u al een week niks meer geschreven hebt.
Ge hebt altijd veel fantasie gehad, eh gij.

Laatst gewijzigd door system : 5 februari 2012 om 12:34.
Oud 5 februari 2012, 12:37   #179
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och, het beste is die arrogante belgicistische breedsmoelkikker te negeren.
En dat voor een schoolmeesterke...
Oud 5 februari 2012, 12:43   #180
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

kom jonges, een beetje muziek om de gemoederen te kalmeren
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be