![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw posts komen ook altijd terug op de "grote leider papzak" en de vergoddelijking van de wever. Iedereen is lid van n-va en dergelijke meer. Trolgedrag op en top. Zoveel dingen die u over mij beweert zijn fundamenteel onjuist en blijken op geen enkele manier uit mijn posts. /off-topic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 februari 2012 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beschuldig mij anders nog eens van een dubbel-nick te zijn. (zonder argumenten, uiteraard). Of stel anders nog eens dat ik wegens minder lang geregistreerd te zijn of minder berichten gepost te hebben, minder recht op spreken heb (dan bvb jij). Uiteraard wederom zonder argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 5 februari 2012 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed zelfs dat u dat echt gelooft... In elk geval stel ik vast dat u mijn conclusie niet bestrijdt: Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 februari 2012 om 08:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal in het begin van de Belgische afscheidingsstaat was er nog helemaal geen Vlaamsgezindheid. Het concept "Vlaanderen"bestond nauwelijks, dat is pas later in de 19de eeuw ontstaan, evenals de bijhorende "Vlaamse Beweging". "Vlaams" is een bijproduct van de Belgische afscheiding. Daarvoor was je gewoon Nederlandsgezind of Frans-, dit is Belgisch-gezind. En daar gaan we twee eeuwen later terug naartoe.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 6 februari 2012 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De koning der spartelaars...
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo. 'papzak' tout court focust op de zwaarlijvigheid. "Dat is een goede papzak", betekent eigenlijk 'dat is een door en door goed mens', of iemand die in wezen de goedheid uitstraalt.
Hetgeen verre van het geval is met de Zeer Kleine Leider. Dat is nogal evident. De Zeer Kleine Leider is sluw, berekend, hardvochtig en doet constant aan volksverlakkerij. En zoals ik reeds zei, bij dit alles steekt hij geen poot uit en blijft hij op zijn luie krent zitten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 februari 2012 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() En kunt u ons daar een voorbeeld van geven dat ons aantoont dat in de tijd waar u het over had, Vlaamsgezindheid werd 'vervolgd'. Verlicht onze geest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga me bijgevolg zorgen maken als je een compliment geeft aan BDW (euh een compliment geformuleerd in de positieve zin dan toch)
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 5 februari 2012 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger met Vandenberghe en anderen, waren dat degelijke discussies. En dat was niet alleen zo voor de politiek draden. Ook anders discussies waren pittig maar inhoudsvol. Nu is vaak het verworden tot infantiel geneuzel van welles-nietes zonder degelijke argumenten. Of beginnen mensen te wijzen op andermans tikfouten en dergelijke wanneer ze in het zand moeten bijten en nog van die onnozelheden. Vooral de NVA-ers zijn zo vervallen in idolatrie voor Olijke Bart, dat er nog maar zelden ernstige discussies mee te voeren valt op dit forum. Bijgevolg dus amuseer u nog maar wat onder mekaar. En af en toe geef ik er eens een goede lap op. Zodanig dat ge weer wat 'koest' zijt voor een week. Laatst gewijzigd door system : 5 februari 2012 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
Ik mis u. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Ge hebt altijd veel fantasie gehad, eh gij.
Laatst gewijzigd door system : 5 februari 2012 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |