![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Volgens mij, Fieseler, is de tweede conclusie de juiste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() En dan ga je zeker weer afvragen waarom partijen die zich "links" noemen steeds met blutsen en builen uit de verkiezingen komen?
(En dat vind ik dramatisch!) Dingen zeggen en lezen die er niet staan = uit de nek kletsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Wie vind dat misbruik in de socialenzekerheid niet kan en de loonlast buitensporig hoog is, wordt automatisch bestempeld als slippendragers van unizo voka en VBO.
Sorry, wie met dergelijke prietpraat afkomt moet niet verschieten dat hij geen weerklank vind. En partijen die dit verkondigen moeten niet verschieten dat ze tijdens de verkiezingen kopje onder gaan. (toch niet in Vlaanderen) Laatst gewijzigd door giserke : 22 februari 2012 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je of wel goedkoper gaan shoppen ofwel zorgen dat je meer verdient.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is politieke moed van die spijtig genoeg ook electoraal afgestraft dreigt te worden. De linkse oppositiepartij PS is zwaar aan het vooruitgaan vanuit de polls.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vindt je?
NVA stelt voor de index op de lonen af te schaffen. Persoonlijk vind ik dit een prima idee. Maar waar ik het helemaal niet mee eens ben is dat zij het indexmechanisme nog wel wil toepassen op de vervangingsinkomens. Dit laatste zal immers leiden tot meeruitgaven voor de overheid en dus helemaal geen besparing inhouden. Ik noem dit zand in de ogen strooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij weet blijkbaar niet echt hoe het systeem van belastingschijven in elkaar zit want iedereen die iets af weet van belastingen weet dat wat jij poneert onmogelijk waar kan zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gans de wereld wordt door het grootkapitaal gedirigeerd dus zie ik niet in hoe Belgie en zelfs een onafhankelijk Vlaanderen daaraan zouden kunnen ontsnappen. La "haute finance" is net zoals de vroegere "Stella Artois" overwegend francofoon, maar ik zie niet in hoe een onafhankelijk Vlaanderen daar enige verandering in zou kunnen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Hun bekendste is: "wij stappen noooit in een Vlaamse regering zonder....". Maar dat doet hier niet ter zake. Citaat:
Citaat:
BDW die verklaart tegen ht cs te zijn maar het keihard toepast. Kan het nog Tjever? enerzijds <-> anderzijds. Ik mag aannemen dat u hun Punt 1: Doelstellingen punt 1 van punt 1 van hun statuten heeft gelezen? Mochten ze niet in pdf zijn zou ik ze hier pasten. De NVA streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid: Gezien het feit dat zij manifest de deur van de opportuniteit van dit gebeuren dischtslaan door A/ federaal kansloos te zijn wegens geen 70% van de Vlaamse stemmen (protest was toch maar magertjes vint u niet?) B/ Besluit van BDW om ook gewestelijk geen onafhankelijkheid te willen afroepen, ook niet bij een meerderheid, slaat ook die deur dicht. C/ Diegenen die dat wel willen worden door de NVA angstvallig in het cordon opgesloten conclusie: de NVA heeft openlijk beslist om de onafhankelijkheid van Vlaanderen geen enkele kans te geven. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jullie wel doen is in de rug schieten. Laatst gewijzigd door giserke : 22 februari 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel gezien hoe kruiperig kapitalisten zich gedragen tegenover wat ze communisten noemen, als het gaat om hun winsten veilig te stellen. Heb je haar misschien horen vragen wie met die triljoenen aan de haal is gegaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Waarom kan ik me niet van de indruk ontdoen dat u schuimbekkend achter uw pc zit, beseffend dat er een democratische partij met een goed plan is. Dit plan bestaat er in om zonder polarisatie en met rationele argumenten een meerderheid te winnen voor separatisme. Daar waar VB jarenlang haat gepreekt heeft tegen walen, islam, europa, half afrika etc...
De meerderheid verkiest democratie zonder haat. Met die twee humanistische principes kan men een nationalistische politiek bouwen. Begrijpelijk dat N-VA zich niet wil verbranden aan niet-democratie en racisme. Tot spijt van wie het benijdt. Dat u quotemines gebruikt om BDW zwart te maken zal zeker de Vlaamse zaak niet ten goede komen. Bovendien beseft BDW goed genoeg dat een sterk, democratisch en verdraagzaam België ook toekomst heeft en dat separatisme niet noodzakelijk is wanneer de Franstaligen een open economische politiek voeren met respect voor Vlaanderen. Dat laatste is er op dit moment niet maar kan wel afgedwongen worden met een meerderheid in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij werk is er meer belangrijk dan loon. Mijn job is een droomjob die goed verdient, en waarbij ik jaarlijks standaard een mooie opslag krijg (in Duitsland welteverstaan). Ik heb vrijheid daar van alle 2000 werknemers niemand een rang heeft buiten de zaakvoerder. Dit betekent dat iedereen in feite #2 in rang is wat haantjesgedrag tempert. Ik kon na 3 weken reeds ideeën aandragen, en gezien het goede, beargumenteerde ideeën waren, werden ze per direct geïmplementeerd. Mijn uren zijn zo flexibel dat ik zelfs 's nachts kan werken mocht ik dat willen, waarbij overuren tegen normale belasting en 25% extra uitbetaald worden. Standaard (Duitsland, nogmaals). Ik krijg zeer geregeld gecertificeerde opleidingen (Duitsland, ik kan het niet genoeg herhalen) die mijn waarde steevast verhogen, zowel voor het bedrijf als voor concurrenten. Verder laat ik u ook graag het Duitse belastingssysteem zien waarbij ik gemiddeld 100 euro MINDER betaal dan in België. Maandelijks. Dat telt snel op hoor. Indien u dit niet gelooft, voel u vrij om uw linkedin te pm'en dan voeg ik u graag toe. Dan kan u verificeren dat mijn verhaal klopt. In Duitsland. Zonder index.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 22 februari 2012 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |