![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kiko : 11 maart 2012 om 17:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() (dubbel)
Laatst gewijzigd door kiko : 11 maart 2012 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
de zeven maanden worden afgetrokken zie ik nu terug, niet bijgeteld. Nergens zie ik 21 maanden staan. Jij wel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze heeft dus in realiteit al zeven maand opgesloten gezeten, wat 21 maand van de (voorwaardelijke) straf afhaalt, ze heeft dus nog 39 maand voorwaardelijk staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat de straf is op een abortus na de termijn... Die is volgens mij erger. Alles wijst erop dat dat kind inderdaad compleet gewetenloos, onverschillig en mogelijk zelfs zonder enige wroeging (het enige moment dat ze emotie toonde was toen het kind nadacht over haar eigen straf en toen ze een tweede kans vroeg -> schrik voor het eigen vel dus) koelbloedig, ... een volledig machteloos leven van het leven en de kans daartoe heeft beroofd... Een wezen dat door zijn kenmerken normaal gezien bij iedere mens in plaats van wreedaardige agressieve impulsen, zorg, liefdevolle toenadering, tederheid, ... oproept. Ik vind niet dat die vrouw nog ooit zwanger mag worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen staan al klaar om moderne vormen van eugenetica toe te passen.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Het antwoord op haar behandelend psycholoog over de vraag of ze spijt had, zei genoeg ... Er werd beroep gedaan op het zwijgrecht. Daarenboven slaapt Sanne blijkbaar in die mate op beide oren op de kamer, mogelijk zelfs nog op dezelfde matras als die waarin ze haar eigen kind heeft verstikt ![]() ![]() ![]() Sorry hoor, maar mijn haar gaat hiervan overeind staan. Dat een mens zoiets kan doen ... zelfs een moeder!!!! ![]() Als er iets mee schort, dan spreken we over psychopatie. Psychopatie los je niet op met een psychologenbezoekje, integendeel. Het maakt psychopaten alleen maar gevaarlijker. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Dan moet mevrouw worden geïnterneerd.
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Het zou er nog aan moeten mankeren begot. Dat ze überhaupt werk had, deed mij al verschieten. Mensen moeten tegenwoordig alles doen om aan een vaste job te geraken, en mevrouw had het blijkbaar. Beschikt ze dan toch over voldoende verstandelijke vermogens? Of om wat voor een job gaat het? Ik vermoed niet dat we die in de sociale - , zorgsector of het onderwijs moeten situeren. Of dat hoop ik althans toch! ![]() ![]() Dat het proces zoveel tijd in beslag neemt... ocharme ... misschien kan ze een schadevergoeding eisen wegens die tergend trage werking van het gerecht. Er zijn ook slachtoffers die zo lang en nog veel langer op een proces moeten wachten... waarbij daders er dan nog met een degoutant lichte straf vanaf komen ... wat vind je daarvan? Grootste probleem hier is volgens mij geweest dat Sanne twee advocaten had (rijk gezin), veel mensen die haar blijkbaar steunden en geloofden in ... euh ja in wat eigenlijk ... Het enige wat je daaruit kan leren is dat Sanne goed een rolletje kan spelen / goed kan manipuleren, of hoe moet je iemand noemen die aan de ene kant perfect in staat is tot sociale activiteiten en daarin zelfs geliefd kan zijn, en die aan de andere kant eventjes snel tussendoor bevalt en het kind snel vermoordt om er zich vanaf te maken? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 maart 2012 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw laatste statement. "ze mag nooit meer zwanger worden". Dit kan je NOOIT, maar dan ook NOOIT eisen. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 maart 2012 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht, ik breng wat leven in de brouwerij...
![]()
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leven in de brouwerij? met een micropenis?
![]()
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaamte, schaamte en nog eens schaamte. Een zeer irrationeel gevoel, dat de kleinste mus kan maken van de grootste flapuit.
![]() |
![]() |