Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2012, 13:52   #161
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
De politie , UW VRIEND
Zeker niet veralgemenen,klarekijk ook niet wat mensen van andere origine betreft,tussen alle koren heb je kaf.
Oud 12 april 2012, 13:52   #162
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het is een ONGELUKKIGE zaak dat de legerdienst is afgeschaft.
In het leger werden jongeren elementaire begrippen bijgebracht over gezag en discipline. Voor een aantal was die dienst ook leerzaam. Spijtig genoeg had het leger ook een slechte naam, soms terecht.

Nooit bij het leger geweest dus.

Natuurlijk, als je bedoelde, al het geïnspireerde werd eruit gekoeioneerd, dan heb je gelijk.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 april 2012 om 13:53.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 13:53   #163
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een ONGELUKKIGE zaak dat de legerdienst is afgeschaft.
In het leger werden jongeren elementaire begrippen bijgebracht over gezag en discipline. Voor een aantal was die dienst ook leerzaam. Spijtig genoeg had het leger ook een slechte naam, soms terecht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nooit bij het leger geweest dus.
Ik geloof eerder dat hj een mop vertelt. Lachen dus!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 14:51   #164
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Onder? Tegen, zult ge bedoelen.
Zolang het maar veel zeer doet.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 15:44   #165
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
idd
dikke zever.

Ik neem aan dat U vindt dat kolonisten ook meester zijn over de plaatselijke bevolking? of geldt dit enkel als de kolonist zwart ziet?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 17:41   #166
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Men moet idd opletten bij het plaatsen van allochtonen in gezagsfuncties.
Zeker wanneer het om allochtonen gaat die zich zeer sterk met 'hun' (geloofs)gemeenschap identificeren.
Dat zulks een correct en neutraal functioneren in de weg staat blijkt uit nogal wat voorbeelden.
Met als recent 'hoogtepunt' PS senator Fatiha Saïdi die de uitzetting van een illegale, criminele geloofsgenoot verhinderde.
Fatiha Saïdi die daar geen enkele sanctie voor kreeg en nog steeds senator is overigens.
Voila , maar dat mag niet gezegt worden . en men valt mij persoonlijk aan omdat ik het ter discutie aanvoer , maar ik ben zeker dat het leeft bij de mensen . en er zijn tal van voorbeelden van .

Poorten fereyn die geen allocjtoon wou in dienst nemen , sorry maar ik moet ook geen allochtoon hebben die mijn poort ,deurslot of veiligheidsinstallatie komt installeren . De code van zo'n bakje , afstandbediening om een poort te openen kost 18 € en ze hebben maar de code in te geven .

Allochtonen , in politieampten - veiligheidspersoneel - Luchthavenpersoneel - de aanleiding om fout te lopen is reeel .

Ook mijn vrouw is van buitenlandse origine , ik heb uren in het kantoor voor migratie gezeten en heb genoeg gezien hoe de allochtone bedienden voor hun volk uitleg verstrekken en hun volk voortrekken . terwijl ze de belgen in het ongewisse laten en van het kastje naar de muur sturen .

De eerste moslim met een gezagsfunctie die een landgenoot hard zal op de regels wijzen en hem zwaar zal aanpakken moet nog ariveren in België , in tegendeel , ze infiltreren in dergelijke diensten juist om alle gaatjes in de wet en informatie door te spelen aan hun vriendjes geloofsgenoten .

Als dit ook niet mocht gezegd worden , mijn excuses hé .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 20:29   #167
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Voila , maar dat mag niet gezegt worden . en men valt mij persoonlijk aan omdat ik het ter discutie aanvoer , maar ik ben zeker dat het leeft bij de mensen . en er zijn tal van voorbeelden van .

Poorten fereyn die geen allocjtoon wou in dienst nemen , sorry maar ik moet ook geen allochtoon hebben die mijn poort ,deurslot of veiligheidsinstallatie komt installeren . De code van zo'n bakje , afstandbediening om een poort te openen kost 18 € en ze hebben maar de code in te geven .

Allochtonen , in politieampten - veiligheidspersoneel - Luchthavenpersoneel - de aanleiding om fout te lopen is reeel .

Ook mijn vrouw is van buitenlandse origine , ik heb uren in het kantoor voor migratie gezeten en heb genoeg gezien hoe de allochtone bedienden voor hun volk uitleg verstrekken en hun volk voortrekken . terwijl ze de belgen in het ongewisse laten en van het kastje naar de muur sturen .

De eerste moslim met een gezagsfunctie die een landgenoot hard zal op de regels wijzen en hem zwaar zal aanpakken moet nog ariveren in België , in tegendeel , ze infiltreren in dergelijke diensten juist om alle gaatjes in de wet en informatie door te spelen aan hun vriendjes geloofsgenoten .

Als dit ook niet mocht gezegd worden , mijn excuses hé .
Hoeveel bedroeg de boete die je kreeg?
Oud 12 april 2012, 20:44   #168
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Dit soort pro-allochtonen slijm doet mij braken...
Goed om weten

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2012 om 20:46.
Oud 12 april 2012, 20:49   #169
Hugh Mannity
Burger

Hugh Mannity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het toegelaten om eerlijk te zijn ?

Laat deze discutie los staan van vooroordelen , en ik wil geensinds veroordelingen uiten over de doodslag van de brusselse controleur .

MAAR , ik ben een vlaamse burger die kei hard werkt en veel belastingen heeft betaald . ik ben zeer verantwoordelijk voor wat ik doe en heel beleefd , al moet ik van mijzelf toegeven dat ik sensitiever wordt en al eens uit mijn kram durf schieten en mijn maag rond draait bij machteloosheid en zeker bij onrecht .

OK tijd om uit den hoek te komen ...................

Wanneer je 30 jaar lang gewerkt hebt als een paard , je stopt met Uw auto in de stad en springt aan de overkant van de straat binnen in een krantewinkel , je komt buiten en daar staat plots een kennis voor je neus , je slaat een babbeltje en plots kijk je naar de overkant van de straat en er staat een parkeeragentje van vreemde origine die nog nooit één uur gewerkt heeft en dan plots champetterke mag spelen en die U eens gaat vertellen dat je dat niet mag doen, dan draait mijn maag in mijn buik ,

Een bruin buschaufeurke van de lijn die halt houd waar het hem goed uitkomt alsof hij met zijne kameel in de woestijn staat en dan zonder boe of ba vertrekt en nog een minachten gebaar naar u uit alsof hij alle rechten van de wereld heeft . dat wringt soms wreed .

Zelfs al weet je dat je een beetje in de fout bent en op 200 m van de deur rap rap gaat tanken en je veiligheidgordel niet om hebt en dan ineens een politie agentje van Marrokaanse afkomst je de les komt spellen alsof je een klein kind bent .

Ik denk dat velen het moeilijk hebben met vreemdelingen die dergelijke gezags functies uitoefenen en met een glimlach op het aangezicht en op een vrij arrogant maniertje u de les lezen .

Kennen jullie dat , of zit er iets anders fout ?
Sorry, ik ben gestopt met het lezen van uw schrijfsel na de tweede zin. Het wordt vrij moeilijk om een post nog serieus te nemen als men er dergelijke "spelling" op na houdt.
Hugh Mannity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 20:53   #170
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Aw, mijn ogen doen pijn.
Oud 12 april 2012, 20:59   #171
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nooit bij het leger geweest dus.Natuurlijk, als je bedoelde, al het geïnspireerde werd eruit gekoeioneerd, dan heb je gelijk.
Bedoel je dat jijzelf nooit soldaat was ?
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 21:09   #172
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoel je dat jijzelf nooit soldaat was ?
In tegendeel, ik was een zeer goede soldaat.

Het probleem daarmee was dat je daar in vredestijd niet veel mee kan aanvangen.
Oud 12 april 2012, 21:10   #173
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs een dergelijk jobke &als bv parkeeragent weigeren om te doen ook al betaald men mij daar 3000 € per maand voor .

De nuttelozen van de wacht . ga eens een echte job met echt werk doen en maak dan wat van uw kloten als eerst iets echt gepresteerd hebt .
Who focking cares wat gij graag of niet graag zou willen doen eigenlijk?
Jij bent in fout geweest dus jij gaat nu mooi je boete betalen. Mensen als jij zouden een matrak tegen hun bol moeten krijgen, getverr.
Oud 12 april 2012, 21:21   #174
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegendeel, ik was een zeer goede soldaat.

Het probleem daarmee was dat je daar in vredestijd niet veel mee kan aanvangen.
Mijn grote baas was een Franstalige generaal (die we bijna nooit zagen). Onze luitenant, een Waal, had hem, toen ik afzwaaide, iets in z'n oor geblazen. Het laatste wat hij zegde: "Soldat V., kij was een koet soldat".
Om NOOIT te vergeten.
(Ik was in een tweetalige eenheid en heb daar veel PRAKTISCH Frans geleerd).
Tijdens al die maanden heb ik -toevallig- veel geleerd i.v.m. mijn beroep.
Je moet ook een beetje chance hebben. En in het Klein Kasteeltje tonen dat je positief stond t.o.v. het leger en de "Natie"...

Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 21:47   #175
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Men moet idd opletten bij het plaatsen van allochtonen in gezagsfuncties.
Zeker wanneer het om allochtonen gaat die zich zeer sterk met 'hun' (geloofs)gemeenschap identificeren.
Dat zulks een correct en neutraal functioneren in de weg staat blijkt uit nogal wat voorbeelden.
Met als recent 'hoogtepunt' PS senator Fatiha Saïdi die de uitzetting van een illegale, criminele geloofsgenoot verhinderde.
Fatiha Saïdi die daar geen enkele sanctie voor kreeg en nog steeds senator is overigens.
Saïdi is inderdaad een voorbeeld van een allochtoon die haar gezagsfunctie grondig misbruikt heeft, en verdient maar één sanctie: ontslag uit haar parlementaire functie. Want zelfs al was de uitgewezene geen crimineel, dan nog heeft ze zich niet te moeien met een uitzetting. Daar zijn andere wegen voor...

Maar voor de rest moet je mensen individueel voldoende screenen vooraleer ze een gezagsdragende functie te geven. Die agenten die illegaal mazout verhandelden, waren geen allochtonen en binnen het leger was er ook een kaartclubje (BBET) met extreem-rechtse ideologieën.

Nogmaals, of het nu een allochtoon of een autochtoon is, mag niets uitmaken. Pas wanneer die gezagsdrager zich door zijn herkomst of die van de tegenpartij laat beïnvloeden, zijn we verkeerd bezig, maar dat kan net zo goed pro-allochtonen als anti-allochtonen zijn, terwijl elke politieman bijvoorbeeld enkel de wet al leidraad zou mogen hebben en binnen dat kader, naar de geest van de wet, dient te handelen.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 22:40   #176
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Who focking cares wat gij graag of niet graag zou willen doen eigenlijk?
Jij bent in fout geweest dus jij gaat nu mooi je boete betalen. Mensen als jij zouden een matrak tegen hun bol moeten krijgen, getverr.
Ja , ik weet het , je hebt gelijk , en profiteurs en fraudeurs van de sociale zekerhied , gansters , drugsdaelers , verkrachters , een medaile hé .
Oud 12 april 2012, 22:47   #177
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ja , ik weet het , je hebt gelijk , en profiteurs en fraudeurs van de sociale zekerhied , gansters , drugsdaelers , verkrachters , een medaile hé .
Neen, je hebt het niet begrepen. Als je je niet houdt aan de wet en racisme predikt, matrak tegen je kop
Oud 12 april 2012, 22:58   #178
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, je hebt het niet begrepen. Als je je niet houdt aan de wet en racisme predikt, matrak tegen je kop
Ik predik helemaal geen rasisme . Ik heb nog nooit gezegt dat nietgelovigen varkens zijn .

En de wet overtreden ??? de wet is een richtlijn , en menselijke waarden houden tolerantie en inzicht in . En als ik een praatje maak op de stoep , vlak bij mijn auto vind ik het oer associaal dat daar ook maar iemand gaat op argumenteren dat ik eerst moet betalen .

EN het gaat hier niet over mij , maar dat hebt U nog niet begrepen met uw persoonlijk kappen op de medemens .

Ik heb een senario als voorbeeld gesteld om een debad te openen . maar U hebt nog niets zinnig gezegd hierover .
IKzelf reis veel , en ik heb me nog nooid in een ander land gedragen alsof ik daar de les moest gaan spellen , en dat heeft me al heel wat verdraagzaamheid en respect opgeleverd .

Mijn debat gaat er over of mensen zich soms geiriteerd voelen , en velen zitten hierop te kakken als rasist en als ze een voorbeeld senario in persoon meemaken , iriteerd hen dat ook . maar het is makkelijker om op de persoon te kakken dan om in te gaan op het onderwerp .
Oud 12 april 2012, 23:02   #179
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik predik helemaal geen rasisme . Ik heb nog nooit gezegt dat nietgelovigen varkens zijn .

En de wet overtreden ??? de wet is een richtlijn , en menselijke waarden houden tolerantie en inzicht in . En als ik een praatje maak op de stoep , vlak bij mijn auto vind ik het oer associaal dat daar ook maar iemand gaat op argumenteren dat ik eerst moet betalen .

EN het gaat hier niet over mij , maar dat hebt U nog niet begrepen met uw persoonlijk kappen op de medemens .

Ik heb een senario als voorbeeld gesteld om een debad te openen . maar U hebt nog niets zinnig gezegd hierover .
IKzelf reis veel , en ik heb me nog nooid in een ander land gedragen alsof ik daar de les moest gaan spellen , en dat heeft me al heel wat verdraagzaamheid en respect opgeleverd .

Mijn debat gaat er over of mensen zich soms geiriteerd voelen , en velen zitten hierop te kakken als rasist en als ze een voorbeeld senario in persoon meemaken , iriteerd hen dat ook . maar het is makkelijker om op de persoon te kakken dan om in te gaan op het onderwerp .
Wat een spellingfouten. Je zou door de grond moeten zakken van schaamte.

Kerel, gij dient u te houden aan de wet. En eigenlijk hoop ik oprecht dat meer allochtonen je bij je pietje zullen nemen in het vervolg. Helaas ben ik geen agent, ik zou wel weten wat te doen met ongehoorzame burgers als jij
Oud 12 april 2012, 23:16   #180
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Aw, mijn ogen doen pijn.
Islaam is vrede ? Zelfs noch niet eens onder elkaar .

Ze vechten en voeren oorlog , zelfs .... onder elkaar ook al noemen ze zich broeders.

Er is nergens ter wereld één oorlog waar de islaam niet bij betrokken is .

Iedereen die niet moslim is , noemd een moslim, een ongelovige , alsof je geen recht hebt een andere mening te hebben .

Uw ogen doen pijn om iets te lezen wat anders is in Uw opgedrongen blind sarcasme . U hebt zelfs niet de vrijheid om te mogen nadenken over een onderwerp buiten uw schrift .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be