![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Zeker niet veralgemenen,klarekijk ook niet wat mensen van andere origine betreft,tussen alle koren heb je kaf.
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als je bedoelde, al het geïnspireerde werd eruit gekoeioneerd, dan heb je gelijk.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 april 2012 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poorten fereyn die geen allocjtoon wou in dienst nemen , sorry maar ik moet ook geen allochtoon hebben die mijn poort ,deurslot of veiligheidsinstallatie komt installeren . De code van zo'n bakje , afstandbediening om een poort te openen kost 18 € en ze hebben maar de code in te geven . Allochtonen , in politieampten - veiligheidspersoneel - Luchthavenpersoneel - de aanleiding om fout te lopen is reeel . Ook mijn vrouw is van buitenlandse origine , ik heb uren in het kantoor voor migratie gezeten en heb genoeg gezien hoe de allochtone bedienden voor hun volk uitleg verstrekken en hun volk voortrekken . terwijl ze de belgen in het ongewisse laten en van het kastje naar de muur sturen . De eerste moslim met een gezagsfunctie die een landgenoot hard zal op de regels wijzen en hem zwaar zal aanpakken moet nog ariveren in België , in tegendeel , ze infiltreren in dergelijke diensten juist om alle gaatjes in de wet en informatie door te spelen aan hun vriendjes geloofsgenoten . Als dit ook niet mocht gezegd worden , mijn excuses hé . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Goed om weten
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 april 2012 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aw, mijn ogen doen pijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegendeel, ik was een zeer goede soldaat.
Het probleem daarmee was dat je daar in vredestijd niet veel mee kan aanvangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Jij bent in fout geweest dus jij gaat nu mooi je boete betalen. Mensen als jij zouden een matrak tegen hun bol moeten krijgen, getverr.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om NOOIT te vergeten. (Ik was in een tweetalige eenheid en heb daar veel PRAKTISCH Frans geleerd). Tijdens al die maanden heb ik -toevallig- veel geleerd i.v.m. mijn beroep. Je moet ook een beetje chance hebben. En in het Klein Kasteeltje tonen dat je positief stond t.o.v. het leger en de "Natie"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest moet je mensen individueel voldoende screenen vooraleer ze een gezagsdragende functie te geven. Die agenten die illegaal mazout verhandelden, waren geen allochtonen en binnen het leger was er ook een kaartclubje (BBET) met extreem-rechtse ideologieën. Nogmaals, of het nu een allochtoon of een autochtoon is, mag niets uitmaken. Pas wanneer die gezagsdrager zich door zijn herkomst of die van de tegenpartij laat beïnvloeden, zijn we verkeerd bezig, maar dat kan net zo goed pro-allochtonen als anti-allochtonen zijn, terwijl elke politieman bijvoorbeeld enkel de wet al leidraad zou mogen hebben en binnen dat kader, naar de geest van de wet, dient te handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ja , ik weet het , je hebt gelijk , en profiteurs en fraudeurs van de sociale zekerhied , gansters , drugsdaelers , verkrachters , een medaile hé .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de wet overtreden ??? de wet is een richtlijn , en menselijke waarden houden tolerantie en inzicht in . En als ik een praatje maak op de stoep , vlak bij mijn auto vind ik het oer associaal dat daar ook maar iemand gaat op argumenteren dat ik eerst moet betalen . EN het gaat hier niet over mij , maar dat hebt U nog niet begrepen met uw persoonlijk kappen op de medemens . Ik heb een senario als voorbeeld gesteld om een debad te openen . maar U hebt nog niets zinnig gezegd hierover . IKzelf reis veel , en ik heb me nog nooid in een ander land gedragen alsof ik daar de les moest gaan spellen , en dat heeft me al heel wat verdraagzaamheid en respect opgeleverd . Mijn debat gaat er over of mensen zich soms geiriteerd voelen , en velen zitten hierop te kakken als rasist en als ze een voorbeeld senario in persoon meemaken , iriteerd hen dat ook . maar het is makkelijker om op de persoon te kakken dan om in te gaan op het onderwerp . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
Kerel, gij dient u te houden aan de wet. En eigenlijk hoop ik oprecht dat meer allochtonen je bij je pietje zullen nemen in het vervolg. Helaas ben ik geen agent, ik zou wel weten wat te doen met ongehoorzame burgers als jij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Islaam is vrede ? Zelfs noch niet eens onder elkaar .
Ze vechten en voeren oorlog , zelfs .... onder elkaar ook al noemen ze zich broeders. Er is nergens ter wereld één oorlog waar de islaam niet bij betrokken is . Iedereen die niet moslim is , noemd een moslim, een ongelovige , alsof je geen recht hebt een andere mening te hebben . Uw ogen doen pijn om iets te lezen wat anders is in Uw opgedrongen blind sarcasme . U hebt zelfs niet de vrijheid om te mogen nadenken over een onderwerp buiten uw schrift . |
![]() |
![]() |