![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 18 juli 2012 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Niet zozeer. In Amerika slaagt iedereen, maar word je gerangschikt in uw class of. Dit soort mensen studeert typisch af in het laagste kwartiel, en zal nooit werk vinden als advocaat wegens barslechte punten. Als een dergelijk sujet op een lokale of godbetert een christelijke unief afstudeert ipv Harvard, dan is dat diploma nóg minder waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik stelde u enkele vragen uit een oprechte nieuwsgierigheid om te pogen uw standpunt te snappen. Ik deed dat in een (in mij ogen) beleefde manier. In uw repliek maakt u echter direct een referentie naar zwijnen? Zal me leren beleefd te zijn tegen Katholieken. Volgens mij durft u gewoon niet antwoorden omdat u tussen de lijnen al door hebt dat uw mening over het homohuwelijk helemaal nergens op stoelt. Als we even verderdenken hoe de kerk homosexualiteit beschouwt in een aantal zaken, dan zou men al vlug kunnen concluderen dat dat wel zeer dicht bij die fysieke beperking die u eerder aanhaalt, komt. U gaf al te kennen dat u dan wel een huwelijk als toelaatbaar ziet. Verder is het standpunt van de RKK dat men zeer omzichtig met homo's moet omgaan, en moet pogen ze niet te discrimineren. Aangezien men het huwelijk ook toelaat voor bewust kinderlozen kan men niet anders dan het homohuwelijk toelaten. Dat men dat niet doet is bewijs van een conservatieve seniliteit die de kerk en haar verdediger typeren. Maar bon aangezien u enkel in gesprek wil gaan met gelijksgezinden zal ik van mijn eerste indruk uitgaan. U bent gewoon een religioot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Homosex...n_ancient_Rome |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 20 juli 2012 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Westboro heeft ook een interessante blog over de actualiteit:
onder andere over AIDS: http://blogs.sparenot.com/godsmacks/...ds-gods-curse/ en over de aanslag in Burgas: http://blogs.sparenot.com/godsmacks/...a-bus-bombing/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Waarom zou ik een trol zijn. Omdat ik uw atheïstische principes niet deel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus je ziet, het was positief bedoeld. Maar als het optie 2 is, dan kan ik me alvast troosten in de wetenschap dat ik, ondanks het feit dat ik een atheïst ben, nog steeds een beter Christen ben dan jij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |