![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente ben ik bezig met de lokale partijen te contacteren om hun standpunten te weten te komen. De N-VA heeft hier nog geen standpunten, dus ik begrijp niet waarom velen mensen zonder standpunten in de gemeenteraad willen. Gewoon omdat zij met de Vlaamse vlag zwaaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Partijlid
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20120709_008
Citaat:
Is er iemand die er van overtuigt is dat deze man een meerwaarde kan bieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenvoudige woorden i.p.v. grote stadhuisparlee. Hierin geef ik hem 100 % gelijk. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() De gemeenten kunnen me eigenlijk niet zo veel schelen, aangezien de N-VA toch een gelijkaardig beleid als de andere partijen gaat voeren op dat niveau, maar dan met minder ervaren mensen.
Ik probeer enkel zaken te begrijpen, dus ik stel een vraag: wat win je erbij dat de N-VA in je gemeente goed scoort, tenzij je zelf opkomt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Ik heb er eentje gekend die vroeger 90 kg woog. Haar vorig vriendje dwong haar om op een crashdieet te zitten en 30 kilo kwijt te raken. Doordat dit in een sneltempo gebeurde kreeg ze grote stukken huidoverschot.
Zij begreep het concept "huidoverschot" niet en zei dat ze dik was. At een bo'ke met choco per dag. Pogingen om uit te leggen dat het geen vet maar huidoverschot is faalden daar ze simpelweg het concept niet snapte maar bleef beweren dat ze dik was. Ze wist ook niet wat leestekens waren. Een vraagteken begreep ze niet. (ze kon wel op miraculeuze wijze netlog gebruiken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de kutliberaaltjes moeten toch ook hun frustraties ergens kwijtgeraken?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, ze gaan hem een goede begeleider geven hoor. "Nu mooi op het knopje met JA drukken, Didi, ja dat groene knopje daar rechts, en goed drukken hoor." Als hij al verkozen zou worden, is hij gewoon een stropop die door het partijbestuur bediend wordt. Triest dat een partij die ooit christelijk genoemd werd zich tot dit soort praktijken verlaagt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ze het concept politiek goed zou begrijpen, en mits veel uitleg zou ze een mening als "makakken buiten" of "makakken binnen" of "belastingen lager" of "uitkeringen hoger" kunnen vormen afhankelijk van hoe men het uitlegt en in welke buurt ze woont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was ooit een goed idee, als vehikel voor ontmanteling van bepaalde repressieve structuren. Nu heeft dat stemgedoe in de huidige vorm geen enkele zin meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Op praktisch/technisch niveau ("brug aanleggen of niet?" enzo) :
Zo locaal mogelijke doelgerichte referendums door middel van internet, waarbij burgers voorstellen kunnen doen en zien hoeveel stemmen de voorstellen trekken. De middelen zijn rechtstreeks afhankelijk van het steun dat iets krijgt. Op groter niveau: Beginnen met de juristen te weren uit hogere overheidsorganen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nog steeds meerderheid die zijn stem heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet dat mensen zich niet kunnen organiseren, he. Integendeel, mensen kunnen dat zeer goed en met schitterende gevolgen. Jij wilt dat gebruiken, en niet grote groepen ongeinteresseerd volk hokjes laten kruisen afhankelijk van vage retoriek in verkiezingspamfletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was ook mijn eerste reactie.
|
![]() |
![]() |