![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schopenhauer was een vrouwenhater! dan ben je DOM en niet geniaal!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is perfect mogelijk dat vrouwen gemiddeld gezien intelligenter zijn dan mannen. Het omgekeerde is ook mogelijk. Het is perfect mogelijk dat zwarten gemiddeld gezien intelligenter zijn dan blanken. Het omgekeerde is ook mogelijk. Als het zo is, dan mag dat ook gezegd worden. Er is ook niemand die gaat tegen spreken dat mannen gemiddeld gezien sterker zijn dan vrouwen. Daar is niks seksistisch aan. Het is pas seksistisch als je op basis van dat feit oordeelt dat iedere man sterker is dan iedere vrouw.
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik ook . ik ontmoet zowel intelegente vrouwen als intelegente mannen , en ook meer eenvoudige van beide geslachten .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juli 2012 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Ivg7Q...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Wel, eerlijk gezegd toont dat dan maar eens goed aan hoe dom die moslima's wel zijn. Want wie loopt er de ganse dag in een tent rond bij 40 C. Wie krijgt er klop ? Wie moet er achter de man lopen ? Wie heeft er totaal niets te zeggen ? Wie mag er meer vrouwtjes hebben ? Wie moet altijd zijn bek houden ? Wie is er enkel goed om jong te baren ? Wie word er gestenigd ? enz.. want de lijst is lang. Als die kiekens dan nog durven zeggen dat die muzelmannen dom zijn, ja dan weet ik het niet meer hoor. Ik bedoel als ge in zo'n miserabele toestand moet leven en ge durft dan nog zeggen dat die man (muzel- hier) dom is, getuigd dat van een achterlijkheid die niet te beschrijven valt.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 juli 2012 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het heel spannend. Vrouwen die zich clandestien organiseren en mannen die dat ook doen. Wij vrouwen zijn wat romantisch en gaan het doen met dopingvrije postduiven. En wij gaan ons inwerken in de chipcodes van dieren. Meer kan ik je daar uiteraard niet over vertellen. ![]() Je weet toch dat een radiofrequentie nooit lang geheim blijft en altijd onderschept kan worden. Wij hebben trouwens ook allianties afgesloten met mensen die al heel hun leven lang naar buitenaards leven zoeken. Amateurs ,maar goed te doen. Die zijn zo hevig dat ze niet eens zien of je een vrouw of een man bent. Heel handig. ![]() Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 juli 2012 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar vele mannen kunnen ook zagen en kletsen, hoor. En dan denk ik filosofisch gestemd dat deze mensen ergens wel bij elkaar horen. Als ze maar gelukkig met elkaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Een reden meer dat vrouwen het huishouden blijven doen.
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk heeft chaos een structuur. Op dat spoor zat ik al wel. Maar is chaos een intellectueel gegeven? Een iets wat volgens mensen als intellectueel wordt bestempeld? Als je de structuur in de chaos negeert of niet ziet, dan ga je er vanuit dat er een andere structuur is en die klopt dan niet. Ik ga effe verder met mijn voorbeeld. Stel dat mijn chaos (homo's doodstraf of wettelijk toegestaan om te huwen en kinderen te adopteren op enkele vlieguren afstand) een structuur heeft, is het intelligent om die structuur te tolereren of niet? Ik sla de bal waarschijnlijk mis, maar ik weet niet waar. Het zit waarschijnlijk in de term 'intelligentie'. Dus, dus, dus de gangbare menselijke invulling van menselijke intelligentie strookt niet met een menselijk geproduceerde chaos die blijkbaar een of andere structuur heeft. De structuur in de chaos bevestigt eigenlijk the deficient hman brain. Ik geef het op. ![]() En ik ga er vanuit dat het menselijk brein deficient is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het echt niet. De moslima's die jij beschrijft zeggen niets. De moslima's die zeggen dat hun mannen dom zijn, zitten in een voor hen zeer comfortabele situatie. Laatst gewijzigd door parsprototem : 17 juli 2012 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen en mannen zijn verschillend maar het zijn allemaal mensen.
Vrouwen hebben het steeds als hun eerste en belangrijkste taak gezien om voor de kinderen te zorgen, daardoor zijn hun mogelijkheden en prestaties dikwijls onopvallend vergeleken bij die van mannen. Af en toe springt er toch eens eentje uit en gelukkig gebeurt dat steeds meer. Bijvoorbeeld mevouw Ingrid Daubechies. http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...0142589412.htm Dank zij haar bestaat waveletdecompositie. En ja, ik geef het zonder probleem toe : ik heb geen idee wat dat voor iets is, mijn IQ zal dus wel een stuk lager liggen dan dat van mw Daubechies ![]()
![]() |
#177 |
|
![]() Een intelligente vrouw aan het woord:
http://www.youtube.com/watch?v=8dUsRWs-pZY Vraag me af hoeveel Homers daar nen gezelligen babbel mee zouden kunnen doen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Happiness and intention' zou het logo kunnen zijn van een fitness-centrum waar je te veel betaalt. Het is allemaal zo simpel niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Die praat ik zo onder tafel. Next. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Vrouwen zijn erg ondervertegenwoordigd in de algehele kunstwereld. Zowel en vooral vroeger als nu.
Misschien hebben vrouwen veel minder inspiratie. Waar vrouwen ook echt niet goed in zijn dan is dit humor. En eerlijk: ik gruwel van vrouwelijke komieken. Dat komt echt niet over.