![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een enorm potentieel aan vrouwen die heel veel ideeën hebben, die ondernemend zijn en die uitrekenen met wat hoeveel hoelang en is er een extra. Mannen en domme regels houden die vrouwen tegen. In zoverre zelfs dat een vrouw die een briljant idee heeft voor een product op een markt aan een drukke snelweg eerst op haar knieën moet gaan liggen voor haar man om zijn groen licht te krijgen. En god weet wat ze al niet meer moet doen om haar idee te mogen uitvoeren, en dan nog... als ze iets verdient, wie gaat ermee lopen? Over dat soort onnozele zaken mag wel eens ene boek geschreven worden. Ik bevestig op een andere manier wat jij hier schrijft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoge hakken daarentegen zijn onpraktisch en een regelrechte aanslag op je lichaam, zeker als je ze veel draagt. Eén voordeel hebben ze wel, ze werken soms op de lachspieren: http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() [quote=Восход-1;6223760]Waarom houden zoveel mannen van domme vrouwen?
Het werkwoord 'houden van' is hier een beetje overdreven. Ik stel het werkwoord 'smaken' voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Van mij mogen vrouwen gerust hun eigen leven leiden, ze moeten(mogen) zelfs niet thuisbijven voor het huishouden ZOLANG ze het huishouden maar doen, lekker eten maken en 's avonds* reageren op commando's als 'pak mij eens een pintje' en 'broek uit'. * Vrijdag en zaterdag avond word het vrouwmensch vrijgesteld van commando's daar ik bij voorkeur eens een pintje ga pakken tot in de vroege uurtjes met kameraden. Deze vrijgekomen tijd kan nuttig besteed worden aan huishoudelijke taken. PS : de opmerking dat mannen het vuur uitgevonden hebben kwam van mij. Ik weet ook wel dat de mens het vuur niet uitgevonden heeft. Evenmin dat een man de eerste toepassing ervan verzonnen heeft alhoewel me dat niet zou verwonderen. Mijn mond valt open als ik sommige "serieuze" posts lees op een dergelijk nonsense topic. Vrouwen slimmer dan mannen = negers slimmer dan blanken. Het houd geen steek, net zoals het omgekeerde ook geen steek houd. Met de 2e stelling mag je niet lachen, met de eerste wel dus doe ik dat met plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook niet. Ik heb meermaals en elders de menselijke intelligentie 'deficient' genoemd. En daar blijf ik achter staan. Neem de landen binnen een straal van dertig vlieguren en kijk hoe haaks de ene grondwet van een land staat op de andere, de praktijk nog niet te na gesproken. Dan zie je dat in het ene land homo's kunnen huwen en kinderen adopteren (en met succes) en dat even verder er de doodstraf staat op die mensen. Het is maar een stom voorbeeld. Dit voorbeeld en er zijn er talloze anderen geven aan dat intelligentie ver is te zoeken en dat eigenlijk het woord 'chaos' moet vallen. Voorzover ik weet heeft intelligentie niks maar dan ook niks met chaos te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kunst is om bij bepaalde gelegenheden hoge hakken te dragen en daarbuiten het ietsjes platter te doen. Dat is een vorm van intelligentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het mis loopt tussen mij en mijn teerbeminde, kan ik eindelijk zeggen: "Ja maar, daar kan ik niet aan doen; ik ben nu eenmaal dommer!". Praktisch, toch?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wait and see! Binnenkort starten we op een nog geheime radiofrequentie met onze eerste verzetsuitzendingen! Laatst gewijzigd door Komerad : 16 juli 2012 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat liegen, een vorm van manipulatie, betreft, heb ik wel eens een studie gelezen waaruit bleek dat mannen ook precies even oneerlijk zijn als vrouwen. Maar er was inderdaad een verschil: als een vrouw liegt, heeft een man dat meestal niet door. Als een man liegt, valt hij bij een vrouw echter meestal meteen door de mand. Vandaar dat een mand een mand en geen vrouwd wordt genoemd. Mijn conclusie: er zit voor ons mannen niets anders op dan eerlijk te zijn. En aangezien we even veel liegen als vrouwen, gaan we dus wel degelijk dommer te werk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tot mijn toenmalige verbazing waren de vrouwen in islamitische landen waar ik heb verbleven hiervan nog veel meer overtuigd dan ten onzent. Zij vonden de mannen doorgaans een stelletje domkoppen. Nou ja, ergens is het ook niet verbazend. Als mannen meer kansen krijgen om de idioot uit te hangen, laten ze de gelegenheid niet onbenut.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarmee heb je ons nu niet echt verdedigd, vrees ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Schopenhauer, wiens IQ zeer hoog wordt geschat (als ik me goed herinner op 180) beweerde al dat je je verstand van je moeder erft, maar je karakter van je vader, en bij hem was dat duidelijk het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij moeten u wel een gevoel voor humor nageven dat van intelligentie getuigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar wil ik hierbij volgaarne mijn dank voor uiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als man had hij natuurlijk een mannelijk karakter, weliswaar van beide ouders geërfd, maar in die tijd was dat nog moeilijk te verklaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De man vraagt zich af: wat heb ik haar te bieden?
|
![]() |
![]() |