![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer een oproep om "meer geloof" en dus" samen meer klaar voor de strijd!" Ze hebben een hechte gemeenschap misschien tov de "ongelovige honden" maar voor de rest zitten ze elkaar af te maken als was het een videospelletje, zoals nu in Syrië. In het jaar 2012 dan nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn niet eens voorzien op mijn Tomtom...
Trouwens, laat ons eventjes veronderstellen dat het zo zou zijn: - de mannen zitten daar te rollebollen met 72 maagden - wat krijg jij en de andere vrouwen? ... jullie moeten toch die "maagden" niet spelen zeker? - of zijn de vrouwen daar even belangrijk als in jullie wereldje hier? Laatst gewijzigd door andev : 2 augustus 2012 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslima's zijn "tevreden over de manier ze door hun man en zoontjes als huisslaaf worden gebruikt en verder zich vooral moeten koest houden? ...en zo zijn er nog een pak zaken die die moslima's allesbehalve tevreden zouden moeten stellen en die hier al vele keren zijn naar voren gekomen... De belangrijkste reden om de denken dat je straks naar het paradijs gaat is volledige onderworpenheid voor jullie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Schepen
|
![]() Je hebt wel arrogante moslims net zoals je ook arrogante niet moslims hebt. Maar dat een mens arrogant is omdat hij ook moslim is dat hem via zijn religie een karaktertrek vormt is pseudo-wetenschap.
Dat sommige moslims kost wat kost een bourka willen laten dragen aan vrouwen en zelfs door te zeggen ik betaal mijn boete dus laat me voor de rest met rust, en dat verbod via de wet is er enkel om mij te pesten gaat voor mij ook te ver. Ik vind een boerka vrouwonvriendelijk want zo goed als geen enkele vrouw vraagt er om. Een boerka draagt bij tot de onveiligheid in de samenleving want wie loopt eronder? Een boerka is associaal want het sluit een mens uit van natuurlijke sociale communicatie die je voert door je lichaamshouding, gezichtstrekken en oogcontact. Een boerka is discriminerend want het laat de ander niet toe om deel te nemen aan je levenswereld. Een boerka is niet modern want het volgt de eigentijdse mode niet (ook gesluirde mode bestaat). Een boerka is onislamistisch want anders zijn de meeste moslims fout desondanks de uitspraken van hun religieuse priesters. Boerka is uit den boze voor de modale Vlaamse moslima.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tot aan je laatste zin. Die laatste 5 woorden waren er net te veel aan. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar één vrouw jubelt om haar boerka; tenzij er iets fysiek of mentaal mee scheelt. Ik kan mij vergissen, maar sta open voor voorbeelden waarin een boerka maatschappelijk de beste kledij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mannetjes putters zijn echt niet verantwoordelijk voor hun gedrag bij het zien van een blote enkel of een haarlok. Dus moeten de vrouwen daar maar de gevolgen van dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke telefoonverbinding met God ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de ... de passie preekt ... Laatst gewijzigd door E. Migrant : 2 augustus 2012 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Schepen
|
![]() Voor de modale Vlaamse moslima omdat je hier en nu met deze mensen te doen hebt. Wat kan ik eraan doen als ze in Afganistan anders daarover denken?
Met de laatste 5 woorden heb ik geen beschrijving gegeven wel mijn eigen overtuiging én vaststelling.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Parlementslid
|
![]() Overigens... een Vlaamse moeslima bestaat niet. Dat is zoiets als een vierkante cirkel.
Als je een moeslima bent, dan behoor je tot de gemeenschap van de moeslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nog nergens een wetenschappelijk bewijs voor gevonden. Maar ja, wetenschap is heilschennis, hé. Jullie geloven liever in vliegende Alibaba tapijten dan raketten naar de maan te ontwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of is het eigenlijk een beetje grijze zone, en hangt het af welke politieke strekking ergens aan de macht is? Als dat zo is, vind je het niet begrijpelijk dat er in Europa een politieke tegenstroom ontstaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Eerst en vooral mijn respect omdat u en de andere moslims er in deze draad in slagen het hoofd koel te houden, ondanks de drek die hier over jullie wordt heengekieperd.
Citaat:
Als moslim zou het Charter van Medina u niet vreemd mogen zijn. Door zich hier te vestigen en misschien zelfs de Belgische nationaliteit aan te nemen, bent u een akkoord aangegaan om in deze gemeenschap te leven. Dit geldt voor elke moslim die zich in dit land gevestigd heeft. U zou ook moeten weten dat het Charter van Medina, dat reeds van 622 dateert, is ontstaan in de context van een mulitculturele en multireligieuze gemeenschap, zoals onze huidige samenleving er één is (nu ja, niet helemaal, alles in zijn historische context natuurlijk). Indien u niet naar de argumenten van de plaatselijk bevolking wil luisteren, luister dan op z'n minst naar uw eigen profeet die u heeft geleerd dat indien u zich vestigt in een gemeenschap, u geacht wordt akkoord te gaan met de wetten en regels van deze gemeenschap en u deze dient na te leven. Door hier te wonen, heeft u een overeenkomst afgesloten met deze gemeenschap. U heeft reeds een aantal keren verwezen naar Allah. Weet dat het verbreken van een overeenkomst een zonde is en dat u daarop zult worden afgerekend. Valt u een vrouw die kortgerokt rondloopt in België lastig, dan zal u hierover rekenschap moeten afleggen. De moslims die zich niet naar schikken naar de wetten van de gemeenschap waarin zij leven, worden door de Koran verguisd en worden door uw heilige boek beschouwd als hypocrieten en een bedreiging voor de islam. Zulke "moslims" zijn geen moslims en zullen eindigen in de hel. Het is erg dat een ongelovige u hier moet op wijzen. Laatst gewijzigd door Sammael : 3 augustus 2012 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou jij blij zijn met een boerka ?