![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() [quote=atmosphere;6281780]Dat hebben ze zeker , en dat wat er in 2003 plaatsvond ,
----> You're off by a couple of years... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Vertel dan eens, wat is er marxistisch aan het Europees economisch systeem?
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Creed;6283266]2001/2002 dan
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
www.newsmax.com Leave them an email. Tell them you're the bright shining "Red Lantarn" from Europe. They will probably think that somehow they got an email from the year 1921. They may, or may not, answer your "question." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ken je het woord 'marxistisch' niet voldoende? Ik merk dat wel meer bij amerikaanse neocons, die hebben echt een iq van zowat 100, maar dan wel verdeeld over hen allemaal samen. Laatst gewijzigd door parcifal : 17 augustus 2012 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vraag u wat marxistisch is aan de Europese economie. Daar u dat blijkbaar beter ziet dan wij Europeanen kunt u uw eigen perspectief ongetwijfeld uitleggen. Het verbaast me steeds op nieuw dat uw soort provocerende slogans en persoonlijke aanvallen lanceert zonder ook maar ooit inhoudelijk te zijn. Ik zou niet graag veralgemenen, dus bewijs eens dat u het kunt. Groeten
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkomen zinloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus de lijst is onzin dat zeg ik toch al de hele tijd
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Stel u voor dat men dat regime zou willen veranderen. Simplist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Ik lach mij te pletter om uw simpliustisch anti-amerikanisme. Speel liever met uw playstation jongetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ijzersterke bronnen voor mijn beweringen, namelijk de documenten van de Amerikaanse overheid zelf !
The National Security Archive om precies te zijn, waarin ook the freedom of information requests documentatie is opgenomen. http://www.gwu.edu/~nsarchiv/NSAEBB/index.html
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
steeds nader komt. De kwaliteit van het amerikaanse wegensysteem, bruggen, tunnels en openbare dienstverleningen benadert zelfs meer en meer het DDR niveau;dat het dieper kan zakken weten europeanen uit ondervinding. Het toppunt is echter dat de amerikaanse middenklasse die de voorschrijdende afbouw van dienstverlening aan burgers, en opbouw van militaire waanzin met dito profijten voor de steeds kleiner wordende "toplaag" van de maatschappij dagelijks ziet, stemt voor een voortdurende voortzetting van dergelijke maatschappijontwrichtende politiek.
![]() |