![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of huilt u gewoon met de wolven mee? Gemakkelijk, nietwaar, om te schieten op de Kerk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans in tijden dat de overheid wanhopig op zoek is naar opvang hoor je nooit zeggen: '' klooster x of y heeft -tig mensen opgevangen''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die klootster, sorry klooster open zijn deuren niet voor daklozen of azielzoekers of kinderen zonderen ouders. Maar wel voor een handlanger van een paedofiel.
Ervoor zorgen dat paedofielen hun gang kunnen gaan, dat ze nooit gestraft worden, dat is ondertussen de 'core business' van de Katholieke Kerk. Ze zullen oogsten wat ze zaaien...
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar als morgen een groep daklozen , een troepje landlopers, daar in dat klooster gaat aankloppen, kun jij met je hand in het vuur stellen dat men die daar kost en inwoon gaat geven voor onbepaalde tijd, in ruil voor 4 uurtjes karweitjes opknappen per dag ? Eerlijk gezegd, ik denk dat men hen wandelen zal sturen. Maar als je mij kunt aantonen dat ik ongelijk heb, zal ik aangenaam verrast zijn.
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Over het feit dat de kloosters dit geheim jarenlang koesterden zullen we ons maar geen vragen stellen.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 augustus 2012 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Burger
|
![]() De Arme Klaren van Malonne zochten reeds zestien jaren geleden zélf contact met Michelle Martin vanwege 'een spontane sympathie...'
bron: http://www.vandaag.be/binnenland/104...n-contact.html Het moge dus overduidelijk zijn dat deze religieuze orde de volle verantwoordelijkheid draagt voor de vervroegde vrijlating van Martin (waardoor haar straf werd bekort met 15 jaar!), hetgeen anders niet mogelijk ware geweest, niemand anders immers wilde haar opvangen... en deze abjecte handelswijze dreigt af te stralen op de GEHELE katholieke kerk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Burger
|
![]() De voorwaarden voor vervroegde vrijlaten zijn/waren: onderdak én werkverschaffing... WIE, behalve de Arme Klaren, zouden bereid zijn gevonden HAAR aan een jobke te helpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zat zo eens opgesloten in de gevangenis en ik vroeg een bandje aan. Men vertelde mij dat om in aanmerking te komen voor een bandje ik een job moest hebben en alle dagen moest gaan werken. Ik vertelde die mensen dat ik een job had, ik werkte bij de Stad in het nieuwe serrecomplex, maar dat ik door het college naar aanleiding van mijn opsluiting geschorst was en dus niet mocht gaan werken. Ze begrepen het niet helemaal, ze zeiden dat ik naar mijn baas moest bellen om hem te vertellen dat ik terug kwam werken. Ik heb hen dan met hand en tand uitgelegd dat ik Patrick Jansens de burgemeester helemaal niet kon verplichten van het stadsbestuur samen te roepen en hun beslissing over mijn schorsing om te draaien. Daar moesten ze dan even over nadenken, waarna ze besloten dat ik met een bandje naar huis mocht zonder te gaan werken alle dagen. Begrijp je? Die regels zijn niet absoluut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De pedoseksuele katholieke kerk zal niet zwichten voor dergelijke brieven. Ik ben er zeker van dat het monster martin elke avond die nonnen aan het opgeilen is met haar verkrachtersverhalen met die kinderen.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat hij de Arme Klaren aanvallen misschien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee, wel een actie op poten zetten om mensen te motiveren alle banden te breken met de pedofiele religie van deze nonnen, het christendom
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |