Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2012, 13:22   #161
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Een reactie van Jan Hertogen, 'vooruitstrevend' socioloog i.v.m. het artikel van Johan Sanctorum aangaande multicultuur en de laatste peilingen.

Verhelderend niet? Liever 'Turks dan Vlaams'!
Lijkt me vrij 'wishful thinking'. Bovendien is N-VA allerminst zo anti-migratie en anti-allochtoon als het VB.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 13:29   #162
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Lijkt me vrij 'wishful thinking'. Bovendien is N-VA allerminst zo anti-migratie en anti-allochtoon als het VB.
Bedoelt u dat Jan Hertogen gelijk heeft en dat het een goede zaak zou zijn dat zijn verhoopte nieuwe migranten en de islam de mogelijke Vlaamse ontvoogding en democratisering met responsabilisering van de Belgische en/of Vlaamse samneleving verhinderen?
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 13:38   #163
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bedoelt u dat Jan Hertogen gelijk heeft en dat het een goede zaak zou zijn dat zijn verhoopte nieuwe migranten en de islam de mogelijke Vlaamse ontvoogding en democratisering met responsabilisering van de Belgische en/of Vlaamse samneleving verhinderen?
Nee, ik bedoel net het omgekeerde. N-VA kan, middels een goed en positief verhaal, wel degelijk een behoorlijke groep migranten bereiken, terwijl dit bij het VB altijd zo goed als onmogelijk geweest is. Daarom ook dat men in hardcore Belgicistische middens zo gepikeerd reageert wanneer de N-VA allochtonen op zijn lijsten weet te zetten.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 20:16   #164
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Nee, ik bedoel net het omgekeerde. N-VA kan, middels een goed en positief verhaal, wel degelijk een behoorlijke groep migranten bereiken, terwijl dit bij het VB altijd zo goed als onmogelijk geweest is. Daarom ook dat men in hardcore Belgicistische middens zo gepikeerd reageert wanneer de N-VA allochtonen op zijn lijsten weet te zetten.
Ik ben nogal breeddenkend, vind ik toch. Het kan me eerlijk gezegd weinig schelen in deze fase van de ontvoogdingsevolutie of een bepaalde partij minder of meer koosjer is volgens bepaalde politiek-correcte aannames. Het doel is een democratische samenleving op soliede gronden. Binnen het huidige België is dit onmogelijk gebleken. Daarom dient over de Vlaamse partijgrenzen samengewerkt. Eenmaal het doel bereikt, die een degelijke verantwoordelijkie democratie toelaat, komen wel andere politieke verschillen weer ter sprake.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 21:05   #165
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een reactie van Jan Hertogen, 'vooruitstrevend' socioloog i.v.m. het artikel van Johan Sanctorum aangaande multicultuur en de laatste peilingen.

Verhelderend niet? Liever 'Turks dan Vlaams'!
Het is duidelijk dat het vermoorden van elk maatschappelijk debat zijn sporen nalaat.
Zwakkelingen als Hertogen hebben een generatie lang dank zij het cordon rond multiculturaliteit geen intellectuele inspanning moeten leveren. Zij zijn bijgevolg blind en doof voor de feiten.
Totaal afgestompt door de pensé unique binnen de linkse kerk gaat deze linkiewinkie voorbij aan het feit dat het VB voor een gedeelte zijn populariteit haalt door de terechte dégout van de Vlaamse democraten tav de gruwelen van de islam.
Het is dus net andersom: het islamnazisme is nu net één van de drijvende factoren om de mensen naar het VB te duwen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be