![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Lijkt me vrij 'wishful thinking'. Bovendien is N-VA allerminst zo anti-migratie en anti-allochtoon als het VB.
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bedoelt u dat Jan Hertogen gelijk heeft en dat het een goede zaak zou zijn dat zijn verhoopte nieuwe migranten en de islam de mogelijke Vlaamse ontvoogding en democratisering met responsabilisering van de Belgische en/of Vlaamse samneleving verhinderen?
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee, ik bedoel net het omgekeerde. N-VA kan, middels een goed en positief verhaal, wel degelijk een behoorlijke groep migranten bereiken, terwijl dit bij het VB altijd zo goed als onmogelijk geweest is. Daarom ook dat men in hardcore Belgicistische middens zo gepikeerd reageert wanneer de N-VA allochtonen op zijn lijsten weet te zetten.
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zwakkelingen als Hertogen hebben een generatie lang dank zij het cordon rond multiculturaliteit geen intellectuele inspanning moeten leveren. Zij zijn bijgevolg blind en doof voor de feiten. Totaal afgestompt door de pensé unique binnen de linkse kerk gaat deze linkiewinkie voorbij aan het feit dat het VB voor een gedeelte zijn populariteit haalt door de terechte dégout van de Vlaamse democraten tav de gruwelen van de islam. Het is dus net andersom: het islamnazisme is nu net één van de drijvende factoren om de mensen naar het VB te duwen.
|
|