![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
• een forumdeelneemster waarvan zij goed weten dat het een vrouw is een “mijnheer” noemen, • de bede om een andere draad te openen zodat men verdere argumentatie die niet binnen de eigen misvattingen past kan ontlopen. Teneinde u uit uw frustratie te helpen geef ik u graag volkomen gratis de remedie : als mijn of andere bijdragen u zwaar op de zenuwen werken, ga dan eventjes weg van uw PC, adem enkele malen diep in en uit, verzet een ogenblik uw zinnen met een stukje muziek of doe een wandelingetje in de natuur, of hul u desnoods in de Belgische driekleur als dat u een rustgevend veiligheidsgevoelen verstrekt, maar reageer niet op bedoelde posts. En tracht te beseffen, mijnheer ViveLaBelgique, dat u en de paar andere BUB-unitaristen in dit virtueel schietkraam gedroomde sitting ducks zijn voor elkeen die zich in de argumentatie van de realiteit en de logica weet te bedienen om uw volkomen van de pot gerukte stellingen in de kern te raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ten voordele van "het Belgisch-blauw" runderras.
![]()
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze stuyck gaat de fierheid temperen.
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veel plezier toegewenst in Uw wereldje.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 september 2012 om 20:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politiek forum gaat niet over zinnigheid en geloofwaardigheid. Hoewel ik hier wel in debat over wil gaan in het K&K subforum.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Nu wordt u nog belachelijker: gaan debatteren in K&K en dan nog over zinnigheid en geloofwaardigheid. Nu kan ik echt niet meer van het lachen, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
welkom op politics. Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 september 2012 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja dat zal 't zijn, Jacky.
![]() Wie weet ooit, heel misschien. Zonnepitten te weinig in de wereld zou ik zeggen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 september 2012 om 04:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onze Waalse-mascot doet het daarentegen uitstekend!
![]() Pfff - maar ik weet niet ofdat ik genoeg boomschors en moddernaise heb om heb te voederen... ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 september 2012 om 04:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke Waalse-mascot ?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo gemakkelijk gaat dat. Als er we dan toch dan de grenzen gaan herbekijken... |
|
![]() |
![]() |