Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2012, 14:46   #161
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit is echt generalisatie tot en met.
Autisme wordt gekenmerkt door x aantal typische kenmerken
en dat is per definitie generaliserend (anders is er geen diagnose mogelijk)
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 10:36   #162
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Mijn vriend is niet autistisch, maar heel zijn leven mishandeld door een beest dat zichzelf moeder noemt en connecties heeft.

Vraag me niet hoe ze het klaar gespeeld heeft, maar ik heb alles op alles gezet voor mijn vriend een eigen appartement te geven. Ik geloof in zijn waardigheid en zijn vrijheid.

Zij heeft het brutaal afgepakt. Ze gunt me geen geluk en haar zoon nog minder.

Ik heb nog maar één optie en dat is haar vermoorden. Ik kan niet anders. Ik ben op, op en nog eens op. Ik zie mijn vriend doodgraag.

Na een rij van agressieve, misbruikende partners is hij echt het best wat me ooit overkwam, maar zijn moeder heeft het klaar gespeeld alles kapot te maken. Ze is een psychote, die geen gevoel heeft met de realiteit, maar het geluk van mij en mijn vriend kapot heeft gemaakt.

Ik weet waar ze woont, ik weet wie ze is. Ze heeft mijn job kapot gemaakt en de man van mijn leven. Ik haat haar zo erg, dat mijn keuze gemaakt is. Ik zit nog liever in de gevangenis, wetende dat ze geen kwaad meer gaat aanrichten, dan zo verder te leven.
Oud 19 oktober 2012, 10:36   #163
Boadicea

Standaard

Mijn vriend is niet autistisch, maar heel zijn leven mishandeld door een beest dat zichzelf moeder noemt en connecties heeft.

Vraag me niet hoe ze het klaar gespeeld heeft, maar ik heb alles op alles gezet voor mijn vriend een eigen appartement te geven. Ik geloof in zijn waardigheid en zijn vrijheid.

Ik heb nog maar één optie en dat is haar vermoorden. Ik kan niet anders. Ik ben op, op en nog eens op. Ik zie mijn vriend doodgraag.

Na een rij van agressieve, misbruikende partners is hij echt het best wat me ooit overkwam, maar zijn moeder heeft het klaar gespeeld alles kapot te maken. Ze is een psychote, die geen gevoel heeft met de realiteit, maar het geluk van mij en mijn vriend kapot heeft gemaakt.

Ik weet waar ze woont, ik weet wie ze is. Ze heeft mijn job kapot gemaakt en de man van mijn leven. Ik haat haar zo erg, dat mijn keuze gemaakt is. Ik zit nog liever in de gevangenis, wetende dat ze geen kwaad meer gaat aanrichten, dan zo verder te leven.
Oud 19 oktober 2012, 10:59   #164
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit is echt generalisatie tot en met.
Dat was dan ook de bedoeling he
Oud 19 oktober 2012, 12:54   #165
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ze is een psychote, die geen gevoel heeft met de realiteit, maar het geluk van mij en mijn vriend kapot heeft gemaakt.
ge verschuift de verantwoordelijkheid

uw vriend moet zijn moeder duidelijke grenzen zetten (desnoods met professionele hulp). Hij is de enige die dat kan en hij moet desnoods de consequenties trekken. jij kunt hem enkel steunen.

een relatie voeren met iemand die aan de ketting van mama ligt is nooit slim en zolang hij zich niet van die ketting ontdoet zal er niets verbeteren/veranderen

kan/wil hij dit niet dan zult ge iemand anders moeten zoeken en heeft jullie relatie totaal geen zin.

Laatst gewijzigd door 1207 : 19 oktober 2012 om 12:56.
Oud 19 oktober 2012, 13:31   #166
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je hebt professionele hulp nodig, want je draait door.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 13:38   #167
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misschien is het beste dat zowel jij als je vriend naar een soort relatietherapeut gaan (samen welteverstaan).
Deze zal de huidige patstelling beter kunnen inschatten en zowel aan je vriend als aan jou de nodige raad en therapie kunnen geven.

Ik denk dat dit de meest voor de hand liggende optie is. (en sowieso in eerste instantie geen contact meer met de moeder hebben, jullie zijn beiden volwassen personen).
Deze situatie mee laten oplossen door een derde onafhankelijke hulpverlener kan jullie enkel allebei ten goede komen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 15:00   #168
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nog maar één optie en dat is haar vermoorden.

...

Boadicea, opeen openbaar forum laten doorschijnen dat je iemand wil vermoorden, is geen goede zet. Ik raad je aan deze post zo snel mogelijk door de moderatie te laten verwijderen.
Oud 19 oktober 2012, 15:38   #169
Boadicea

Standaard

Sorry dat ik deze ochtend over mijn toeren was. Maar het onmogelijke is gebeurd! Mijn vriend is deze ochtend gecolloqueerd. Mij wou men niet horen, maar de leugens van zijn moeder wel. Die jongen gaat minstens 40 dagen vast zitten. Hij kwijnt weg en ik weet dat het hem geen deugd gaat doen.

Bki
Blijkbaar kan je dus met leugens en valse verklaringen iemand zijn leven kapot maken. Ik ben in alle staten en op van teleurstelling. Ik wil blijven vechten voor gerechtigheid.
Oud 19 oktober 2012, 16:09   #170
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Collocatie gebeurt nooit op basis van uitspraken alleen.
er zijn dus verzwarende elementen wat je vriend betreft

niets houdt je tegen beroep aan te tekenen
(ik dacht dat voor collocatie rechter en arts hun fiat moeten geven)
Oud 19 oktober 2012, 19:28   #171
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Collocatie gebeurt nooit op basis van uitspraken alleen.
U meent het...

http://misbruik-psychiatrie.skynetbl...og-steeds.html

http://misbruik-psychiatrie.skynetbl...en-opname.html

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 oktober 2012 om 19:30.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2012, 22:35   #172
auhtist
Vreemdeling

Standaard

ze realiseerd blijkbaar niet tot wat uw man in staat is
als ze beter wist zou ze snel ophuoden
verder
niet nodig
er komt wel een einde aan een autist reageerd gewoon later
auhtist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2012, 02:45   #173
Boadicea

Standaard

Mensen, ik heb een ander idee. Ik ben het gewoon beu. Ik weet wat er achter zit en ga me niet meer laten kennen. Ik heb niets te verbergen en strijdt met open vizier.

Ziehier: onze vrienden gaan niet meer anoniem spelen. Hier is een petitie. Al wie deze toestand onrechtvaardig vindt, heeft het recht deze aan te kaarten:

http://www.axci.be/index.php?ln=nl&u...&petitie=18938

Filip zit er zwaar onderdoor. Hij is gewoon een hoopje ellende en ik kan het emotioneel ook niet blijven trekken. Dat mens mag in mijn ogen niet meer verder gaan met levens kapot te maken.
Oud 20 oktober 2012, 08:06   #174
Boadicea

Standaard

Mensen, gezien die petitie niet werkt, nieuwe link:

http://www.activism.com/nl_NL/petiti...or-filip/39289

Ondertekenen is gratis. Doneren om ze online te houden, is niet verplicht.
Oud 20 oktober 2012, 09:41   #175
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Boadicea

hebben jullie mekaar in de psychiatrie leren kennen?
Oud 21 oktober 2012, 11:07   #176
Boadicea

Standaard

Nee, maar in het stad. In ieder geval: het gaat beter met hem. Vrienden springen mee op de bres. De petitie begint te vlotten en nu alle klokken aan het luiden zijn, is de grote klok, namelijk zijn moeder, opvallend stil.

Iedereen kent Filip als een rustige, lieve jongen. Zijn moeder kan haar slag slagen door blauwe plekken te showen en mijn vriend is niet altijd even netjes tegen haar geweest, maar dit verdient hij niet.

Zijn emotionele wonden, van de jarenlange mentale terreur die zijn op hem gepleegd heeft, wordt niet gehoord. Ze verstopt zich al jaar en dag achter ontkenningen, leugens en drank.

Ja, iedereen wil haar versie, de ware feiten uit haar mond horen. Als zij nu geen idee meer heeft wat ze moet doen, is het nu eens haar probleem. Jaar en dag heeft Filip zijn moeder haar denigrerende klaagzang moeten aanhoren. Heel de tijd zich maar beklagen en drinken, omdat haar zoon volgens haar normen niet is wat zij wou.

Heel de tijd maar kankeren op zijn familie en de mijne. Mensen kleedjes passen, lasteren en zuipen, omdat ze ocharme in een wereld vol psychopaten leeft. Dat is alles wat ze kan.

En helaas zijn er enkele simpele zielen, waaronder toevallig 1 met een witte jas, die haar klok horen en Filip enkel daarom meteen monddood maken. Daarom dat het tijd wordt dat iemand die stem ook laat horen. Hoe meer klokken er luiden, hoe liever.

Ik weet dat als je haar mening zal horen, ik een gevaar ben voor de maatschappij en marginaal. Dat mag ze van mij denken, maar dat vindt ze dus van heel Antwerpen, want zij is van een sjiekere kant.

Eergisteren was ik razend omdat ze het klaargekregen heeft iemand vast te zetten, na jarenlang mentaal kapot gemaakt te hebben. Nu ik gekalmeerd ben, zie ik de dingen in een ander daglicht. Dat mens moet wel erg ongelukkig zijn en hoogst waarschijnlijk nog wanhopiger dan ik en Filip.

Hoe wanhopig moet je niet zijn, dat je met een simpel diploma van naaister mensen kan vertellen dat je autisme-expert bent en dat zij Filip niet gelukkig kunnen maken, want dat enkel psychiaters dat kunnen? Hoe erg moet het niet zijn, dat je zo perfect ben als zij en jezelf kapot moet drinken, omdat niemand je begrijpt in al je perfectie? Als je echt zo goed bent en continu schrik moet hebben voor al die marginale psychopaten rondom je, dan moet je wel erg diep ongelukkig zijn.

Ja, ik ben er ook depri van geworden, toen ik het me nog aantrok, dat ze nog amper ademde van de alcohol en uitpakte met de blauwe plekken. Ik heb toen aan mijn relatie getwijfeld, tot ik dingen zag, die er een ander daglicht op wierpen.

Mijn visie heeft ze tegengewerkt, want Filip mag dan misschien een probleem hebben, maar als ik met hem mee rij, dan voel ik me gerust. Ik aanvaardde van haar eens een lift en dat was tegen 72 zwalpen in een zone 30. Ik ben er nog niet goed van en al ben ik depri, ik ben niet suïcidaal. Gezien zij superieur is met haar rijbewijs, zal ik verder maar zwijgen.

Ze heeft haar slag thuis: haar zoon is opgesloten en zij loopt nog steeds vrij rond. Ik vraag me af wie haar volgende slachtoffer is. Filip zijn vader heeft ze ook zijn graf in gepest.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 21 oktober 2012 om 11:11.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 14:13   #177
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, maar in het stad. In ieder geval: het gaat beter met hem. Vrienden springen mee op de bres. De petitie begint te vlotten en nu alle klokken aan het luiden zijn, is de grote klok, namelijk zijn moeder, opvallend stil.
men laat hem pas los als zijn medische toestand verbeterd en daar heeft mama niets over te zeggen.

iets in je verhaal klopt niet
wat is de medische reden geweest voor deze collocatie? en neen, autisme is niet voldoende noch een verhaal van mama.
zo stom zijn ze niet
Oud 22 oktober 2012, 14:45   #178
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
men laat hem pas los als zijn medische toestand verbeterd en daar heeft mama niets over te zeggen.

wat is de medische reden geweest voor deze collocatie? en neen, autisme is niet voldoende noch een verhaal van mama.
zo stom zijn ze niet
ik heb begrepen dat hij zijn moeder reeds verschillende malen "vast" had. Iets wat natuurlijk nooit, nooit toelaatbaar is.
Blijkbaar zijn de adviezen hier om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven niet ingevolgd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 23:00   #179
Boadicea

Standaard

Citaat:
ge verschuift de verantwoordelijkheid

uw vriend moet zijn moeder duidelijke grenzen zetten (desnoods met professionele hulp). Hij is de enige die dat kan en hij moet desnoods de consequenties trekken. jij kunt hem enkel steunen.

een relatie voeren met iemand die aan de ketting van mama ligt is nooit slim en zolang hij zich niet van die ketting ontdoet zal er niets verbeteren/veranderen

kan/wil hij dit niet dan zult ge iemand anders moeten zoeken en heeft jullie relatie totaal geen zin.
Filip heeft besloten totaal met zijn moeder te breken, omdat hij de jarenlange terreur echt niet meer aan kan.

Zijn moeder is echt een manipulator en wil hem niet lossen. Veel mensen in zijn regio willen geen petitie tekenen als steun voor hem, maar wel 1 voor haar gecolloceerd te zien. Zegt dat niet genoeg?
Oud 23 oktober 2012, 23:19   #180
Boadicea

Standaard

Citaat:

zo stom zijn ze niet
Niemand weet de ware oorzaak. Niemand gelooft dit, maar het is waar. Filip zit vast en zijn moeder barst van de leugens. Ze pakt uit met blauwe plekken,waar Filip niets mee te maken heeft, ze komt hem lastig vallen en ik heb hem zelfs ooit weten overgeven, omdat ze hem opvrijde.

Die vrouw is tot alles in staat en de psychiater die Filip gek verklaard heeft, is eigenlijk een neuropsychiater, die zijn consulten door een psychologe liet doen. Ik heb er zelf bij gezeten. Filip moest maar aanhoren hoe goed zijn moeder was en hoe slecht hij zelf wel was. De moeder belt de dokter en die stuurt de medische voorschriften per post op.

Die praktijken maakten me erg wantrouwig en de betrokken psychologe weigert Filip nog te behandelen, nadat hij haar een tegengesproken had en de neuropsychiater die met Filip zijn moeder dweept is momenteel onderwerp van een ontvankelijke verklaarde klacht bij de Orde Van Geneesheren.

Er doen zich genoeg geruchten over de moeder van Filip de ronde, die ik niet kan bevestigen, maar ik kan wel zeggen dat Filip net als zijn vader overal geliefd is, behalve binnenshuis. Filip zijn vader stierf op zijn 53ste verjaardag, ruim 6 jaar geleden aan een hartslagaderbreuk. Dat is de officiële versie, maar er zat een dodelijk cocktail aan drugs in zijn bloed, die heden ten dage nog steeds niet verklaard is.

Niemand spreekt kwaad over die mens, behalve Filip zijn moeder, die Filip net als zijn vader bestempeld. Raar maar waar, maar veel mensen steunen Filip, maar weinigen zijn moeder, zeker de familie van zijn vader, die ze continu belasterd niet. Ze neemt het me kwalijk dat ik deze mensen als deftig omschrijf, terwijl zij er halve wilden van maakt.

Ze neemt het Filip kwalijk dat hij graag een Duveltje drinkt op café. Ik heb Filip op heel het jaar dat ik hem ken, maar 1 keer echt degoutant zat geweten en dat was toen hij in Talinn zat en zijn moeder niet kon bereiken. Hij was op van ongerustheid, omdat hij weet tot wat ze in staat is. Verder drinkt hij wel eens iets, maar sinds hij bij mij is, minder, omdat hij nergens meer van moet vluchten. Toen hij thuis was, dronk hij meer, omdat hij van zijn moeder geleerd heeft te vluchten in drank.

Zijn moeder heb ik meer zat dan nuchter gezien, toen ik het voorbije jaar er geregeld logeerde. Dat mens terroriseert me zo ver, dat ik er gek van wordt. Ik en filip hebben al trauma's genoeg. Ik door de mannen in mijn verleden, hij door haar.

Ik zie Filip echt graag en hou me recht voor hem. Ik krijg veel steun van vrienden en hij ook. Van zijn moeder trek ik me nog weinig aan. Dat zij niet om zichzelf kan geven, is haar probleem. Als zij ongelukkig is, is dat jammer, maar als ze dat enkel denkt opgelost te zien, door anderen hun geluk niet te gunnen, is dat haar probleem, waar ze helaas het hare van gemaakt heeft.

Dus de diagnose is eigenlijk gesteld door een neuroloog, maar niet door een gespecialiseerde psychiater.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 23 oktober 2012 om 23:20.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be