![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Marion Marechal Le Pen: Arrogante afgestudeerde en waardige toekomstige opvolgster van haar Tante Marine. Als deze laatste het 'Elysée' niet haalt . . .doet zij het. - Tenzij?: Beide Dames, zullen al moeten beginnen oppassen voor hun gezondheid!: Het zijn geen Godinnen! (nog niet ![]() En over dat wakker worden, is het nu en direct! De islamklucht heeft al lang genoeg geduurd!!! Indien men het modus operandi, van de laatste aanslagen analyseert, blijkt niemand noch voldoend veilig te staan, tegenover het islam misbruikend tuig. Politie en strijdskrachten, zullen nooit alle burgers tegelijkertijd de hand boven het hoofd kunnen houden!!! De enige redelijke manier die zich profileert, lijkt nog de verwijdering van al deze, welke een 'Curriculum vitea' voorleggen, waaruit blijkt dat ze: wegens hun gedrag, (zowel op straat, werk en huis) niets aan onze samenleving hebben bijgedragen en zich daar tegenovergesteld, veel geld hebben gekost. Al deze die zich aan hiervoor beschreven voorwaarden herkennen, dienen zonder uitzondering, -dralen, teruggestuurd. Wanneer gaan de traditionele wanpartijen inzien, dat ze sinds de VORIGE EEUW, leugenachtige argumenten door de strot van hun kiezers duwen!!!! Een beetje moed, voor toegeeflijkheid zou hen sieren!: Durven zeggen dat ze zich vergisten. N.V.A. = op kop!
![]() |
![]() |
#162 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() . . .Eindigde op de brandstapel! ![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hollande zou beter de eer aan zichzelf houden en vervroegde presidentsverkiezingen uitschrijven zonder deel te nemen.
Toch doet Hollande het wat mij betreft nog minder slecht dan Merkel die de vreemdelingen vorig jaar als het ware opriep om naar hier te komen. Het is dan ook ongelooflijk dat Merkel haar partij het nog zo goed doet in de peilingen. Het Franse volk staat politiek dan toch al een stap verder, waarschijnlijk door de zwaardere aanslagen die er gebeurd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet Hollande.
Sarkozy gaat er vol voor. De kracht van verandering.; - Inmigración: suspender la reagrupación familiar/Immigratie: opschorten van familiehereniging. - Religión: prohibir el velo en la Universidad/Religie: hoofddoek verbieden in universiteiten. - Seguridad: un tribunal especial para los actos terroristas/Veiligheid: 'n speciaal tribunaal voor terreurdaden. - Jubilación :La edad de jubilación se incrementará a 63 años en 2020 y 64 en 2025./Pensioenleeftijd op 63 jaar in 2020 en in 2025 op 64. - Fiscalidad: promete eliminar el impuesto sobre el patrimonio/Belastingen op kapitaal afschaffen. - Educación: quiere restablecer un servicio militar obligatorio para los jóvenes de 18 a 25 años que ni estudien ni trabajen, los llamados "ninis"./Verplichte militaire dienstplicht voor jongeren die niet studeren, noch 'n job hebben tussen 18 en 25 jaar, genaamd "Ninis". - etc...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 augustus 2016 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollande was en is 101% incompetent. Dus slechter wordt erg moeilijk. Geen verdere woorden aan verspillen.
Het probleem blijft echter. "Raymond" heeft in 't verleden ook al bewezen zijn belangrijke beloften in te slikken zoals het een geschoold politicus betaamt. Daarnaast heeft hij als zittend (!) president de verkiezingen verloren tegen idioot Hollande. Alleen al dat laatste is een bewijs van competentie van hem en zijn hele clan 'Inteelt Ons-kent-Onsjes'! Herinner je je trouwens dat TV debat met Hollande en zijn "Moi President, je..."? Sarko had hem daar de grond kunnen en moeten inboren, maar neen: hij bleef dromerig starend zwijgen. Een andere en veel ergere blooper die bewijst dat hij het niveau als leider mist: HIJ LUISTERDE naar die omhoog gevallen arrivist van een BHL! -Nog hypocrieter tuig dan een politieker, en zelfverklaarde 'filopasta'! (-excuseer de sneer naar het deeg-). Sarko, waar ik destijds in geloofde, heeft zijn kans gehad iets te realiseren. Hij miste met grote onderscheiding. Conclusie voor 2017: liefst een andere en hopelijk minder slechte politieke M/V gangster. (= Het eeuwige dilemma.) Mijn gedacht.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is er genetisch vastgeroest.
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: