![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik het ergens gehad over "endlösung"?
Indien je schapen en hyëna's in eenzelfde stal wil onderbrengen als vorm van multicul, tja...de gevolgen zijn te voorspellen en de hyëna's willen aanpassen zal te lang duren en/of toch nooit lukken. Noch de ene noch de andere moeten daarom uitgeroeid worden. Ze uit elkaar houden is voldoende! Onaanpasbare moslims of andere vreemdelingen binnen de korste keren terug naar een land waar ze thuishoren sturen. Als ze het daar even bont maken onder elkaar (zoals in sommige moslimlanden nu) dan moeten ze dat maar zelf weten. Schermen met "godsdienstvrijheid", "mensenrechten" en "democratie" zijn volledig uitgeholde begrippen geworden en worden meer misbruikt dan gebruikt! Sommige bevolkingsgroepen zijn precies nog niet rijp voor die begrippen en gebruiken die termen enkel om hun zin te krijgen in alles. Ook het doen verdwijnen van bovenstaande begrippen eens ze de plak zwaaien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik een broodje varkensvlees niet willen zou eten, dan is dat om andere redenen.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh .... u snapt het plaatje , ps: niet lachen , aub !! : lol :
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |