![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de factuur hier bij me liggen . Siekens - Alphatex wit 10 l 104.60 € per pot , 3 potten , en heb twee lagen gezet . de tape om de deuren en chanbranten en andere af te plakken . 8 rollen 40.09 € per rol . gebruik je die niet dan laat je lijmresten na op de alu ramen. Een emmer Promix premium 20 kgr om de krassen en gaten uit te plamuren 41,42 € De prijzen die ik hier venoem zijn netto aankoopprijzen ZONDER btw , dus tel daar nog 21 % btw bij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
flinterdun discutie punt . zijn de krassen normake gebruiksschade of zijn de krassen ten gevolge van onvoorzichtig gebruik . een expert aanstellen ? 3000 € provisiekosten aub . waar ben je aan het lullen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen argument!
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Gij moet een saai en ambetant leven hebben , dat ge werkelijk geen enkel deftig gesprek kunt voeren zonder mensen persoonlijk aan te vallen en belachelijk te maken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer maar te helpen, hoor. Wie wil er nu een leven leiden (lijden) waarin koppijn en zorgen op alle vlak primeren op levensvreugde?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 24 februari 2013 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezinnen met één kind kunnen zich inschrijven voor een flat. Voor een alleenstaande die zich inschrijft voor een sociale flat is de wachttijd zes jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest of dat nu slijtage is of eigen fout of een ander zijn fout, is voor de verhuurder zijn rekening. Een dakgoot die lekt is voor de verhuurder; een verwarmingsketel die kapot gaat is voor de eigenaar; een buis die springt is voor de eigenaar, een tegel die kapot ligt is voor de eigenaar. En zo nog 1000 zaken. Voor 950€ per maand sta ik er als huurder dan ook op dat de eigenaar alle punten zonder verwijl uitvoert. Dat is nu eenmaal het recht van de huurder en de plicht van de verhuurder. In goedkopere woningen worden die zaken doorgaans door de huurders zelf geregeld. Wanneer de prijs echter dan toch zo hoog komen te liggen als ze vandaag zijn, dan moet je als huurder gewoon niks anders nog doen dan gewoon wat stofzuigen. En bij ieder geschil zorgen dat je op uw rechten staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me nu niet meteen de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus toch maar opletten met het leggen van verantwoordelijkheid . Als ze een hond of een kat hebben die de bezetting of deuren kapot krabben is dat duidelijk schade door de huurder . Wanneer de prijs echter dan toch zo hoog komen te liggen als ze vandaag zijn, dan moet je als huurder gewoon niks anders nog doen dan gewoon wat stofzuigen. En bij ieder geschil zorgen dat je op uw rechten staat En daar wringt het schoentje , de pot op mentaliteit , van T'is toch van mij niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan 600 € is dat 5 maand huur . als ze er maar twee jaar in wonen is dat meteen een schade die je niet kan recupereren , gelijk aan een verlies van ongeveer 20 % dat kan tellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trek het na bij de groothandel . en die rommel , moet ik nie hebben , na 3 weken zie je het verschil niet meer ( neemt heel snel vuil op en de dekkracht is zeer slecht . dan kan je elke keer 4 lagen zetten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ook ikke. Maar indien de prijs zo hoog wordt is dat wel allemaal gedaan. Daar zal de rechter niet vrolijk over doen, ze gaan de huisbaas gewoon eens wijzen op zijn plichten van zijn verhuurde goed. Men verstaat hier ergens het concept "huren" niet zo goed zie ik. Als je een auto huurt moet je er ook alleen maar benzine in gieten hé, al de rest is voor de verhuurder. Wat logisch is, t" is zijne auto/ 't is zijn huis Beheren als goede huisvader wil zeggen geen vernielingen aanbrengen of verbouwingen zonder toestemming, verwarmen en proper houden. En daar stopt dat dan ook. Het is de huisbaas die indien die niet akkoord is de rechtbank moet contacteren hé. Het volstaat wanneer u niet akkoord bent met de werken of de werken niet gedaan zijn dat u geen geld naar hem doorstort maar op een wachtrekening en al uw plichten zijn voldaan. Het is aan hem om het tegendeel aan te tonen. En een rolls heb je al voor pakweg vanaf 8000€ 15000 gemiddeld en dan kan je ze uitkiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat mij niet om de kwaliteit van een emmer latex eerlijk gezegd. De slechte is gemaakt met krijt en de goede met titanium. En daar zit het ganse verschil tussen goed en slecht en tussen dekkend en slecht of niet dekkend. |
|
![]() |
![]() |