Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2013, 15:45   #161
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illusie 3.0 Bekijk bericht
Ik ben idd een lompe ongelikte beer, maar wanneer heb ik gescholden? (En waarom zou schelden een probleem zijn?) En hoezo, 'holier-than-thou'? Jij bent toch degene die zich zowel boven de belgicisten als de flaminganten wil plaatsen? Jij bent toch degene die je hier kapt op beiden? En dan slaag je er nog niet in om iemand te beledigen.
Waar plaats ik mij 'boven' de Belgicisten of Flaminganten? Het is niet omdat ik hier een impressie geef van mijn waarnemingen dat bepaalde mensen niet op de hoogte zijn van de Belgische staatsstructuur, dat ik daar ook een waardeoordeel aan koppel.

Laatst gewijzigd door SDG : 18 februari 2013 om 15:46.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 15:45   #162
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jij bent toch ex-Zwart-en-Geel?
Wie?
Oud 18 februari 2013, 15:47   #163
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Wie?
Wie? Wie is dat misschien?
Illusie 3.0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 15:54   #164
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Waar plaats ik mij 'boven' de Belgicisten of Flaminganten? Het is niet omdat ik hier een impressie geef van mijn waarnemingen dat bepaalde mensen niet op de hoogte zijn van de Belgische staatsstructuur, dat ik daar ook een waardeoordeel aan koppel.
Ik heb ook al veel mensen ontmoet die de huidige Belgische staatsstructuur niet erg genegen zijn en evenmin op de hoogte zijn van die structuur.
Neen, het spijt mij zeer, maar tot bewijs van het tegendeel, beschouw ik jouw eerdere bewering over de kennis van de Belgische staatsstructuur als zelfbevredigende uit-de-nek-lullerij.

Laatst gewijzigd door Illusie 3.0 : 18 februari 2013 om 15:57.
Oud 18 februari 2013, 15:59   #165
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nee, dat is niet omdat je bewijs vraagt voor die stelling, maar omdat je als een lompe, ongelikte beer direct begint te schelden. Doe je dat overal zo, slechts 20 posts op een forum en iedereen beginnen beledigen met zo'n 'holier-than-thou'-mentaliteit?
Wat is de relevantie van 'slechts 20 posts op een forum'? Ben jij geloofwaardiger omdat je hier al zoveel jaren rondhangt? Mag je meer beledigen als je meer posts hebt?

(Ik doe dat niet overal zo, want ik ben niet overal.)

Laatst gewijzigd door Illusie 3.0 : 18 februari 2013 om 16:22.
Oud 18 februari 2013, 16:07   #166
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb ook al veel mensen ontmoet die de huidige Belgische staatsstructuur niet erg genegen zijn en evenmin op de hoogte zijn van die structuur.
Neen, het spijt mij zeer, maar tot bewijs van het tegendeel, beschouw ik jouw eerdere bewering over de kennis van de Belgische staatsstructuur als zelfbevredigende uit-de-nek-lullerij.
Zal me worst wezen, man. Iemand anders hoeft mij niet te vertellen welke bedoelingen ik zogezegd heb wanneer ik iets schrijf; ik weet dat namelijk zelf wel.
Oud 18 februari 2013, 16:13   #167
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Zal me worst wezen, man. Iemand anders hoeft mij niet te vertellen welke bedoelingen ik zogezegd heb wanneer ik iets schrijf; ik weet dat namelijk zelf wel.
Ik heb het niet over bedoelingen. Ik heb het over wat je letterlijk beweerd hebt:

Citaat:
Het is bovendien ook systematisch zo dat de mensen die het hardst voor het behoud van België zijn vaak ook diegenen blijken zijn die het minst afweten van de Belgische staatsstructuur en de evolutie van de Belgische staat door de jaren heen.
Ik blijf wachten op iets wat lijkt op een bewijs voor die stelling.
Oud 18 februari 2013, 16:17   #168
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Misschien voel ik mij wel beledigd door jouw 'zal me worst wezen, man', wie zal het zeggen? Jij niet in elk geval.
Oud 18 februari 2013, 16:21   #169
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over bedoelingen. Ik heb het over wat je letterlijk beweerd hebt:

Ik blijf wachten op iets wat lijkt op een bewijs voor die stelling.
Zoals ik al zei: dat zijn mijn persoonlijke observaties en mijn eigen ervaringen. Dacht je dat ik die allemaal op papier zet of zo? Indien je dit van begin af aan op een normale manier gevraagd had, hadden we ons deze oeverloze disussie tot nu toe gewoon kunnen besparen.

Laatst gewijzigd door SDG : 18 februari 2013 om 16:21.
Oud 18 februari 2013, 16:22   #170
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Misschien voel ik mij wel beledigd door jouw 'zal me worst wezen, man', wie zal het zeggen? Jij niet in elk geval.
Het zij zo, he...
Oud 18 februari 2013, 16:33   #171
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei: dat zijn mijn persoonlijke observaties en mijn eigen ervaringen. Dacht je dat ik die allemaal op papier zet of zo? Indien je dit van begin af aan op een normale manier gevraagd had, hadden we ons deze oeverloze disussie tot nu toe gewoon kunnen besparen.
Ik denk dat je onterecht van het persoonlijke, individuele niveau naar het bovenpersoonlijke, collectieve niveau overstapt. Ik doe het zelf ook constant, en arrogant als ik ben, denk ik tegelijk dat dit (die onterechte overstap) de erfzonde is.

Had ik nu meteen gezegd:

Collectief bewustzijn bestaat niet. Massahysterie wel.

Was ik dan duidelijk geweest? Ik denk het niet, want ook nu is dat hoogstwaarschijnlijk niet het geval, ik klink als een waanzinnige.
Oud 18 februari 2013, 16:38   #172
Illusie 3.0
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Het zij zo, he...
Grapjes maken lukt mij nog niet zo goed, 4.0 zou beterschap moeten bieden (volgens sommige geruchten op sommige websites, die dan weer tegensproken worden door, je raadt het nooit, andere geruchten op andere websites).
Oud 18 februari 2013, 16:59   #173
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...30215_00471804

oude wijn in nieuwe zakken : het zijn de gebruikelijke lieverdjes van Voorpost, Blood and Honour, Een zekere Christiaan Berteryan zou de aanvoerder zijn, die komt dan weer uit Odal.
Grappig is dat er eentje de journalist opbelde voor trots te vertellen over hun filmavond, waar ze nostalgische beelden bekeken over VMO, vlaams blok in de jaren '80 enz.

Some things never change.
Het is gebeurd.

Much ado about nothing.

30 onnozelaars aan de ene kant; 70 onnozelaars aan de andere kant.

Dat valt nog goed mee voor het gemiddelde aan onnozeliteit in de Vlaamse bevolking.

http://www.standaard.be/artikel/deta...30217_00472598

Citaat:
Een dertigtal activisten van de Autonome Nationalisten, een nieuwe extreemrechtse vereniging, verzamelde om 14 uur op de markt. Daar werden ze op de korrel genomen door supporters van Standard Luik, die in afwachting van de match tegen Cercle Brugge naar het stadscentrum waren afgezakt. De politie maande de supporters aan om door te lopen.

‘We komen naar Brugge om te protesteren tegen het racisme tegen de blanken', zegt organisator en leider van de Autonome Nationalisten Jo, een Waregemnaar die anoniem wenst te blijven. Nochtans vroeg Jo de betoging aan onder de naam Jeugd tegen Zinloos Geweld. ‘Maar dat was omdat onze aanvraag anders geweigerd zou worden.'

Waarom de betoging net in Brugge plaatsvindt, is duidelijk volgens de Autonome Nationalisten. ‘Brugge is een stad met een rijke Vlaamse cultuur. De locatie is symbolisch.'

Via de Stadschouwburg en de Geldmuntstraat marcheerden de militanten naar 't Zand waar organisator Jo opriep om het racisme tegen blanken te stoppen en vreemdelingen terug te sturen naar het land van herkomst. ‘Maar we zijn geen fascisten en zeker ook niet verbonden aan een politieke partij', zegt organisator Jo.

Tegelijkertijd stapten zeventig linkse en apolitieke tegenbetogers van het Astridpark naar de Markt. Volgens de organisatoren van de tegenbetoging kozen de Autonome Nationalisten Brugge uit omdat geen enkele andere grote stad dit zou toelaten. ‘In Gent of Antwerpen zou dergelijke racistische betoging onmogelijk zijn. Betogen tegen zinloos geweld tegen blanken houdt geen steek', besluit de organisator van de tegenbetoging die anoniem wenst te blijven.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 17:33   #174
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Die "extreem"rechtsen zijn nog niet altijd fout.
De Franstalige versie "Nation" eist dat de doodstraf weer wordt ingevoerd voor extreem krapuul zoals Dutroux.
Ik geef hen 100 % gelijk.
Ik ben er zéker van dat veel Belgen hiermee zouden akkoord gaan.

Laatst gewijzigd door Boduo : 18 februari 2013 om 17:34.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 19:37   #175
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Ik zag een filmpje op youtube van die nazi's. Zo'n marginale bende. De politie begeleide ze zelf. Wat een zever, als we uitgaan zijn we zelfs met meer . Kaalkoppen, een punker, gotic, ... De redders van de natie.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 20:15   #176
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is gebeurd.

Much ado about nothing.

30 onnozelaars aan de ene kant; 70 onnozelaars aan de andere kant.

Dat valt nog goed mee voor het gemiddelde aan onnozeliteit in de Vlaamse bevolking.

http://www.standaard.be/artikel/deta...30217_00472598
volledig akkoord hiermee. Eigenlijk is het een volstrekt marginaal fenomeen. En maar goed ook.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 20:17   #177
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik zag een filmpje op youtube van die nazi's. Zo'n marginale bende. De politie begeleide ze zelf. Wat een zever, als we uitgaan zijn we zelfs met meer . Kaalkoppen, een punker, gotic, ... De redders van de natie.
kun je daar een linkje naar plaatsen heir op het forum ? Altijd leuk om wat naar marginalen te kijken.
Oud 18 februari 2013, 20:43   #178
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kun je daar een linkje naar plaatsen heir op het forum ? Altijd leuk om wat naar marginalen te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=WI_r6U9Pjp4
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 20:45   #179
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
over marginalen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 21:00   #180
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Akelige intro... ze gebruiken dezelfde beelden van kruisridders als dei gek Anders Behring Breivik in zijn filmpje heeft gebruikt. Duidelijk waar Abraham Joachim zijn mosterd is gaan halen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be