![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn er genoeg illegalen die zonder enige toekomstperspectieven, zonder recht op uitkeringen, opvang, mogelijkheid om te werken hier met geen stokken buiten te houden zijn. En jij twijfelt dat 800€ daar bovenop geen aanzuigeffect zou hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld kan daar een veelvoud geholpen worden. Hier heeft daar natuurlijk niemand voordeel bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een epidemie gelijk waar ter wereld heeft vroeg of laat een weerslag op België met onze globale steden als Brussel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 februari 2013 om 21:42. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wordt het leven verlengt, dus ook de tijd dat men anderen kan besmetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Miljoenen afrikanen kunnen aids-remmers momenteel ook goed gebruiken, waarom charteren de groenen en rooien dan geen chartervluchten om ze allemaal hier te helpen? Al die mensen hebben hulp nodig dus ik zie niet in waarom we enkel deze helpen die de weg naar hier gevonden hebben via mensenhandelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liesbeth Homans maakt ferm van haar gat over de vele leugenachtige verklaringen die omtrent die aids-remmers door de politieke tegenstrevers in de pers gegooid zijn.
http://www.standaard.be/artikel/deta...30220_00477577 Tsja, de waarheid en politieke spelletjes zijn twee verschillende dingen. Verder blijft het mijn mening: Een braaf manneke of meiske, ergens in Ghana of Nigeria heeft evenveel recht op aidsremmers, als dat nodig is, als een braaf manneke of meiske ergens in Borgerhout of Schaarbeek. Toch doen velen alsof hun neus bloedt, en doen velen alsof het erger is dat die ene die toevallig hier verzeild geraakt is, wel overleeft, maar diegene die ginder moeten blijven is helaas sterft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ook in eigen land kunnen ze zich prostitueren en toeristen besmetten die daarna terug naar hier komen. Ik kan niet echt de gedachtegang van Kallikles delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de hardhorigen herhaal ik nog even:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 februari 2013 om 23:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo goedkoop kom je niet weg. Citaat:
Dat veronderstelt dat aids in een vroeg stadium opgespoord wordt. Hoe gaat hij dat organiseren in die landen ? In elk geval gaat dat verder dan waar deze draad over gaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet nu gewoon dat het totaal nutteloos is inhoudelijk met u te discussiëren. Wat mij uiteraard niet zal beletten af en toe te blijven reageren. ![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "het verstrekken van HIV-remmers heeft geen aanzuigeffect"
Dikke bullshit.... stel dat u bij u kanker wordt ontdekt en uw behandeling kan u niet betalen, in Zimbabwe echter geven ze het gratis weg, ook al ben je illegaal, sans-papier, crimineel, whatever.... OP UW BLOTE KNIEEN zult ge naar daar kruipen desnoods, gedreven door de ingeboren drang om te overleven
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Condooms, ooit al van gehoord?
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel patienten mag Antwerpen verwachten? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 februari 2013 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dit al verschillende draden eerder geplaatst, dus als je had gelezen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AIDS is niet bepaald een ziekte waar ik me zorgen over maak. Dat laat ik over aan mensen met wisselende partners, condoomweigeraars en recreatief naaldgebruikers, aangevuld met bloedtransfusiebehoeftigen in zandbakkiestan.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is het een gevaar voor de volksgezondheid om een eigen MENING te hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 februari 2013 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp daar helemaal niet uit dat het een haalbare wonderoplossing voor het aidsprobleem in Afrika is. Dus op mijn opmerkingen hebt ge gewoon geen antwoord ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De expert zegt dat mensen meer en sneller AIDS-remmers moeten krijgen. Hier gaat het over een voorstel om mensen AIDS-remmers te weigeren. Die mensen worden niet uitgewezen, maar blijven wel in onze samenleving rondlopen en besmetten mensen. Ik heb al het voorbeeld gegeven van de Afrikaanse prostituees, een omvangrijk fenomeen in onze samenleving.
Bij een bloedtransfusie is het zo dat de eerste maanden van de besmetting er geen antistoffen zitten in besmet bloed. Als je dus ooit een bloedtransfusie nodig hebt in België, is de kans niet onbestaande dat je met HIV besmet bloed krijgt. Is dat geen probleem? Voor mij wel! Ook met de Antwerpse maatregel van kracht zullen seropositieve illegalen blijven toestromen. Ze zullen alleen geen HIV-remmers meer krijgen en dus nog besmettelijker worden (zie de medische wetenschap). Ze zullen bovendien nog meer in marginaliteit, drugs, prostitutie terechtkomen en nog meer mensen besmetten. Leuk vooruitzicht, nietwaar?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 februari 2013 om 10:59. |
||||||
![]() |
![]() |