![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: De Gelder: Doodstraf, levenslang of re-integreren? | |||
| Doodstraf |
|
29 | 37,66% |
| levenslang |
|
38 | 49,35% |
| Re-integreren |
|
10 | 12,99% |
| Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De meeste mensen beseffen de werkelijke toestand niet eens, er zijn er die denken a la: er is een overbevolking van een paar duizend gevangenen, dus een paar duizend cellen bij bouwen volstaat. Zij dwalen, er zijn niet alleen duizenden mensen teveel in de gevangenis, er zijn ook nog eens jarenlange wachtlijsten voor bandjes en strafuitvoering in de gevangenis. Er zijn tienduizenden cellen tekort, ook de tactiek die door het parket gevolgd wordt speelt daar in mee, als er drie cellen bij komen wordt er door die mensen een persoon in voorarrest opgesloten, een geinterneerde en één cel wordt gebruikt om iemand zijn straf te laten doen. En de doodstraf? Zolang geleden is ze nog niet afgeschaft, die diende alleen maar om met de staatsvijanden af te rekenen.
|
|
|
|
|
#162 |
|
Staatssecretaris
|
Mensen die niet in staat zijn het verschil te zien tussen uitvoering van een vonnis en op baby's gaan inhakken met een slagersmes zouden beter zwijgen.
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Travis66 : 1 maart 2013 om 13:49. |
|
|
|
|
|
|
#164 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eens die straffen er zijn, gaan ze toegepast worden op het merendeel van de moordenaars, ik meen dat je nog aardig gaat verschieten over het aantal. Neem dingske daar van de parachutemoord, waarom krijgt die dertig jaar? Omdat er geen zwaardere straffen bestaan. Als er levenslang zonder vrijlating had bestaan dan had die ook prijs gehad.
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banneling
|
Bekeren tot de islam.
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het grootste kluchtproces in een lange rij van kluchtprocessen: nog nooit meegemaakt dat een beklaagde zijn advocaat aanvalt.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 1 maart 2013 om 15:40. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen reeds het feit dat hij in de rechtszaal zowat iedereen schoffeert (tot zijn eigen advokaat toe) is een meer dan voldoende reden om deze moordenaar te executeren. Kill the bastard!!!
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vandaar mijn antipathie voor assisen, het is in belgië niet meer dan een show voor de media en advocaten. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ikzelf ben ook een voorstander van de doodstraf. In China werden er onlangs 4 moordenaars veroordeelt, toch wel wat anders da politieke tegenstanders, dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En je denkt dat zo iemand normaal is?
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan hoort hij in de psychiatrie en niet in de rechtzaal.
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hij is duidelijk psychopaat. Ook Dutroux en Janssens zijn psychopaten. Dit wil nog niet zeggen dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Uw theorie gaat niet op.
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De wet Lejeune is lang afgeschaft vriend.
|
|
|
|
|
#177 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 maart 2013 om 16:18. |
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#180 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Voor mijn part wordt hij levenslang opgesloten en komt hij nooit, maar dan ok nooit meer vrij. Uit de artikels die ik lees over het proces moet ik constateren dat De Gelder werkelijk knettergek, dom, leeg, gewoon waardeloos is. Gewoon een bijzonder erge zwakkeling.
|