![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, Bog, dat U wel heel zware oogkleppen ophebt.
Ja, er is een vlek van diepe corruptie in Oost Afrika. En ook Congo is een voorbeeld van hoe het niet moet. Maar om dat gebied christelijk te noemen... Misschien omdat Rome het beweerd dat ze er nog steeds veel zieltjes winnen. Maar aan de daden van de mensen ginder te zien , is er niet veel christelijks aan. Hey, da's zo'n agrument dat ik regelmatig zie passeren om de troeteltjes van hier te vergoeilijken. Misschien had U midden en zuid Amerika kunnen aanhalen als "goed voorbeeld" om uw gelijk te halen. Grappig, Saoudi Arabie is egaal grijs, ergo, zeer weinig corruptie. Ook niet moeilijk, daar is de "corruptie" in't systeem gegoten. Of je bent autochtoon, en krijgt alle rechten, of je bent allochtoon en alleen de grote omkoopsommen kunnen iets voor elkaar krijgen.
![]() |
#162 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Partijlid
|
![]() Omdat het moet:
de lijst met Afrikaanse landen op het kaartje, gevolgd door het corruptiepercentage en de grootste godsdienst, gesorteerd van meest naar minst corrupt: Sierra Leone: 84%, islam Liberia: 75%, christendom Kenia: 70%, christendom Mozambique: 62%, christendom Zimbabwe: 62%, christendom Kameroen: 62%, christendom Libië: 62%, islam Oeganda: 61%, christendom Senegal: 57%, islam Tanzania: 56%, islam, christendom Ghana: 54%, christendom Marokko: 49%, islam Zuid-Afrika: 47%, christendom DR Congo: 46%, christendom Ethiopië: 44%, christendom Nigeria: 44%, islam Algerije: 41%, islam Zuid-Soedan: 39%, christendom Egypte: 36%, islam Tunesië: 18%, islam Soedan: 17%, islam Wie is hier kleurenblind? Oh, en circe, ik had het over Afrika. India ligt ergens anders en daar zijn de mensen hoofdzakelijk hindoes. Laatst gewijzigd door Bog : 9 juli 2013 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ha ja? dit is nieuw voor me. Ik ga er alvast eens naar op zoek in een land met veel zon.... Laten we Marokko nemen. Daar heb ik dus recht op sociale zekerheid, een woning, medische zorg, zorg voor mijn kinderen en genoeg geld om van te leven! Marokko here I come! Of wacht, in Saudi Arabia is het ook altijd mooi weer, en in Turkije is de natuur prachtig. Ik kan bijna niet kiezen! Naar welke school ben jij geweest? PVDA-schooltje zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2013 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij gaat me dat wel even kunnen kopieren neem ik aan. Ik ken enkel het "recht op wonen"... maar dat behelst m.i. niet dat je een woning moet KRIJGEN. het recht op sociale zekerheid, medische zorg, kindergeld en uitkeringen komt echt wel uit het grote sprookjesboek der linkiewinkies hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 juli 2013 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs ik heb al die rechten niet hier in België. Als ik mijn hypotheek niet meer kan betalen, mag ik zelfs niet gaan wonen in mijn tent op een lapje publieke grond.
![]() |
![]() |
#170 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ik snap jouw redenering niet zo goed, mensenrechten worden niet gerespecteerd in Saudi-Arabië dus moeten wij maar zakken tot hun niveau? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Partijlid
|
![]() Jullie zijn wel behoorlijk stil over die lijst die ik heb gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, die Universele verklaring van de rechten van mens is helemaal niet universeel. Een hele hoop landen hebben die niet ondertekend, wegens realistische, morele en religieuze bezwaren.
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om uw redenering even recht te zetten. Eerst zal ik dan mijn woning en geregistreerde bezittingen mogen verkopen, of laten in beslag laten nemen door de bank -met de nodige rompslomp en bijkomende kosten- vooraleer ik bij de overheid kan aankloppen, en het enige die gaan doen is de vrijheid mijn inkomen zelf te beheren afnemen, en me een aalmoes in de plek geven. En dat is het hele eieren eten. Het is duidelijk dat U uit een begoed nest komt. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 juli 2013 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, geef mij dan eens een werkbaar plan, waarmee al die vrijheden en rechten zoals U die interpreteerd kunnen verwezelijkt worden voor 7 000 000 000 + mensen, en de natuur nog te sparen ook. Want da's ook een "mensenrecht" nietwaar, kunnen leven in een natuurlijke omgeving.
Het is een waanbeeld waar zelfs de meest optimistische utopisten suikerziekte van krijgen.
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Partijlid
|
![]() In de bron die circe meegaf stond een link naar de volgende site:
http://www.bbc.co.uk/news/business-23231318 Om te weten welke religies er het sterkst vertegenwoordigd zijn, heb ik the CIA World Factbook geraadpleegd: https://www.cia.gov/library/publicat...elds/2122.html |
![]() |
![]() |