![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Per ongeluk op een andere pc het spel hier bekeken zonder in te loggen...nu weet ik weer waarom Tommmmmmmmmeke op mijn negeerlijst staat.
De zevende dagdiscussie over de transfers na enkele minuten afgezet....Verherdingske-we zijn goed bezig en Vanhengel-brulaap kwamen me de strot uit. Ik denk dat ik in 't vervolg de zondagochtlend een cd opzet of als 't goe weer is in mijnen hof ga zitten de vogels observeren.... Zever, ik heb er geen ander woord meer voor....
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse begrotingstruc kost 600 miljoen euro. De Vlaamse regering spekt ook in 2013 haar begroting met de verkoop van terreinen en gebouwen. De al eerder gebruikte begrotingsmaatregel kost echter het dubbele van wat hij opbrengt: zo'n 607 miljoen. Dat berichten De Standaard en Het Nieuwsblad. Het betreft de verkoop van terreinen en installaties van de Vlaamse Milieumaatschappij (VMM). Dat leverde in de periode 2010 tot en met 2013 netto 333,3 miljoen eenmalige inkomsten op voor de begroting. (De Vlaamse overheid moet tot in.... 2033 (!) jaarlijks geld toestoppen aan de watermaatschappijen. Alles samen gaat het om 607,2 miljoen euro.) Hetgeen toen enkele alerte maar verontwaardigde lezers dan ook volkomen terecht als volgt deden reageren: Oscar Fierens: "Eind september 2012 kon men in de pers lezen dat de Vlaamse minister van Begroting, Philippe Muyters (N-VA), 'fier was dat Vlaanderen de enige regering in ons land heeft zonder een tekort en een van de weinigen in Europa'... Drie en een halve maand later komt de aap uit de mouw." Of Kaat Janssens: "Erg dat de Vlaamse overheid exact dezelfde fouten maakt als ze anderen verwijt. Een deal waar we onze kinderen tot 2033 mee opzadelen, proficiat heren!" Of enen Benny De Wachter: "Het ware dan nog eerlijker en moediger om een begroting in te dienen die niet in evenwicht is, dan zulke valse constructies op te zetten. Zoals Kaat zegt: de volgende generaties zullen dat allemaal wel betalen, daar trekken de Vlaamse politici zich niets van aan." Wat we in Vlaanderen doen, doen we beter?? Vergeet het! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 juni 2013 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de laatste tijd zijn er blijkbaar veel lichtgewichten.
Sedert de landslide van een verkiezingsuitslag. Zo veel dat partijbonzen van oude machtspartijen er duidelijk bang van zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Dat zijn uw zaken toch niet.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2013 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou je mond leefloner. Mocht je nog maar snappen waarover ik het heb dan was al lang geen leefloner meer.
Maar ja, je zit liever te niksen en vanuit die situatie mensen aan te vallen op grond van zaken die met de discussie niets te maken hebben. Wat komt dat op dit forum erbij kijken of ik oud of piepjong ben. Wil jij je soms aanmatigen om hier te bepalen wie al of niet aan dit forum mag deelnemen? Ik ben steeds meer te geloven dat je feitelijk met een enorm minderwaardigheidscomplex opgescheept zit. Dat je dan behoefte voelt om je te affirmeren is begrijpelijk. Maar de manier waarop jij je dan poogt af te reageren is doodeenvoudig zielig. Je bent eigenlijk een goede kandidaat voor een negeerlijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2013 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De kleine opent een draadje en hop, iedereen begint ruzie te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Vond je "Hou je mond leefloner..." beter geslaagd?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2013 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is het echt nodig om iedere draad op dit forum te laten ontaarden in een scheldpartij?
Ik begrijp dat politiek de emoties nogal eens kan doen oplaaien, maar dit is echt wel ongezien zielig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Misschien toch niet zo'n goed idee, al dat gescheld....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juni 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks krijg je geen koffie en dan zal het ook weer mijn schuld zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het op betalen aankomt maken we als Vlamingen ons geen illusies. Het zijn niet de Echte (of de Onechte) Walen die zullen betalen. Daarvoor staan jullie teveel met jullie plakkende handjes open.
|
![]() |
![]() |