![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar wat zijn we met die troef? Het enige dat we kunnen doen is bij hun blijven zeuren over wat wij wel kunnen en zij niet kunnen! Wat zijn we ermee dan dat sommige Walen ons als separatisten beginnen te zien? We hebben geen troeven nodig, maar gerechtigheid! Als ze geen Nederlands willen leren dan simpel: Draai de geldkraan dicht die door de Vlaamse belastingbetaler wordt betaald. We kunnen beter met dat geld een paar dingen aanpakken in Vlaanderen, o.a de pensioenen omhoog doen en meer jobs creeëren.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=paELsv2whX4
Hier krijg ik kippenvel van,hopelijk winnen ze met 6-0. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Men wil enkel in het buitenland duidelijk maken dat in ons land Frans dé taal is (dat doen de meeste van onze ambassadeurs toch ook... En onze nationale ploeg, die ingezet wordt tegen de nationalisten
![]() Meer moet men daar niet achter zoeken. Laatst gewijzigd door rafkaf : 23 augustus 2013 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al wat je daar aanbrengt zijn geen redenen maar uitvluchten.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Haha. "De Vlamingen verstaan toch Engels". Die kerel weet weinig af van marketing...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Vrije mensen bestaan niet, het gaat over toekomst en toekomst in carriere, en talen zijn nu eenmaal een sterk pluspunt
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm Vlaanderen, ik vergeet altijd dat we hier op mijndiplomaisbeterdandatvanu.be zitten
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse provinciaal die zijn Nederlands onvoldoende beheerst en er zich dientengevolge niet gemakkelijk bij voelt tenzij hij zijn dialect mengt met Engels (zo scheldt de gemiddelde Vlaming met 'fuck off' i.p.v. met 'lazer op', in schril contrast met de Nederlander die het Nederlands wel als zijn eerste taal gebruikt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack is Vlaming, Waal en of Belg al naargelang het hem uitkomt in de discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de supporters hebben mogen kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb absoluut geen probleem mee dat mijn kinderen naast Nederland en het Koerdisch andere talen leren. Hoe meer, hoe beter zegt mijn vader altijd. Vergelijk het met het 'integratie' probleem: Als ik naar uw land kom, verwacht u toch dat ik me aanpas aan U en niet omgekeerd , toch? Ik heb bijna geen enkele Waal gezien in Vlaanderen als die hulp nodig had in het Nederlands sprak. Wij moeten in ONS eigen deel HUN taal praten.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Bijlange niet. Het is een kwestie van beleefdheid aan de tegenstander. Een beetje zoals op de V2's richting Londen ook "made in Germany" stond.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 23 augustus 2013 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Belgie altijd aanwezig is als Franstalig land op de top der Franstalige landen, tja, dan denken de mensen dat Belgie een Franstalig land is.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En al hielp ik de man, deze boodschap zal niet verschijnen in de volgende campagne. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 augustus 2013 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen weten ondertussen dat ze van de gemiddelde Vlaming niets meer te verwachten hebben, dus wat hen betreft, hoe minder Vlamingen hoe beter.
![]() |
![]() |