![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
astu... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Persoonlijk ben ik voor de verplichting van het dragen van een hoofddoek en dito tent voor moslima's,die wijven zijn lelijk joenk,niet te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , er zijn wel uitzonderingen hoor
![]() http://4.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgah...en-2010-38.jpg http://1.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgah...en-2010-30.jpg http://3.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgah...en-2010-14.jpg http://1.bp.blogspot.com/_qoJr7kKgah...en-2010-07.jpg Nu nog zonder make-up !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 augustus 2013 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, want het zijn moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Dat is uiteraard geen reden om nu hysterisch te doen. Ik hoor dit soort uitspraken dikwijls...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is moslim (zijn) of islam een ras of een geloof ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welke zin ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, gij zoudt beter uw stellingen onderbouwen
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als een ander mij uitmaakt voor ongelovige hond , dan ....
kan ik die ook aanklagen voor racisme , discriminatie + minachting !! http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 augustus 2013 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goed dit is MIJN mening. Ik vindt dat ze het recht hebben om het te dragen(Mijn moeder draagt het, mijn vrouw niet). Persoonlijk haat ik het, maar iedereen moet vrij zijn om te dragen wat ze willen. Pasop , deze vrijheid heeft zijn limiet. Hoofddoek oké, maar niqab moet hard bestraft worden. Eerste overtreding 2500€ boete, tweede keer 1 jaar gevangenisstraf, derde keer het land uit. Ook het verbod op de hoofddoek op openbaare plaatsen moet gerespecteerd worden. Deze topic is gestart door een conservatie christen (geloof ik) en denkt dat alleen het christendom juist is. Voor u is dat zo, voor een ander is dat de islam of het jodendom. Respect en vrijheid van alle tijd, maar met de juiste limieten
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetgeving steekt raar ineen , en inderdaad , de advocaat is een goeie tip !!
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt trouwens ook bij ons, de moslims die hier meedoen aan dat onnozel kopvod gedoe komen vooral uit wijken waar men spijbelt, u weet wel, de spuwende hangjongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |