![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() en weeral komt circe met deze drogreden. best wel vermoeiend.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens, welke leer volgen ze dan, de Boeddhistische leer misschien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Afgezien van het uiten van beschuldigen ben je blijkbaar niet in staat om inhoudelijk te reageren noch om reacties te weerleggen. Als je toch niet deelneemt aan de discussie, wat kom je hier dan eigenlijk doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kerk, moskee en synagoge mag wel bestaan, maar deze mag geen invloed uitoefenen. Kortom: secularisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook de Vlamingen hebben voor een babyboom gezorgd. We zijn nog altijd met meer Vlamingen dan allochtonen. En meeste moslims zijn al reeds Belg op de pas. Ik zie geen problemen in Antwerpen met de multiculturaliteit. Ik begrijp wel dat velen vinden dat er niet echt van 'samenleven' gesproken kan worden. Maar die schuld moet je niet afschuiven op één groep mensen. Wij, zij, regeringen dragen daar hun steen in bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad nog steeds meer Vlamingen dan Marokkanen in Vlaanderen! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. En dan nieuwkomers zich niet willen integreren is uiteraard de schuld van de vlaamsblokstemmer, hoe kan het anders. En dat is allemaal de schuld van de regering! ik ga je verder gewoon op negeren zetten perzikje, dit is slecht voor mijn bloeddruk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Ge hebt gelijk circe. Peche is slecht voor uw gezondheid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() We importeren massaal een soort dat een andere gedachtegoed heeft dan ons soort. De gevolgen merken we nu al, op lange termijn zijn er drie mogelijke gevolgen: - De moslims worden de baas in België en we worden een islamitische staat (burgeroorlog?) - We smijten de moslims, en zodoende hun gedachtegoed buiten (burgeroorlog?) - We slagen erin om vreedzaam naast elkaar te blijven leven, zoals de Walen nu met de Vlamingen doen, iedereen natuurlijk in zijn eigen habitat. De steden worden het leefgebied van islamitische volgelingen. De bom gaat vooral ontploffen als onze welvaart in elkaar ploft. Op dat moment valt iedereen terug op zijn eigen soort en zal het andere soort de grote schuldige zijn van het gebeuren.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 9 september 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() -
Laatst gewijzigd door kwantum : 9 september 2013 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als nazi's de nazi-ideologie volgen en men die ideologie bekritizeert, dan is dat een DROGREDEN?
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() moslim pedofielen houden een wet tegen om kinderhuwelijken tegen te gaan
"Bruid (8) sterft aan verwondingen na huwelijksnacht" http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...jksnacht.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De babyboom dateert van na de tweede wereldoorlog, een reactie op de vele doden, en voordat de pil voor vrouwen op de markt kwam. Wat iemand op zijn pas is, zegt niets over identiteit , die is en blijft voor de derde generatie Turken en Marokkanen vooral moslim van een bepaalde afkomst. Jij ziet geen problemen, ik wel, maar ik zie dan ook dagelijks hoe het eraan toe gaat,en heb 20 jaar ervaring op professioneel gebied waar het samenleven betreft. Ik leef ook nog eens in een multiculturele wijk, ik vrees dat jij enkel afgaat op je eigen ervaring maar je niet verdiept in het onderwerp zelf. De lijst over gevangenissen, vluchthuizen, schooluitval, criminaliteit heb je dan ook handig genegeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Smeer een sjiiet en soenniet over éénzelfde lijn? Ahja want het boek blijft de Koran. Ik vind criminaliteit een alomvattend woord. Mij doet dat weinig eerlijk gezegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja...wanneer criminaliteit u niet interesseert, zolang u uw koekje maar krijgt....dan heeft een discussie met u weinig zin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Wel kort van zin voor 20 jaar professionele ervaring.
Het is U intussen zéér duidelijk dat het mij niet ging om de criminelen onder vreemdelingen. Mij gaat het meer om de mensen die wel moeite doen erbij te horen en dezelfde (voor)oordelen krijgen als iemand die wel crimineel is. Samenleven met een groep sjiieten rondom U of een groep soennieten is wel degelijk een wereld van verschil. Maar dat zal U ontgaan zijn in uw cursus "samenleving". |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zelf niet inzien dat hetzelfde boek verschillende interpretaties toelaat toont juist de waardeloosheid ervan aan. Ge kunt een sjiiet en soenniet dus gerust over eenzelfde kam scheren. |
|
![]() |
![]() |