![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Brengt ons naar het volgende punt. U bent er schijnbaar van overtuigd, dat het OCMW verplicht is haar een onderkomen aan te bieden. Kan u dat aantonen? Is daar een bron voor voorhanden? Een wettekst? Ik herhaal: Dit lijkt mij een gunstmaatregel; niet zozeer een verworven recht. Ook u moet het verschil tussen beiden kunnen begrijpen, niet? Aan de vooravond, van de verkiezingen, een gunstmaatregel toekennen, aan een misdadiger, die haar tweede kans heeft verprutst, door opnieuw dezelfde misdaden te begaan (en we spreken hier niet over een inbraak of fraude voor de duidelijkheid), ten nadele van burgers, die reeds langer op de wachtlijst staan, ... is not done.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 11 januari 2014 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat er hier mensen zijn die zo'n monsters zo kunnen verdedigen. Het zou je eigen kind maar eens overkomen zijn. Dan zal het hier rap stilletjes worden, he? Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 11 januari 2014 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: was u aanwezig tijdens het proces? Hebt u toegang tot dezelfde informatie als de jury?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heeft zij die kinderen laten verhongeren of niet? Ter uwe info ...
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 11 januari 2014 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord luidt "neen". Dus, waar haalt u het vandaan dat u beter geplaatst zou zijn om over de zaak te oordelen dan de volksjury? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Kristien Emmelinks heeft het over "een opdracht (de kinderen te eten geven) die ze NIET heeft uitgevoerd. Ik noem dat martelen en moorden. In tegenstelling tot een pistoolschot of een fatale messteek is iemand bewust laten verhongeren een zaak van weken. Dutroux had haar OPDRACHT gegeven om ze te eten te geven. Ze liet ze niet vrij, gaf hen geen eten en liet die kinderen bewust doodgaan; En d�*t best JVDB heeft in alle kranten gestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als haar straf gedaan is, dan is dat een vergissing. ik heb trouwens al bij elke (media)communicatie van Martin de indruk gehad dat ze nog steeds psychologische spelletjes speelt met haar slachtoffers ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De erfenis van haar moeder onwettelijk doorsluizen naar haar kinderen! Hoe ze hem dat gelapt heeft is me een raadsel; Iemand met schulden m�*g geen erfenis weigeren als die positief is. Een moordenares blijkbaar wel? Dan haar ritje naar Knokke om daar naar een peperdure kapper te gaan? Als dat geen kaakslag is, dan weet ik het ook niet meer. Ik twijfel soms nog wie het zieke brein is achter al die drama's. En als ze dan toch god gevonden heeft en de rest van haar leven wil bezinnen, dat ze dan intreedt in een klooster hé? Dat van Opgrimbie bijvoorbeeld; maar dan mag je wel niet naar de kapper in Oostende.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 januari 2014 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Xeno, een vraagje ... stel dat Martin een onderkomen vindt in Zuid- Italie... gaan die Belgiche Justitie diensten dan ginder haar woonst controleren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik denk dat je ervaring, in deze zaak, je een beetje te ver in de verkeerde richting meesleept. het is niet de Staat die het klooster van Mallonne besloot te sluiten. Justitie lijkt me eerder 'laks' geweest in t nagaan of dat wel een lange termijnoplossing was ... Laatst gewijzigd door Anna List : 13 januari 2014 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch wel een belangrijk bewijs van haar goede wil en van het feit dat ze klaar is voor de maatschappij, me dunkt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb me ook al afgevraagd wie de grootste (of slimste) psychopaat is van het duo Dutroux-Martin ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Stickers worden dus niet meer gekocht...
![]() |