![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hoeveelheid stof op je wagen was dus je enige parameter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen we de Panda's daar tegen beschermen? Giser en zijn team naar ginder sturen en er een studie over te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat slechts weinig re-introductie-programma's succesvol kunnen worden genoemd is geen geheim, maar dat zou 'ons' er toch niet van moeten weerhouden om dergelijke initiatieven te BLIJVEN nemen, me dunkt. Voor de rest ben ik het met u eens. 2) Ik vind ons land net belachelijk omdat 'het communautaire probleem' zoveel aandacht en energie BLIJFT opslorpen, en omdat het een vruchtbare voedingsbodem blijkt voor de soort politieker die daar een al of niet 'unique' 'selling proposal' van weet te maken, én mee te scoren bovendien. Zoals u zelf zegt: er zijn heel veel nuttige zaken die politiekers zouden kunnen doen. *denkt nu toevallig aan de invoering van het BROV, en zucht* Waar in 'ons' land worden die heel veel nuttige zaken dan gedaan, misschien? Ik vind de panda's de pineut omdat zij het tegen 'ons' toch nooit zullen kunnen halen. Voor 'ons' daarentegen kan ik steeds minder compassie opbrengen. Tenslotte halen 'wij' 'onszelf' de problemen op de hals. Of niet, misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() En wie waren de sossen dan? De kasteelheren? De kerk? Satan (die is rood)?
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de zoo van A'pen ook 1.000.000 € huurgeld voor 1 jaar betaalt, krijgt die ook een koppel panda's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo niet onderschatten. Er zijn niet genoeg pandas. Toch geen reuzenpandas. En als er twee plaatsen zijn in de benelux waar reuzenpandas te bezichtigen zijn, dan verwatert het economisch voordeel. Manneke manneke .... Di Rupo niet onderschatten. Zijn 'hulp' in deze, geloof me, brengt de PS meer euro's op dan dat de Chinezen binnenrijven. Ik schat het dubbel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 september 2013 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Je kan filmpjes van vrijlevende panda's downloaden en er iedere dag kosteloos naar kijken.
Vraag eens of mister plopsaland er geen kans in ziet, door er levensgrote te maken voor de kindertjes, om de ouders nog wat geld uit hun zakken te kloppen. Zo te horen hebben zelfs veel Vlaamse volwassenen er ook sterk behoefte aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Kan er niemand die panda's genetisch manipuleren zodat die witte vacht een gele kleur krijgt ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Hoort gij die nog spreken van stoflongen? Zoals Giserke over de panda's vertelt? Ligt Paira daiza op een terril? Ik ben er nooit geweest, maar ik denk van niet. Hoe ver liggen die terrils dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |