![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal inderdaad de ENIGE oplossing zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch eerst even onderstaand lezen? http://www.geennieuws.com/2013/10/mi...MEDVY0.twitter Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de overlevenden er terug gaan afzetten. Het is te gek dat ze ze daar wel zouden laten vertrekken en ze niet meer terug willen zien aankomen! Hoe dan ook, die illegale toevloed moet stoppen. Gedaan ermee. Lampedusa enz is geen menselijk stort! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dingen DRIJVEN hé. en je kan er vast met twee tegelijk in, of misschien wel drie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Zoals zovele "zo-simpel-is-dat" dingen: simpelweg onuitvoerbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er onuitvoerbaar aan? 't Is niet alsof er elke dag 500 bootjes naar de Europese kusten varen.
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2013 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks moeilijk aan het kapotschieten van bootjes. Of wel? bouwen die Afrikanen soms zwaar gepantserde vissersbootjes? Moeilijker is de verontwaardiging van het kiesvee om te zetten in een verziekingsoverwinning.
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat geeft me weer wat meer tijd om te mediteren. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2013 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit een discusie?
Citaat:
En boosaardig. Ik heb nooit beweerd dat ik een lieve jongen ben. En we weten het nog steeds niet. Wat moet de Italiaanse marine volgens U doen? Ferry spelen om te voorkomen dat mensen verzuipen door hun eigen domheid, wanhoop en hebzucht? Dan zou ik het toch goedkoper en beter aanpakken, en effectief een haven in Noord Afrika vragen aan het desbetreffende land en die specifiek inrichten als transferhaven voor de vluchtelingen. Op zijn minst snij je de fondsen voor de mensensmokkelaars af en heb je zelf controle over de mensenmassa.
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
want dat is P.A. en gescheld. Ik daarentegen kwalificeer alleen maar de aard van je bijdragen. Als je bij herhaling wil schelden met moeilijke woordjes, schrijf ze dan tenminste correct: querelant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2013 om 22:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ik mag geen bijvoeglijke naamwoorden gebruiken bij jouw cynisme?
[/quote] Dank zij je opzoekwerk schrijf je het de volgende keer misschien correct. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2013 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Ik hoor (op BBC) dat het veel vluchtelingen op de verongelukte boten om familiehereniging zou gaan . De EU zou dat wel eens kunnen gaan versoepelen. Er lijken snelle richtlijnen op komst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar wat de Italiaanse slagvloot nu doen aan de invasievloot vanuit Noord Afrika?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2013 om 23:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop van ganser harte dat ze ze allemaal op el Hierro zullen droppen, zo kan jij ook méégenieten van die multicul 'verrijking'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe ze dat doen , met zoveel volk. Neuken die echt alleen binnen het eigen dorpje of wat?
![]() |