![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is goed voor een kind, dan kun je dat niet krijgen als je groot bent ( na je puberteit ), en wanneer het véél erger en gevaarlijker is. Zo gevaarlijk dat je er zelfs kan van sterven. Van dikoor kan een volwassen man zelfs steriel worden, daarom is mijn buurmeisje toen ze dikoor had een dag of twee bij ons komen logeren, zodat ik de ziekte ook kreeg, en dus later niet het risico zou lopen om daarvan steriel te worden. Je bent namelijk immuun als je het één keer gehad hebt. Zo deden onze ouders dat " in den tijd ". En toen kreeg de pharma-industrie opeens het idee om daar vaccins voor uit te vinden. ( kassa kassa !) Niet iedereen vind dit een goed idee : http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/...an-de-mazelen/ Citaat:
Citaat:
Ja, ik weet het levende-dode, je gaat waarschijnlijk weer zeggen dat het onzin is ![]() Maar ik zou dan toch eens willen weten wat jou de autoriteit geeft om de resultaten van wetenschappellijk onderzoekers nietig te verklaren ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is goed voor een kind, dan kun je dat niet krijgen als je groot bent ( na je puberteit ), en wanneer het véél erger en gevaarlijker is. Zo gevaarlijk dat je er zelfs kan van sterven. Van dikoor kan een volwassen man zelfs steriel worden, daarom is mijn buurmeisje toen ze dikoor had een dag of twee bij ons komen logeren, zodat ik de ziekte ook kreeg, en dus later niet het risico zou lopen om daarvan steriel te worden. Je bent namelijk immuun als je het één keer gehad hebt. Zo deden onze ouders dat " in den tijd ". En toen kreeg de pharma-industrie opeens het idee om daar vaccins voor uit te vinden. ( kassa kassa !) Niet iedereen vind dit een goed idee : http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/...an-de-mazelen/ Citaat:
Citaat:
Ja, ik weet het levende-dode, je gaat waarschijnlijk weer zeggen dat het onzin is ![]() Maar ik zou dan toch eens willen weten wat jou de autoriteit geeft om de resultaten van wetenschappellijk onderzoekers nietig te verklaren ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Eerst inleiding chemie krijgen, dan meningen over chemie vormen. Of ga je ook op buikgevoel en duimkennis een vliegtuig besturen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet mij toch geen lesjes laten leren door snotapen die van hun ouders een boek " chemie voor dummies " gekregen hebben en nu met hun pas verworven kennis op dit forum zitten te stoeffen daarmee ? Nietwaar six ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Want ik vind wel dat je enorm veel wind maakt met uw vermeende kennis... Wat zijn je diploma's ? ( nog zo een forumlid met een waslijst diploma's waarschijnlijk, een 7 de wereldwonder zoals er hier nog zitten ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Ik ben ingenieur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Viera Schreibner is een paleontoloog. Elke antivaccinatie-"claim" die ze ooit gemaakt heeft, is telkens opnieuw weerlegt door wetenschappelijk onderzoek.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik snap uw redenering heel goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaak wordt dat raadsel een scherp wantrouwen, waarbij men heil gaat zoeken in "niet-gestudeerde" wegen zoals parapsychologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() En wat ben jij ? Een levende dode dat wisten we al, maar verder ? Ben je wetenschapper, scheikundige of iets in die aard, of heb je enkel een boek " scheikunde voor dummies " doorgebladerd en denk je nu dat je het bent ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Niet zo heel lang geleden een algoritme ontwikkeld om met wavelettransformaties de QRS-pieken van menselijk hartslag te detecteren in een omgeving met veel ruis van onvoorspelbare ruiskarakteristieken.
|
![]() |
![]() |