![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie het niet lust, kijkt maar de andere kant op of neemt het vliegtuig naar Zeerverwegland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, waarom zou iemand geen zwarte in dienst mogen hebben als helper of knecht ? Wil jij die zwarten discrimineren op de arbeidsmarkt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Inplaats van Sinterklaas te vieren, moet men aan onze peuters eerder leren om schapen de keel over te snijden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Dat kan niet op tegen de duidelijk tentoongestelde idiotie om zulke kinderfeesten te willen verbieden.
Laatst gewijzigd door meneer : 24 oktober 2013 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij door de blanke westerse mens. ![]() Dus kom niet lullen ! Laatst gewijzigd door meneer : 24 oktober 2013 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Vreemdeling
|
![]() Weeral een dikke roggel dat naar de Europeaan zijn cultuur gefluimt wordt.
En weer wat hoger het water die de emmer zal doen overlopen. Laat maar komen!
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waar gaat het naartoe ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://farm3.staticflickr.com/2112/2...a45b9749_o.jpg eventuele .... Afschaffing van de sint komt de industrie niet ten goede !! En trouwens , belachelijk om de piet & sint aan te vallen , laat kinderen genieten van hun kindertijd !!!! Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=WuL2QwsNeM8 https://www.youtube.com/watch?v=IojsABNOmBo
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Interessant misschien, maar op het web blijkt in de verkoop dit zelfs nog aangeprezen te worden bijv. als ... Buys negerzoenen 12 stuks http://www.twenga.nl/negerzoen.html Interessant detail, België en Nederland, we geloven in een Zwarte Piet van de schoorsteen. Door de aandacht nu te richten op dat het om zwarte mensen zou gaan werkt men discriminatie juist in de hand Laatst gewijzigd door Adrian M : 24 oktober 2013 om 04:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
boodschap = neem geen negers in dienst, want dat is racistisch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 oktober 2013 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat ons de krampus ook hier invoeren.
Van zwarte piet zeggen we wel dat hij geen geldige verblijfsvergunning had en is teruggestuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat de kinderen naar mij, op Jamaïca, "hey whity" riepen....de racisten. Misschien moet die Jamaïcaanse trut van de VN zich maar eens met haar eigen volk gaan bezig houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Zwart van door de schouw te kruipen. Misschien mag ook niet meer naar de mensen verwezen worden die in koolmijnen werken. Of andere beroepen waar men vuil is na het werk.
Als de geflipten dan toch in het sint verhaal nen zwarten zien. Is dat nen zwarten die al geïntegreerd is. Enen die werkt, al is het alleen in de sint periode. En enen die zelfs door kind en volwassenen aanvaard is in onze maatschappij Wat is dan het probleem?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was namelijk mijn vraag aan mijn papa toen ik op vijfjarige leeftijd een groot poppenbed kreeg en het mysterie ontdekte. Hoe kon dat reuze-poppenbed voorbij die kachel geraken? Wel, ik zal het je even uitleggen: de sint en de zwarte piet kunnen toveren. Zij kunnen zich heel klein maken, de kachel opzijschuiven, het piepkleine poppenbed door dat gaatje halen en terug groot toveren! Dat wist je niet hé? En zo gaat dat ook met chauffage, alhoewel de sint voor mijn kinderen altijd het speelgoed door de raam naar binnen bracht, niet langs de radiatoren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgerekend vandaag is het de Internationale Dag van de VN.
Zou die trut dat vieren, daar in Genève ? Misschien kan een Zwitserse Piet haar een paar "Vergeetmijnietjes geven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Ik vind die mevrouw Sheperd eigenlijk wel uitermate zelf geschikt om er een figuurtje van te maken, zwarte miet.
Een luide boosaardige dikke zwarte madam die op de sint en de piet jaagt. Haar outfit is perfect en hoeft niet eens aangepast worden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 oktober 2013 om 08:27. |
![]() |
![]() |