![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen weenden heel terecht! Ze wisten ook wel dat je dat beest niet direct na het slachten kan grillen. Dat moet eerst drie dagen rijpen! Ik zou ook wenen als ik in het vooruitzicht van slecht vlees wordt gesteld.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij snoot zijn neus uit en nam de pizza uit de oven. Zonder zijn handen te wassen. Ik ga daar nooit meer Natuurlijk is dit zwans, maar wat in het één "restaurant" kan, kan natuurlijk ook in het ander "restaurant". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat 3 dagen moeten rijpen? Wordt een kalfje dan geslacht vooraleer het rijp is? Het enige dat ik weet is dat een rund enkele dagen in een koelkast moet hangen vooraleer je het mag consumeren, dat heeft iets te maken met een bepaalde bacterie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=D4BUY1fkUjY https://www.youtube.com/watch?v=h1JiANHL8Lw https://www.youtube.com/watch?v=GUQ9FKRDozQ https://www.youtube.com/watch?v=yCKYSx3qeTA https://www.youtube.com/results?sear...be.-HKO0MrXKlw https://www.youtube.com/results?sear...be.BF4cue-BE9k https://www.youtube.com/watch?v=7qEP8MHLKkE ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 november 2013 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de reden.
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah maar ik hou ook ontzettend veel van de frituur, een beetje zoals <Pepsi of Coke?>.. Terwijl ik ook erg veel van Sprite hou.. Het één sluit zeker het ander niet uit..!! Op sommige dagen heb ik echt trek in een friet tartaar, en op andere momenten dan moét ik ongeveer naar de McDo of ik doe haast niks anders dan er naar snakken lol Wat ik ook heel erg graag heb dat zijn broodjes exotisch/lekker gebakken gemarineerd vlees, en kroket uit de muur in NL Yummmmmmm! Maar pitta en kebab das echt niet mijn ding.. evenals sushi bwehhhhhh! Voor mij smaakt vis pas echt als het lekker gebakken is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Waarmee je wil zeggen dat servela en frikadellenworst geen vlees is ? Want dan heb je ongelijk. Er zit wel degelijk een beetje vleesafval in dat spul. Vel, vet, gemalen beenderen + meel, en wat chemische rommel om er wat smaak aan te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 3 november 2013 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met wilde konijnen en hazen is dat nog erger : aan de haak hangen en pas opeten, als hij van de haak losvalt...van rottigheid. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 3 november 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was sarcastisch bedoeld, pindaatje toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
idd jij bent een aas-eter, jij eet zelfs je buurmans worst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euh ik zou mij niet al te veel illusies maken over "echte restaurants".. Veel daarvan serveren je gewoon diepvries Metro microwave maaltijden opgesmukt met wat peterselie op een presentabel bord etc. Klaar is Kees want de klant eet vooral met z'n ogen en dat buiten zij uit.. Zolang het geen Michelin ster heeft zou ik zeggen dat de kans groot is je zoiets voorgeschoteld krijgt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Types die denken dat ze zo veel beter af zijn in een frituur denken best nog eens, de troep die ze daar in hun vlees draaien is echt geen haar beter dan dat van de fastfoodrestaurants.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() In het frituur eet ik enkel frieten, zeker geen "vlees"waar. Servela's en andere curryworsten zijn echt niet beter als hamburgers = zelfde rommel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thuis een paar frietaardappelen schillen en snijden terwijl de frietketel opwarmt kost minder tijd dat je jas aandoen, je geld nemen en naar een frituur rijden. De frietjes even voorbakken, het vet op een hogere temperatuur zetten en de voorgebakken frietjes opnieuw enkele minuten bakken kost minder tijd dan aanschuiven in een frituur en met een verpakt zakje friet huiswaarts te keren. Tegen dat je de frieten uit een frituur kan opeten zijn ze klef.
![]() |