![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N-VA wil het statuut van Vlaamse ambtenaren niet willen verlagen tot het niveau van federale ambtenaren.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry dat ik leef. Mij een laag bij de grondse forummer noemen vind ik er echt over. Sorry, maar op die manier is de liefde over! |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
Het gaat hier niet om de eventuele vraag van Albert, maar om die pipo die daar geen probleem mee heeft. Probeer bij het thema te blijven.
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dit is schandalig !
Dit staat marteling gelijk ! Wat de van Saksen-Coburgs en Gotha hier met deze arme man uithalen staat gelijk met het water-boarding van de Amerikanen in Guantánamo. Jarenlang, wat decennialang, kijkt deze man reikhalzend uit naar de erkenning voor zijn lakeienwerk. Resultaat nada. Terwijl er al zovele minkukels er wel in slaagden zij met adellijke kenmerken te tooien. Weten die lui in Laken niet dat zijn gezondheid ook niet alles is. Gaat men hem eerst postuum eren. Gunt men hem echt niets tijdens zijn leven. Haja, ik was het even vergeten. Decroo gaat niet elke zondag naar de H.Mis.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zal mij worst wezen. Heel België gelooft van wel, en de broodnodige schade is aangericht.
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat Di Rupo in het federaal parlement reageerde is al een bevestiging op zich.
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banneling
|
volgens jou moeten we ze aan de galg hangen ,niks ZOU, gewoon doen
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht ik onduidelijk geweest zijn en daardoor verwarring gesticht hebben, dan bied ik mijn verontschuldiging hiervoor aan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De manier waarop hij reageerde, sprak boekdelen. Interessant toch dat we de donderdagnamiddag (en woensdag voor het Vlaams parlement) zo'n rechtstreekse uitzendingen hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dan wil ik onze koning gelijkstelling aan de kost om Lodewijk XIV te onderhouden . Als we dan toch bezig zijn met onnozele vergelijkingen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elio Di Rupo heeft niets bevestigd tegen het federaal parlement. Het was ook geen reactie. Het was een toelichting op de hervorming van de dotaties.
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banneling
|
Je hebt gelijk: Di Rupo geeft nooit antwoorden op vragen in het parlement. Ik begrijp niet hoe parlementairen die zichzelf respecteren in hun functie dat allemaal over zich heen laten gaan.
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Banneling
|
Jacquille?
bevestigd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 november 2013 om 10:15. |
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|