![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je mening over Saddam gevraagt en die heb je nu gegeven. Laatst gewijzigd door illwill : 10 oktober 2004 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() @ Raf en Illwill Zouden jullie geen einde willen maken aan dit ![]() en 10 minuten proberen te ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw 8 doden en meerdere gewonden na schietende terroristen in Irak, slachtoffers waren allemaal irakezen.
2 Irakezen onthoofd omdat ze werkte. En ze zijn er voor de irakezen zekers? LOL. Echt ja. Meer dan 2000 lijken gevonden, kinderen en babys, moeders die hun babys nog vasthebben, allemaal doodgeschoten in het achterhoofd. Alles natuurlijk in opdracht van onze goede vriend Saddam. Men heeft misschien geen WMD's gevonden maar het is nu ook wel duidelijk dat hij er geen nodig had om massa's mensen te vermoorden. Wat is nu het ergste? Dat hij nu geen WMD's meer heeft of dat hij massa's mensen heeft vermoord? Twas beter geweest indien hij nog WMD's had maar geen mensen had vermoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Tijdens het Oil For Food program zijn 1,5 miljoen Irakezen omgekomen aan algemeen gebrek aan alles. Dat programma genoot de mooie VN stempel. Het is verschrikkelijk dat Saddam zoveel mensen heeft vermoord, maar ik vind het nog verschrikkelijker dat de Fransen en de Amerikanen het niet erg vonden dat door de sancties nog veel meer mensen stierven. Ook zijn er dagelijks veel doden van de gevolgen van verarmd uranium munities die overal rondslingeren in Irak en Afghanistan. Er wordt geschat dat dit ook voor 3 miljoen doden aan kankers zal geven. Dus hoewel men constant zit te roepen over de Nazi's en Stalin en hoe die gasten zoveel mensen hebben omgebracht, moeten de huidige machtshebbers niet onderdoen. Zij richten de camera's en knallen op alles wat niet gehoorzaamd (inclusief journalisten dus).
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die schatting kan misschien kloppen maar alleen als alles mooi blijft liggen waar het nu ligt en voor vele jaren. Ik kan me niet voorstellen dat tijdens de opbouw van irak men alles gewoon ongestoord gaat laten liggen, men zal het dan wel opruimen denk ik. Conclusie, maakt niet uit van wie hij wapens heeft gekregen, het is wat hij ermee gedaan heeft. Iedere belg met een wapen gaat niet moorden é. Indien hij ze niet van amerika had gekregen was het misschien wel belgie geweest. Waar we zeker van zijn is dat hij ze wel had gevonden. Trouwens al de doden in deze massagraven hadden allemaal een nekschot of hoofdschot, en gewone geweren had hij al hoor. Laatst gewijzigd door illwill : 14 oktober 2004 om 05:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 irakezen vermoord bij bomaanslag voor een cafe en meer dan 27 gewonden en verminkten. Zouden ze niet eens met scholen beginnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De terroristen wachten tot die heropgebouwd zijn voor ze die gaan opblazen natuurlijk. Ja, zo dom zijn ze niet he, die terroristen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant genoeg krijgen ze veel minder kritiek te verduren dan de Amerikanen en hun coalitie. Vooral dan van links. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verschil is nog dat het de terroristen niet uitmaakt wat en wie ze opblazen, de amerikanen proberen tenminste nog enkel de slechte eruit te halen. Maarja, dat verschilletje haal jij er natuurlijk uit omdat het amerikanen zijn. Dom zijn ze niet? Weet jij hoe ze het op school gedaan hebben? Als ze al 1 dag naar school zijn geweest in hun leven. Door enkel de koran te lezen word je niet slim hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enkel sarcastisch, beste meneer de mediawatcher. Dat ik dat expliciet moet zeggen, zegt redelijk veel over uw begripsvermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het publiek laat zich leiden door de subjectieve TV, radio en pers....leve het objectieve INTERNET. In oorlogstijd geldt censuur, men schijnt die gewoonte verleerd te zijn. Tijdens de periode van V1 en V2's op Antwerpen oktober '44 - maart '45 was er totale perscensuur.Dat maakte dat de duitsers niet wisten of hun terroristische wapens werkten. Dit was dan ook de halve reden van het falen van de bombardement. (De andere was dat het geen precisiewapen was.) Die echte persvrijheid(sic) is eigenlijk begonnen met de Vietnam oorlog. De complexe internationale problemen zijn toen ook begonnen !? Hoeveel papier moest men sparen als men niet elke dag over Irak schreef !?
Andre(777) Laatst gewijzigd door 777 : 19 oktober 2004 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Amerikane beschouwen en beoordelen we dan ook als mensen. Die terroristen bekijken we als beesten. We gaan er vanuit dat ze niet slimmer zijn. En dat komt dan misschien omdat ze nooit naar school zijn geweest. Misschien omdat ze al hun hele leven geïndoctrineerd zijn geweest. Ik ben er zeker van dat die mensen denken dat ze goed bezig zijn, gewoon omdat ze gehersenspoeld zijn en niet beter weten. Of radeloos zijn, ten einde raad. Maar dat wil niet zeggen dat we ze moeten laten doen natuurlijk. Ik vrees dat men hun geest en ziel echter nooit meer zal kunnen zuiver krijgen. Die haat en hersenspinsels geraken ze niet meer kwijt. Uitroeien is de enige oplossing. Ik ben zeker geen Amerika-fan, maar ben blij dat zij het tenminste willen proberen.
|
![]() |
![]() |