![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zoals algemeen geweten is de gelijkslachtige liefde van een véél hoger niveau dan dat ordinaire hetero-gefriemel dat iedereen die min of meer gezond is doet. Is het u nog niet opgevallen hoeveel kunstenaars, wetenschappers, politici, balletdansers, coiffeurs...flikker waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien ben ik wel eerder links maar dan enkel en alleen omdat toch net iets meer rekening houdt met mensen, met alle mensen, niet enkel degenen met voldoende kapitaal. Ik verzet me enkel tegen de beperkingen op mijn vrijheid en die van anderen, ook al deel ik hun mening niet, die bepaalde partijen me willen opleggen. Ondanks het feit dat we ook in de meerderheid met een hoop corrupte politici zitten die in de eerste plaats hun eigen belang verdedigen komen er toch een aantal positief sociale maatregelen uit voort. Zoals steeds, altijd en overal zijn er misbruiken die volgens mij ook wel aangepakt dienen te worden. Maar vooralsnog boekt extreem rechts meer succes dan extreem links. Vermits ik steuntrekkende met overschot van tijd ben richt ik mij ook vooral tegen radicaal rechts. Moest PVDA even sterk staan als het Vlaams Blok nu en andersom zou ik hen de moeilijke vragen stellen. Hoedanook, als ik homo zou zijn moet ik ervoor durven en vooral mogen uitkomen, als ik homofoob zou zijn idem. Maar zoals de "rechtsen" hier doen, dat zou ik niet kunnen. Beweren dat ik niets tegen homo's zou hebben maar hen toch allerlei rechten en plichten ontzeggen, als ik dus iets tegen homo's zou hebben zou ik er ook voor uitkomen. En ik heb iets tegen homo's, echt waar rechtse rakkers, tegen degenen onder hen die overgaan tot verkrachting maar ook daarin is de misdaad van een hetero even crimineel volgens mij. Ik zal je nog meer vertellen, eigenlijk ben ik een SM-er. Meer dominant dan submisief. Maar nooit of te nimmer zou ik iets doen met een vrouw waar ze niet toe bereid is, nooit of te nimmer zou ik mijn vriendin bedriegen. Daar komt het volgens mij op aan, mijn persoonlijke vrijheid, mijn ideeën of gevoelens laten gaan zonder iemand schade toe te berokkenen. Natuurlijk beweren de "rechtsen" dat hier ook maar waarin ik naar mijn mening verschil t.o.v. elke radicaal, fundamentalist of extremist, zowel links als rechts, religieus of ideologisch, is dat ik ook een ander diezelfde vrijheid gun. De rechtsen hier zijn natuurlijk vrij om dit af te doen als links maar ik denk dat extreem linken mij net zo goed kunnen missen als een aantal mensen hier. Ik verwacht uiteraard geen reactie, ytenzij dan op een detail. Zoals steeds zal er wel niet gereageerd worden door links noch rechts daar geen van beiden hun standpunten kunnen verdedigen met overtuigende argumentatie. Ik kan niet echt oordelen over de video waar het hier om gaat, heb hem niet gezien. het lijkt mij echter niet meer dan normaal dat ook homosexualiteit aan bod komt in de sexuele opvoeding. Homosexualiteit gaat verder dan sex op zich en het lijkt mij dan ook verkeerd om dit te negeren. Kan er misschien iemand aantonen dat een hetero, homo is geworden door deze video of kan men enkel aantonen dat door deze video enkele homo's minder zich voordoen als dusdanig? Is een homo dan geen homo zolang hij het voor zich houdt? Struisvogelpolitiek lijkit mij echt niet aangewezen hoor. Groetjes Groetjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank Un voor uw bezorgtheid Chr W.
Maar het is ook een overtuiging van hetero te zijn. Als de "Gay Pride" daar niet mee kan leven zijn ze dus niet meer of minder dan de echte homofoben,hypocrieten en andere kazakkendraaiers die van heel dit ding een opgeklopte heisa maken. Ik ben dan ook geen Groot geleerde, Oude Griekse Filosoof,kunstenaar of Kapper... Ik ben een nuchtere werknems, die elke weekdag, en soms in het weekend ploeterd om 75% van zijn loon direct naar de politiek te geven.(Ja tel zelf maar eens .. je brutoloon en alles wat eraf gaat, ook BTW op je aankopen ,en de belastingen op de restjes winst die de handelaars eraan hebben)
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wenste dat ik ook in die belastingsschaal mocht afdragen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje completer quoten superopstangjager.
Als je alles samenteld waar je direct of ondirect aan de staat afdraagt ,dan kom je makkelijk aan 75%. Met alles bedoel ik ook de % die een handelaar moet afgeven op zijn winst, of de % die en fabrikant betaalds op zijn winst, want uiteindelijk betaald de klant hoor.
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het stukje te quoten waar je schreef dat we 75% aan de politiek afdroegen. Ik dacht dat je het niet fijn zou vinden om deze kleine blunder te moeten herlezen. ![]() Waarmee ik niet wil afstrijden dat er desondanks nog véééééééél teveel naar de politiek en vooral hun partijwerking gaat. De bestuurders zelf mogen m.i. degelijk betaald worden. Dat verkleint het risico dat ze aan de verleiding der corruptie zouden toegeven. Citaat:
Als die het dan ook nog nuttig en doorzichtig besteedde, dan zou er met deze vorm van 'de facto'-communisme nog niet eens echt veel mis zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U Wel SuperStaaf, voor de rechtzetting.
Probleem is, onze "leiders" worden al heel goed betaald.Maar ze willen lekker veel meer. Macht corrumpeert, en absolute macht is absolute corruptie.
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze uitspraak las ik eertijds reeds van de hand van de betreurde heengegane Knuppel........... ![]() Toch akkoord met het principe van goedbetaalde bestuurders?
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, als ze niet goed betaald worden ,wie wil die job dan nog.. de echte idealisten.... en zijn dat goeie leiders?
NEEN ,die willen hun eigen ideaalbeeld door je strot rammen. Dus we zitten met een dillema. Maar terug on topic.. aambeien veroorzaken enzo,en het nog goed vinden.
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En weerleg liever het wetenschappelijk onderzoek ipv te zagen.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gratuite beweringen, en vooropgesteld zoeken naar iets wat ge dan uiteraard vindt. Meer stellen die zaken niet voor. Ik heb daar een keer omstandig op geantwoord, maar nu verspeel ik mijn tijd niet meer aan dergelijke hersenspinsels van bevooroordeelden. Het is wel nogal wiedes dat therapieën succes hebben voor homosexuelen die zich er niet goed bij voelen. Die zijn 'geneesbaar' Zij die echter tot hun eigen tevredenheid zo zijn, kunnen nog met geen honderd therapieên 'bekeerd' worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nog iets kinderen laat je op GEEN enkele manier in de steek, op geen enkele! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met uw laatste zin ben ik wel totaal akoord!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De inleidende tekst helemaal bovenaan is zeer eenzijdig en tendensieus opgesteld. De vraagstelling is ook zeer onduidelijk. Wellicht daarom neemt bijna niemand deel aan de stemming.
Knappe jonge meisjes roken tegenwoordig, waarom juist begrijp ik niet. De huidige mode vereist tegenwoordig ook dat men "voor homo's" is, waarom begrijp ik ook niet. Ik meen dat heel die problematiek met begrip en schroom moet benaderd worden. Met 'voor' en 'tegen' wordt weinig opgelost. Men stelt het zo voor alsof het hoge aantal zelfmoorden bij homo's te wijten is aan discriminarie in onze samenleving. Dat is mogelijk één verklaring. De hoofdreden waarover niet gepraat worden is heel eenvoudig het feit dat men afwijkt van het normale gedragspatroon waarbij mensen huwen en kinderen krijgen. Dat is bij de mens zo en ook in heel het dierenrijk. Dat is de natuur zelf en niet de schuld van de hetero's. Dit gezegd zijnde zal ik zeker nooit iemand het leven lastig(-er) maken om wille van zijn geaardheid. Maar ik heb wel een voorkeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Vandaar dat die gelijkschakeling dan ook héél belangrijk is, kunnen huwen, kinderen kunnen adopteren. Net zoals bij hetero's dezelfde rechten. Ik leg héél nadrukkelijk de nadruk op KUNNEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In welke sector zit gij dan wel, als ik vragen mag??
![]() Zeg ik ga niet in mijn kaarten laten kijken hé. Zoek het eens op in de gouden gids! Maar die 75 % van Maddox kloppen wel. Als ge als zelfstandige alles volgens het boekje zou doen houdt ge van elke 1000 BF er 250 voor uzelf over. In feite moet ge dus wel zot zijn om als zelfstandige te beginnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoek het eens op in de gouden gids! Maar die 75 % van Maddox kloppen wel. Als ge als zelfstandige alles volgens het boekje zou doen houdt ge van elke 1000 BF er 250 voor uzelf over. In feite moet ge dus wel zot zijn om als zelfstandige te beginnen...[/quote] Absoluut, maar je moet nu ook niet doen alsof het van een leien dakje loopt om alles in het zwart te doen he!! |
|
![]() |
![]() |