![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gaan miljoenen jaren over evolutie volgens de theorie, maar de mens is op 3,5 miljoen jaar ontstaan uit een aapje genaamd "Lucy." Ik vind dat onzinnig. Laatst gewijzigd door Peche : 6 december 2013 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als onze voorouders niet geweldig konden schrijven en rekenen, dan hadden de wereldwonderen nooit gebouwd geweest parcifal. Er is dus een wijsheid ontnomen en een nieuwe realiteit voor ons gemaakt. Realiteit is vormbaar en vanaf je er in geboren wordt aanvaard je het als normaal. In wat werder mensen vroeger geboren en wat geloofde mensen vroeger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens als je spreekt over 'archiveren', dan tellen ook alle opgegraven werktuigen, sieraden, beeldjes, en ook grotschilderingen. Dn krijg je dus een archief van honderdduizenden jaren dat mooi de culturele en technische evolutie van de hominiden aantoont. Waar je om vraagt is er dus, je moet het alleen willen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En het is weer van dat, recente ontdekkingen halen alles wat men dacht weer door elkaar, en men gaat theoriëen moeten herzien. Een tip: smijt gewoon de evolutietheorie buiten, er klopt toch geen bal van.
Citaat:
Mijn gechannelde bron die ik dikwijls quote, gaat nog gelijk krijgen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, dat je twijfelt over het verleden omdat het onwaarschijnlijk lijkt, daar kan ik inkomen, maar dan nog is de theorie gewoon waarheid in het heden hoor. Uit je uitleg leid ik af dat je niet twijfelt over evolutie maar wel de oorsprong van mens en dier. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
![]() Citaat:
Het bewijs is er dat evolutie tegenspreekt, doe zelf wat moeite en lees tenminste wat boeken. Je kan geen standpunt innemen en zelf niet gronding de argumenten van de tegenpartij bekeken te hebben. Citaat:
http://deanradin.com/evidence/evidence.htm En hier een case van één BDE, maar er zijn er zo'n duizenden. Ik heb de post gegeven zodat je de discussie erop volgt kan herlezen en zelf je conclusies maken, want ik heb geen zijn om het weer allemaal te herdoen. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1133
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Het beste bewijs staat nog altijd in boeken en niet op internet. Je kan niet verwachten dat ik hier heelder stukken uit boeken ga overtypen. ALs je werkelijk geïnteresseerd bent ik het onderwerp, doe wat moeite en lees een boek.
Laatst gewijzigd door exodus : 6 december 2013 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Daar hoor je de wetenschap tenminste niet over. Bent u niet een beetje onbescheiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
De huidige wetenschap is naar mijn mening veel nauwkeuriger, heeft meer mogelijkheden en legt betere restricties op die alom geprezen worden. Maar je hebt gelijk wanneer je zegt dat de wetenschap nooit af is. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat simpelweg over het feit dat men in Spanje DNA terugvond, dat men kan linken aan de Denisova tak van de hominiden, die tot nu toe verondersteld worden enkel in Oost-Siberie voor te komen. Dit is alweer een indicatie dat bepaalde takken van de hominiden veel meer verspreid waren dan tot nu toe aangenomen. Weer een stap dichter bij Homo Erectus in amerika. ![]() Zo werkt wetenschap, dank dat je dat zo mooi illustreert. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 6 december 2013 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn constante (we mogen gerust van dogma spreken) is net dat alle nieuwe wetenschap, herziene theoriëen a priori verkeerd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg nu zelf, als een nuchtere gechannelde bron met tripple A-rating het zegt, dan is dat toch de met goud-omkleedde Waarheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al wat niburu.nl publiceert is blindelings waar en bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Om even terug te komen op een oude vraag.
Het lijkt dus te kloppen dat er wel degelijk zacht celweefsel gevonden is op de beenderen van een T-rex. De T-rex zou volgens de evolutietheorie miljoenen jaren oud zijn. Hoe kan celweefsel dat overleven? Citaat:
Er zijn creationisten die beweren dat het celweefsel nooit op leeftijd getest is, maar eerder de rotsen daar rondom. Of dat waar is laat ik te midden. Maar het blijft opmerkwaardig hoe dat celweefsel in meerdere dino's getroffen is. En kan iemand mij verklaren hoe wij op 3.5 miljoen jaar van Lucy tot mens kunnen komen? Voor Lucy speelt zich nog een hele evolutie af die zou uitkomen bij een muis in China 160 miljoen jaar geleden. Die al leefde tijdens de dinosaurussen dus maar net de ondergang gered heeft. Hoe in hel kan je zo'n theorie uitbouwen en nog verkopen ook aan de mensen als waarheid. Laatst gewijzigd door Peche : 6 december 2013 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De katachtigen zijn altijd katachtige geweest. De knaagdieren zijn altijd knaagdieren geweest. Mutaties vervormd deze soms zoals we opmerken in de "evolutie". Maar macro evolutie, dat jij en ik een muis als voorouder delen is mij te ver gegrepen. Er is iets hogers aan de gang marie. 'There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.' Citaat:
Het gaat erom hoe snel men na ontdekken van het schrift zulke wiskunde machtig was en zodus met zulke precisie kon bouwen. We kunnen 5000 jaar geleden schrijven en een seconde later bouwen we gebouwen waar we vandaag nog op staan te koekeloeren. Er is geen logica in de dagdagelijkse werkelijkheden. Het is absurd! "Koffie? Nou lekker!!!!!" Was ik gisteren bij de bakker.... "Papa Sinterklaas brengt toch zeker de Wii met Disney infinity he!!!!! Bla bla bla Verheven als wij onszelf optrekken aan de wetenschap zien we gewoon niet in hoe verdomd (verdoemd) ons ras is. |
||
![]() |
![]() |