![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Dus je zoekt een gesluierde vrouw die enkel buiten mag komen samen met jou of je volwassen zoon, 2 meter achter de man lopen, alle dagen moet sexen als de man dit wil, niet werken, enkel voor de kids zorgen, afgesloten keuken, aparte ontmoetingsplaats voor bezoekers? Zo eentje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus hij zal ver moeten trekken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ach joh, ik zoek niets meer. Ik zoek eentje of twee die 2 meter voor haar man loopt, zodat ik blijf staan en zij haar eigen gang kan gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vrouwen uit het riff gebergte zijn meestal slimmer. De vrouwen die het vroegst scheiden zijn de domste, met de meeste partnerwissels. Of zo een vrouw die al zoveel mannen heeft gehad dat ze nog alleen rust wil ipv feestjes. Ziet men hoe snel een virus zich kan verspreiden, gebruikte ik daarnet het woordje dom, niet. Door wie zou dit toch komen, ik ben besmet. Laatst gewijzigd door g_z : 22 december 2013 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |