![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij liep vaak vooruit op gebeurtenissen op het slagveld met als gevolg dat er enorm veel verspilling van tijd en middelen gebeurde door het onnodig verplaatsen van of afwijken van oorspronkelijke doelen, vooral in Rusland. Dit is trouwens nogal offtopic. Inzake racisme dan, wat er globaal van waar is of niet inzake de mate van, dat woord wordt almaar meer misbruikt. Als je 10 jaar geleden iemand racist noemde naar dezelfde maatstaven van nu dan zou dat geklonken hebben als een ongepast verwijt. Nu komt het eerder scheldend over. Dat onze samenleving minder persoonlijk geworden is zoals Bakkebaard zegt klopt. Dat dat iets te maken heeft met racisme of 'verzuring' te maken heeft is ronduit belachelijk. Die veronpersoonlijking is een gevolg van zoveel jaar evolutie van leefomstandigheden en gezinstoestand. De werkdruk is nu veel hoger dan vroeger (de reden daarvan is een topic op zich) en de uren onregelmatiger. In veel meer gezinnen werken beide ouders. Dit alles creëert een leemte aan sociaal contact, zowel op het werk als thuis. Contact ontberen werkt vaak asociaal zijn in de hand, internet is een belangrijke plaatsvervanger geworden (moet ik maar naar mezelf kijken) maar als je daarvoor geen tijd hebt dan is die mogelijke plaatsvervanger er ook niet. Mijn mening is dat dit een 'nieuw' argument geworden tegen het Vlaams Blok. Eerst was het racisme dan verzuring en nu wordt asociaal zijn ook al aan het Vlaams Blok 'toegewezen'. What next? Men maakt problemen die er niet zijn (hoeveel racisme slachtoffers zijn er in België geweest?) of men geeft andere problemen een nieuwe naam die past in de anti - Vlaams Blok campagne. Dat veel van die problemen een oorzaak hebben die rechtstreeks te herleiden zijn naar maatregelen van degenen die diezelfde anti - Vlaams Blok campagne orchestreren, daar gaat men zedig naast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Islam is the sword the left is using to slit the throat of America." Charlie Kirk social media post, 8 September 2025 Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat 40-45 betreft nog een laatste opmerking (is inderdaad nogal off topic) : ik zou schepen als de Bismarck en de Dresden toch niet nutteloos durven noemen als je ziet wat het de Engelsen gekost heeft om ze te laten zinken... Wat de stigmatisering van het VB betreft even dit : ikzelf stem niet op het vlaams blok, niet vanwege vermeende nazipraktijken of dergelijke, maar gewoon omdat ik er niet op stem. Ik vind het nogal laag van de meesten dat er altijd wordt uitgehaald naar het VB ZELFS al halen ze soms goede punten aan (zie legoblokskes van den Annemans tijdes discussie op Vrt voor de verkiezingen) en het feit dat ik ze noodzakelijk vind voor de vervollediging van ons politiek spectrum. Mijn probleem is dat elke partij wel wat goede punten heeft, maar geen enkele kan mij tot op heden volledig overtuigen. Maar van die kiekens gelijk dat stuk onkruid die iedereen hier voor Nazi gaan uitmaken terwijl ze die mensen nog niet kennen, doen het haar in mijne nek omhoogstaan.
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stemde wel voor 't Blok, eerste keer trouwens, en dat is simpelweg omdat ik verandering wil zien aan de staat, want zonder dat dat gebeurt evolueren we naar een maatschappij zonder cultuur en zonder waarden waar iedereen tegen z'n goesting naast elkaar leeft en enkel zichzelf telt. De gevolgen van wat ik in m'n vorige post aanhaalde. Elke andere partij heeft bewezen dat ze geen zin hebben om die bitter noodzakelijke verandering door te voeren, omdat ze hun nek moeten uitsteken, en als ze dat blijven doordrijven tot het bittere eind dan gaat een minderheid hier het goed hebben en de rest in een grote verdomhoek vergeten worden. Wat nu al gebeurt, kijk naar wat de staat allemaal niet 'opgegeven' heeft dat eigenlijk rechtstreeks ten dienste stond van de minder begoede, en dat zo fundamenteel was (een bed, een dak, eten) dat misbruik zogoed als uitgesloten was. Terwijl de niveaus hoger wel profiteren dat het geen naam heeft (veel te hoge uitkeringen). Ik hoop dat onder een Vlaams Blok bewind die verandering wel kan gebeuren. Er is immers geen andere partij die groot genoeg is. Twee verkiezingen terug heb ik een keer voor Vivant gestemd, omdat hun economische aanpak inherent een grotere vrijheid (inzake werk) impliceert, waardoor bovenvermelde evolutie omgebogen zou kunnen worden. Probleem is: Vivant stelt kiesmatig niks voor, en ik vermoed dat dat pas gaat veranderen als het veel te laat is. Dus onbruikbaar om de afgrond af te wenden. De reden waarom het Vlaams Blok zo buitengesloten wordt heeft alles te maken met de verandering die ik eerder aanhaalde, nek uitsteken, en de 'klassieke' partijen hebben daar duidelijk geen zin in. Maar ze trekken in hun egoïsme een hele maatschappij mee. Laatst gewijzigd door Erw : 9 september 2004 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam is stervende, kan de confrontatie met en de concurrentie van de rest van de globaliserende wereld niet meer aan. Elke moslim die zichzelf opblaast is een metafoor voor de islam die zichzelf aan het vernietigen is. May it rot in Hell!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verhuis maar... Met verzuurde mensen zoals jij valt niks aan te vangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar is toch den tijd van de Jean-Pierre : WEES EEN ZWIJN, STEM LIBERTIJN... GEEN GEZEIK, IEDEREEN RIJK.... Dat waren nog eens slogans zie...
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
stinkt de hel naar japanners? allé darwin, ge zijn ne goeie, racisme in de politiek is een kleine stap achteruit voor Europa, en een grote stap vooruit voor de Derde Wereld. mijn liefde gaat naar alle blokkers en medewerkers van de ultieme decadentie. danku l'amour est au coeur de la haine |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas zijn de meeste emigranten uit Vlaanderen de slimmeren, de beter opgeleiden, de meer ondernemenden. Oftewel, we blijven hier zitten met alleen linksen.
Ikzelf ben aan het uitkijken naar waar ik ga vertrekken.
![]() |
#174 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
hihi die nazi's toch, ik lach ermee, maar trap het toch af, niet dat ik bang ben, maar ik wil gewoon een goed leven, geen pensioenen betalen, minder nazi's en minder belastingen. Canada ziet er echt goed uit, en naar 't schijnt, 1/4 van de petroleum reserves liggen daar en nog niet ontgonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe nieuw mag die wereld zijn?
Neen, momenteel zijn de Scandinaafse landen, of Nieuw Zeeland de kanshebbers. Engeland is afgevallen van het rijtje. Maar als er vrijwilligers gevraagd worden om Mars te gaan koloniseren, schrijf me maar in.Helaas zal ik wat oud zijn tegen de tijd dat dat kan. Eneuh, koriander, naar waar wil jij gaan? Er zijn niet veel landen met een stevig sociaal vangnet zoals België, maar met je uitkering hier kan je royaal leven in Algerije.
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom ga je weg?
Vlaanderen lijkt me nog steeds een fijne plek om te wonen...ondanks, euh...alles? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen Boven, de reden waarom ik hier nog ben is omdat het hier nog niet zo slecht is. Maar voel me steeds minder en minder verbonden met dit lapje grond.
Misschien voel ik me vervreemd worden van mijn "geboortestreek"
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door doornroosje : 11 september 2004 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |