Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2004, 14:13   #161
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Een U-boot is een machtig maar niet te overschatten wapen. Trouwens, in de loop van de oorlog kwam van de Engelse kant de Radar opzetten als anti duikbootwapen. Dit heeft, tesamen met de konvooien, de ondergang van de duikboot betekend.
Dat de U-boten Duitsland de overwinning niet bezorgd hebben ligt maar aan één zaak en dat is Hitler die prestige projecten zoals grote slagschepen plotsklaps voorrang gaf. Plotsklaps zoals zoveel van z'n bemoeienissen. Er was een vliegtuig in die tijd, de Condor die zeer succesvol was in combinatie met U-boten, maar Hitler onderkende dat. Ergens midden de oorlog(!) vaardigde ie een order uit dat de ontwikkeling van alle nieuwe wapens, die niet meer voor het einde van de oorlog ingezet konden worden, stopgezet moest worden.
Hij liep vaak vooruit op gebeurtenissen op het slagveld met als gevolg dat er enorm veel verspilling van tijd en middelen gebeurde door het onnodig verplaatsen van of afwijken van oorspronkelijke doelen, vooral in Rusland.
Dit is trouwens nogal offtopic.

Inzake racisme dan, wat er globaal van waar is of niet inzake de mate van, dat woord wordt almaar meer misbruikt. Als je 10 jaar geleden iemand racist noemde naar dezelfde maatstaven van nu dan zou dat geklonken hebben als een ongepast verwijt. Nu komt het eerder scheldend over. Dat onze samenleving minder persoonlijk geworden is zoals Bakkebaard zegt klopt. Dat dat iets te maken heeft met racisme of 'verzuring' te maken heeft is ronduit belachelijk. Die veronpersoonlijking is een gevolg van zoveel jaar evolutie van leefomstandigheden en gezinstoestand. De werkdruk is nu veel hoger dan vroeger (de reden daarvan is een topic op zich) en de uren onregelmatiger. In veel meer gezinnen werken beide ouders. Dit alles creëert een leemte aan sociaal contact, zowel op het werk als thuis. Contact ontberen werkt vaak asociaal zijn in de hand, internet is een belangrijke plaatsvervanger geworden (moet ik maar naar mezelf kijken) maar als je daarvoor geen tijd hebt dan is die mogelijke plaatsvervanger er ook niet.
Mijn mening is dat dit een 'nieuw' argument geworden tegen het Vlaams Blok.
Eerst was het racisme dan verzuring en nu wordt asociaal zijn ook al aan het Vlaams Blok 'toegewezen'. What next? Men maakt problemen die er niet zijn (hoeveel racisme slachtoffers zijn er in België geweest?) of men geeft andere problemen een nieuwe naam die past in de anti - Vlaams Blok campagne. Dat veel van die problemen een oorzaak hebben die rechtstreeks te herleiden zijn naar maatregelen van degenen die diezelfde anti - Vlaams Blok campagne orchestreren, daar gaat men zedig naast.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 14:18   #162
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Dat de U-boten Duitsland de overwinning niet bezorgd hebben ligt maar aan één zaak en dat is Hitler die prestige projecten zoals grote slagschepen plotsklaps voorrang gaf. Plotsklaps zoals zoveel van z'n bemoeienissen. Er was een vliegtuig in die tijd, de Condor die zeer succesvol was in combinatie met U-boten, maar Hitler onderkende dat. Ergens midden de oorlog(!) vaardigde ie een order uit dat de ontwikkeling van alle nieuwe wapens, die niet meer voor het einde van de oorlog ingezet konden worden, stopgezet moest worden.

Eerst was het racisme dan verzuring en nu wordt asociaal zijn ook al aan het Vlaams Blok 'toegewezen'. What next? Men maakt problemen die er niet zijn (hoeveel racisme slachtoffers zijn er in België geweest?) of men geeft andere problemen een nieuwe naam die past in de anti - Vlaams Blok campagne. Dat veel van die problemen een oorzaak hebben die rechtstreeks te herleiden zijn naar maatregelen van degenen die diezelfde anti - Vlaams Blok campagne orchestreren, daar gaat men zedig naast.
Dat jij zo wild enthousiast wordt als het over Hitler en zijn overwinnelijke leger gaat en in één adem de verdediging voor het Vlaams Blok opneemt, dat zal wel geen toeval zijn zeker?

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 14:19.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 15:16   #163
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij liep vaak vooruit op gebeurtenissen op het slagveld met als gevolg dat er enorm veel verspilling van tijd en middelen gebeurde door het onnodig verplaatsen van of afwijken van oorspronkelijke doelen, vooral in Rusland.
Dit is trouwens nogal offtopic.

Inzake racisme dan, wat er globaal van waar is of niet inzake de mate van, dat woord wordt almaar meer misbruikt. Als je 10 jaar geleden iemand racist noemde naar dezelfde maatstaven van nu dan zou dat geklonken hebben als een ongepast verwijt. Nu komt het eerder scheldend over. Dat onze samenleving minder persoonlijk geworden is zoals Bakkebaard zegt klopt. Dat dat iets te maken heeft met racisme of 'verzuring' te maken heeft is ronduit belachelijk. Die veronpersoonlijking is een gevolg van zoveel jaar evolutie van leefomstandigheden en gezinstoestand. De werkdruk is nu veel hoger dan vroeger (de reden daarvan is een topic op zich) en de uren onregelmatiger. In veel meer gezinnen werken beide ouders. Dit alles creëert een leemte aan sociaal contact, zowel op het werk als thuis. Contact ontberen werkt vaak asociaal zijn in de hand, internet is een belangrijke plaatsvervanger geworden (moet ik maar naar mezelf kijken) maar als je daarvoor geen tijd hebt dan is die mogelijke plaatsvervanger er ook niet.
Erw,

Wat 40-45 betreft nog een laatste opmerking (is inderdaad nogal off topic) : ik zou schepen als de Bismarck en de Dresden toch niet nutteloos durven noemen als je ziet wat het de Engelsen gekost heeft om ze te laten zinken...

Wat de stigmatisering van het VB betreft even dit : ikzelf stem niet op het vlaams blok, niet vanwege vermeende nazipraktijken of dergelijke, maar gewoon omdat ik er niet op stem. Ik vind het nogal laag van de meesten dat er altijd wordt uitgehaald naar het VB ZELFS al halen ze soms goede punten aan (zie legoblokskes van den Annemans tijdes discussie op Vrt voor de verkiezingen) en het feit dat ik ze noodzakelijk vind voor de vervollediging van ons politiek spectrum. Mijn probleem is dat elke partij wel wat goede punten heeft, maar geen enkele kan mij tot op heden volledig overtuigen. Maar van die kiekens gelijk dat stuk onkruid die iedereen hier voor Nazi gaan uitmaken terwijl ze die mensen nog niet kennen, doen het haar in mijne nek omhoogstaan.
Oud 9 september 2004, 15:35   #164
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Wete waarom die gaan lopen, ? denkte dat die ook maar een fuck geven om politiek, en als dat zo zou zijn, in de States lopen meer racisten rond, daar hebde zelf echte milities, en rijden ze met ne Remington 700 rond op de achterbank van hunne Pick up truck, het risico dat ge daar overhoop geschoten wordt door een Racistische Red Neck ligt veel hoger dan hier.

Waarom dan gaan lopen, wel heel simpel , voor de poen natuurlijk, !
Das een heel goede reden voor die wetenschappers om te emigreren.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 15:59   #165
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Erw,

Wat 40-45 betreft nog een laatste opmerking (is inderdaad nogal off topic) : ik zou schepen als de Bismarck en de Dresden toch niet nutteloos durven noemen als je ziet wat het de Engelsen gekost heeft om ze te laten zinken...

Wat de stigmatisering van het VB betreft even dit : ikzelf stem niet op het vlaams blok, niet vanwege vermeende nazipraktijken of dergelijke, maar gewoon omdat ik er niet op stem. Ik vind het nogal laag van de meesten dat er altijd wordt uitgehaald naar het VB ZELFS al halen ze soms goede punten aan (zie legoblokskes van den Annemans tijdes discussie op Vrt voor de verkiezingen) en het feit dat ik ze noodzakelijk vind voor de vervollediging van ons politiek spectrum. Mijn probleem is dat elke partij wel wat goede punten heeft, maar geen enkele kan mij tot op heden volledig overtuigen. Maar van die kiekens gelijk dat stuk onkruid die iedereen hier voor Nazi gaan uitmaken terwijl ze die mensen nog niet kennen, doen het haar in mijne nek omhoogstaan.
Inzake de WWII bootjes: door die grote schepen niet samen uit te sturen met ondersteunende eenheden hebben ze niks uitgehaald. 10 Bismarcks met ondersteunende vliegdekschepen en onderzeeërs had heel de oceaan gekuist op dat moment. Kijk hoe de Jappen afgerammeld werden door die combinatie, zelfs al pasten ze het zelf toe.

Ik stemde wel voor 't Blok, eerste keer trouwens, en dat is simpelweg omdat ik verandering wil zien aan de staat, want zonder dat dat gebeurt evolueren we naar een maatschappij zonder cultuur en zonder waarden waar iedereen tegen z'n goesting naast elkaar leeft en enkel zichzelf telt. De gevolgen van wat ik in m'n vorige post aanhaalde. Elke andere partij heeft bewezen dat ze geen zin hebben om die bitter noodzakelijke verandering door te voeren, omdat ze hun nek moeten uitsteken, en als ze dat blijven doordrijven tot het bittere eind dan gaat een minderheid hier het goed hebben en de rest in een grote verdomhoek vergeten worden. Wat nu al gebeurt, kijk naar wat de staat allemaal niet 'opgegeven' heeft dat eigenlijk rechtstreeks ten dienste stond van de minder begoede, en dat zo fundamenteel was (een bed, een dak, eten) dat misbruik zogoed als uitgesloten was. Terwijl de niveaus hoger wel profiteren dat het geen naam heeft (veel te hoge uitkeringen).
Ik hoop dat onder een Vlaams Blok bewind die verandering wel kan gebeuren. Er is immers geen andere partij die groot genoeg is. Twee verkiezingen terug heb ik een keer voor Vivant gestemd, omdat hun economische aanpak inherent een grotere vrijheid (inzake werk) impliceert, waardoor bovenvermelde evolutie omgebogen zou kunnen worden. Probleem is: Vivant stelt kiesmatig niks voor, en ik vermoed dat dat pas gaat veranderen als het veel te laat is. Dus onbruikbaar om de afgrond af te wenden. De reden waarom het Vlaams Blok zo buitengesloten wordt heeft alles te maken met de verandering die ik eerder aanhaalde, nek uitsteken, en de 'klassieke' partijen hebben daar duidelijk geen zin in. Maar ze trekken in hun egoïsme een hele maatschappij mee.

Laatst gewijzigd door Erw : 9 september 2004 om 16:03.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 17:21   #166
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
Al hadden de nazi's een leger drie keer zo groot en drie keer zo blond, inferieure racistische ideologie overwint nooit. never!
En daarom is de Islam gedoemd om te verdwijnen.

De islam is stervende, kan de confrontatie met en de concurrentie van de rest van de globaliserende wereld niet meer aan.

Elke moslim die zichzelf opblaast is een metafoor voor de islam die zichzelf aan het vernietigen is.

May it rot in Hell!!!
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 17:29   #167
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die racisten, die zich met Afrika vergelijken:

"wij zijn niet racistischer dan zij..."
"in afrika, mogen ze ook eigen volk eerst zeggen...niemand die hen voor racist uitscheldt"
"in de moslimlanden hebben ze geen respect voor blanken, waarom zouden wij""
"wij willen een blank europa, wat had je gedacht, een zwart europa?
enz

Vergelijk jezelf met arme landen, en wordt er zelf één.
Met racisten aan de macht, gaat ons levenskwaliteit gelijk zijn aan die van Afrika.
Aan alle jongeren , emigreer!:
Drie factoren die de jongeren doen vluchten:
1) een massa gepensioneerden op komst die onderhouden moeten worden
2) teveel mensen stemmen conservatief of racistisch en bieden geen toekomst aan jongeren met het ambitie om in een modern land te leven (liever geen terugkeer naar situaties van voor '45)
3)teveel belastingen, een teveel dat het Blok of Cd&V zeker niet zal wegwerken

In canada, Usa, Zuid Afr., Engeland,Indië, vindt men:
1) minder vergrijsing
2) minder belastingsdruk
3) een politiek systeem dat racistische partijen uitsluit zoals het hoort in een echte democratie die niet wilt vervallen in fascisme.

De wereld is groot, de hersenen van racisten zijn klein. leef in vrijheid of in bekrompenheid. Sinds mensenheugenis proberen we op de goede plek, op het goede moment te zijn . België met 26% vlaamsblok, 30% gepensioneerden en 50% belastingen is duidelijk de goeie plek niet.
Zoveel negatieve signalen wijst duidelijk op decadentie, of vervalling van de levenskwaliteit t.o.v de rest van de wereld. Doe het beste voor u kinderen, trap het af, en geef dit vervloekte land aan de nazi's en hun blank europa.

Verhuis maar... Met verzuurde mensen zoals jij valt niks aan te vangen.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 09:04   #168
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inzake de WWII bootjes: door die grote schepen niet samen uit te sturen met ondersteunende eenheden hebben ze niks uitgehaald. 10 Bismarcks met ondersteunende vliegdekschepen en onderzeeërs had heel de oceaan gekuist op dat moment. Kijk hoe de Jappen afgerammeld werden door die combinatie, zelfs al pasten ze het zelf toe.

Ik stemde wel voor 't Blok, eerste keer trouwens, en dat is simpelweg omdat ik verandering wil zien aan de staat, want zonder dat dat gebeurt evolueren we naar een maatschappij zonder cultuur en zonder waarden waar iedereen tegen z'n goesting naast elkaar leeft en enkel zichzelf telt. De gevolgen van wat ik in m'n vorige post aanhaalde. Elke andere partij heeft bewezen dat ze geen zin hebben om die bitter noodzakelijke verandering door te voeren, omdat ze hun nek moeten uitsteken, en als ze dat blijven doordrijven tot het bittere eind dan gaat een minderheid hier het goed hebben en de rest in een grote verdomhoek vergeten worden. Wat nu al gebeurt, kijk naar wat de staat allemaal niet 'opgegeven' heeft dat eigenlijk rechtstreeks ten dienste stond van de minder begoede, en dat zo fundamenteel was (een bed, een dak, eten) dat misbruik zogoed als uitgesloten was. Terwijl de niveaus hoger wel profiteren dat het geen naam heeft (veel te hoge uitkeringen).
Ik hoop dat onder een Vlaams Blok bewind die verandering wel kan gebeuren. Er is immers geen andere partij die groot genoeg is. Twee verkiezingen terug heb ik een keer voor Vivant gestemd, omdat hun economische aanpak inherent een grotere vrijheid (inzake werk) impliceert, waardoor bovenvermelde evolutie omgebogen zou kunnen worden. Probleem is: Vivant stelt kiesmatig niks voor, en ik vermoed dat dat pas gaat veranderen als het veel te laat is. Dus onbruikbaar om de afgrond af te wenden. De reden waarom het Vlaams Blok zo buitengesloten wordt heeft alles te maken met de verandering die ik eerder aanhaalde, nek uitsteken, en de 'klassieke' partijen hebben daar duidelijk geen zin in. Maar ze trekken in hun egoïsme een hele maatschappij mee.
Inderdaad, kiesmatig stelt Vivant niets voor, maar hun programma sprak mij wel aan (daarom heb ik ook op hen gestemd). Nu, een van de grootste redenen die ik had om niet op het VB te stemmen is dat ik niet weet of zij ook wel kunnen waarmaken wat ze beweren? Op papier allemaal mooi, maar gaan ze het ook waarmaken eens aan de macht? Indien ze dit kunnen, dan valt voor mij de voornaamste reden weg om er niet op te stemmen...
Oud 10 september 2004, 15:52   #169
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Inderdaad, kiesmatig stelt Vivant niets voor, maar hun programma sprak mij wel aan (daarom heb ik ook op hen gestemd). Nu, een van de grootste redenen die ik had om niet op het VB te stemmen is dat ik niet weet of zij ook wel kunnen waarmaken wat ze beweren? Op papier allemaal mooi, maar gaan ze het ook waarmaken eens aan de macht? Indien ze dit kunnen, dan valt voor mij de voornaamste reden weg om er niet op te stemmen...
Kunnen ze het waarmaken? Joost mag het weten. Valt er van de anderen iets te verwachten? Vast en zeker niet. Dan liever een sprong in het (veelbelovende) onbekende voor mij...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 15:55   #170
HerrUU
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Kunnen ze het waarmaken? Joost mag het weten. Valt er van de anderen iets te verwachten? Vast en zeker niet. Dan liever een sprong in het (veelbelovende) onbekende voor mij...
Ok, get the point. Ik wacht nog even aan de zijlijn.

Waar is toch den tijd van de Jean-Pierre : WEES EEN ZWIJN, STEM LIBERTIJN...

GEEN GEZEIK, IEDEREEN RIJK.... Dat waren nog eens slogans zie...
Oud 10 september 2004, 18:11   #171
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
En daarom is de Islam gedoemd om te verdwijnen.

De islam is stervende, kan de confrontatie met en de concurrentie van de rest van de globaliserende wereld niet meer aan.

Elke moslim die zichzelf opblaast is een metafoor voor de islam die zichzelf aan het vernietigen is.

May it rot in Hell!!!
japanners deden zich ook ontploffen,kamikazen!!!!!
stinkt de hel naar japanners?
allé darwin, ge zijn ne goeie,

racisme in de politiek is een kleine stap achteruit voor Europa, en een grote stap vooruit voor de Derde Wereld.

mijn liefde gaat naar alle blokkers en medewerkers van de ultieme decadentie.
danku
l'amour est au coeur de la haine
Koriander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 20:35   #172
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die racisten, die zich met Afrika vergelijken:

"wij zijn niet racistischer dan zij..."
"in afrika, mogen ze ook eigen volk eerst zeggen...niemand die hen voor racist uitscheldt"
"in de moslimlanden hebben ze geen respect voor blanken, waarom zouden wij""
"wij willen een blank europa, wat had je gedacht, een zwart europa?
enz

Vergelijk jezelf met arme landen, en wordt er zelf één.
Met racisten aan de macht, gaat ons levenskwaliteit gelijk zijn aan die van Afrika.
Aan alle jongeren , emigreer!:
Drie factoren die de jongeren doen vluchten:
1) een massa gepensioneerden op komst die onderhouden moeten worden
2) teveel mensen stemmen conservatief of racistisch en bieden geen toekomst aan jongeren met het ambitie om in een modern land te leven (liever geen terugkeer naar situaties van voor '45)
3)teveel belastingen, een teveel dat het Blok of Cd&V zeker niet zal wegwerken

In canada, Usa, Zuid Afr., Engeland,Indië, vindt men:
1) minder vergrijsing
2) minder belastingsdruk
3) een politiek systeem dat racistische partijen uitsluit zoals het hoort in een echte democratie die niet wilt vervallen in fascisme.

De wereld is groot, de hersenen van racisten zijn klein. leef in vrijheid of in bekrompenheid. Sinds mensenheugenis proberen we op de goede plek, op het goede moment te zijn . België met 26% vlaamsblok, 30% gepensioneerden en 50% belastingen is duidelijk de goeie plek niet.
Zoveel negatieve signalen wijst duidelijk op decadentie, of vervalling van de levenskwaliteit t.o.v de rest van de wereld. Doe het beste voor u kinderen, trap het af, en geef dit vervloekte land aan de nazi's en hun blank europa.
Hoe meer linksen uit Vlaanderen emigreren, des te beter. Vlaanderen is toch reeds overbevolkt. Wat minder volk zou de leefbaarheid van Vlaanderen alleen maar ten goede komen. Hoe meer linksen uit Vlaanderen zouden wegtrekken, des te sterker de ruk naar rechts zou zijn. Dan zou Vlaanderen eindelijk opnieuw kunnen evolueren naar een blanke oase.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 04:40   #173
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Helaas zijn de meeste emigranten uit Vlaanderen de slimmeren, de beter opgeleiden, de meer ondernemenden. Oftewel, we blijven hier zitten met alleen linksen.

Ikzelf ben aan het uitkijken naar waar ik ga vertrekken.
Oud 11 september 2004, 16:53   #174
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Hoe meer linksen uit Vlaanderen emigreren, des te beter. Vlaanderen is toch reeds overbevolkt. Wat minder volk zou de leefbaarheid van Vlaanderen alleen maar ten goede komen. Hoe meer linksen uit Vlaanderen zouden wegtrekken, des te sterker de ruk naar rechts zou zijn. Dan zou Vlaanderen eindelijk opnieuw kunnen evolueren naar een blanke oase.
ik denk dat het meer een reservaat zal zijn, dan een oase, maar ja...
hihi
die nazi's toch,
ik lach ermee, maar trap het toch af, niet dat ik bang ben, maar ik wil gewoon een goed leven, geen pensioenen betalen, minder nazi's en minder belastingen.

Canada ziet er echt goed uit, en naar 't schijnt, 1/4 van de petroleum reserves liggen daar en nog niet ontgonnen.
Oud 11 september 2004, 16:54   #175
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox

Ikzelf ben aan het uitkijken naar waar ik ga vertrekken.
NIeuwe wereld?
Oud 11 september 2004, 17:10   #176
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoe nieuw mag die wereld zijn?

Neen, momenteel zijn de Scandinaafse landen, of Nieuw Zeeland de kanshebbers.
Engeland is afgevallen van het rijtje.

Maar als er vrijwilligers gevraagd worden om Mars te gaan koloniseren, schrijf me maar in.Helaas zal ik wat oud zijn tegen de tijd dat dat kan.

Eneuh, koriander, naar waar wil jij gaan? Er zijn niet veel landen met een stevig sociaal vangnet zoals België, maar met je uitkering hier kan je royaal leven in Algerije.
Oud 11 september 2004, 17:18   #177
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Waarom ga je weg?

Vlaanderen lijkt me nog steeds een fijne plek om te wonen...ondanks, euh...alles?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2004, 17:20   #178
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hihi
die nazi's toch,
ik lach ermee, maar trap het toch af, niet dat ik bang ben, maar ik wil gewoon een goed leven, geen pensioenen betalen, minder nazi's en minder belastingen.

Canada ziet er echt goed uit, en naar 't schijnt, 1/4 van de petroleum reserves liggen daar en nog niet ontgonnen.
Dat is anti socialisme en anti democratis,wanner ben je weg?Zo iemand kunnen we echt wel missen.En kom nooit meer terrug.
Oud 11 september 2004, 17:28   #179
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vlaanderen Boven, de reden waarom ik hier nog ben is omdat het hier nog niet zo slecht is. Maar voel me steeds minder en minder verbonden met dit lapje grond.

Misschien voel ik me vervreemd worden van mijn "geboortestreek"
Oud 11 september 2004, 17:29   #180
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
hihi
die nazi's toch,

Moogde gij al alleen op den tram menneke?

Laatst gewijzigd door doornroosje : 11 september 2004 om 17:30.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be