![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
- totaal verbod auto; - Waar eindigt dit voor u? En hoeveel Euro zou dit mogen zijn? Geef eens een getal aub. Het zal dan voor mezelf iets gemakkelijker worden om een voorbeeld te stellen ![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In normale omstandigheden is een ongeval geen misdaad !!
De gordel is sowieso geen overbodige luxe !! Wie zich blijft stoten aan dezelfde steen , wil gewoon niet leren van z'n begaande stommiteiten , moet men zo iemand dan verder laten prossen ?? Extreem geval: Iemand rijdt continu dronken (met/zonder gordel) , rijbewijs inleveren , nadien .... wanneer zijn rijbewijs terug , boenk weer prijs , nadien .... hetzelfde , over & over telkenmale , wat nu gedaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En u wordt zeker een misdadiger bij herhaling volgens de termen van het gerecht, zijnde cel + levenslang rijverbod + torenhoge boete -> dit zal NIET helpen !! Men maakt van u een misdadiger voor een verkeersfeit ! Welk signaal wil de regering stellen in vergelijking met echte criminele feiten? Dus wat gedaan: steeds dezelfde boete in verhouding tot echte criminele feiten. Door steeds harder te blijven straffen $$, zal men een averechts effect creëren bij de mensen. Repressie heeft een tijdelijk (shock)effect, cfr de superboetes -> maar nogmaals, ik denk dat het vooropgesteld positief effect hiervan niet is gehaald, dus al de rest is pure $$. Laat deze mensen dan meedraaien in een hospitaal, zorgtehuis... zodat men bewust wordt. $$ is enkel voor de (r)overheid. En ter herinnering: ik stel bovenstaande voor verkeersfeiten, niet voor echte criminele feiten. In een andere topic, lees ik volgende handtekening van betreffende persoon:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 19 maart 2014 om 01:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heb ik daar geen enkel probleem mee. Wel moeten we dan de pakkans ook op het niveau brengen van de ons omringende landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mezelf bestaat een woonwijk uit kleine (doodlopende) straatjes, éénvaksbaan, geparkeerde auto's, bomen, snelheidsdrempels, scherpe bochten, weinig (lange) rechte stukken... U blijft gewoon uw standpunt herhalen, en vragen/feiten stellen die ik probeer te weerleggen, doch u geeft geen antwoord op mijn vragen in post 141 en 167. Ik zal het u gemakkelijk maken: - voorstander van ruïneren ipv sanctioneren? Waar eindigt het straffen voor u? - getal hoeveel Euro boete voor het niet dragen van een gordel? - totaal verbod auto? -> En als u deze vragen heeft beantwoord, wat moet men van het straffen leren en hoeveel vrijwillige en positieve medewerking denkt u te krijgen van de bevolking om uw standpunten verder uit te dragen -op lange termijn?
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 20 maart 2014 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat blijkt: het zijn vaak dan ook nog inwoners van dezelfde wijk die zelf kinderen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doen we dan met de politici wiens wanbeleid aan de basis ligt van veel verkeersellende, onveiligheid, en verkeersagressie?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo merk ik eveneens dagelijks op dat het de "brave" chauffeurs zijn (je weet wel, op de autostrade aan 100 km/h op het dooie gemakje op het linker rijvak) die het bijzonder slecht doen op vlak van pinken en spiegelgebruik (zaken die volgens mij veel gevaarlijker zijn dan met mate "te snel" rijden).
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jan, wordt ons geduld nog beloond ? Ga je een bron geven ? Of heb je weer zomaar wat uit je botten geslagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het jaarrapport van 2011 (gepubliceerd in 2013) staat dat het verhogen van de pakkans een belangrijk instrument is om de verkeersveiligheid te vergroten. Ik zeg bijgevolg dus niets uitzonderlijk.
|
![]() |
![]() |