Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2014, 11:47   #161
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Het gaat hier toch voortdurend over de "allochtonen" en overlast in steden zoals Brussel, Antwerpen, Rotterdam, en Den Haag? Wel, dan is Rijsel overduidelijk hun onbetwistbare meerdere kwa bevolkingsaantal en aantal "allochtonen". En het ligt vlak bij mijn deur (op nauwelijks 30 kilometer in vogelvlucht).
Wat is er zo verdienstelijk aan Rijsel? We hebben uit het in-trieste Département du Nord de voorbije jaren reeds regelmatig bezoek gehad van schorremorrie, waaronder de door u zo bewierookte Noord-Afrikaanse allochtonen oververtegenwoordigd zijn.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 11:49   #162
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Doe geen moeite, Doomy...
Je past niet in hun Disneyfilosofie. Het is wit of zwart.
De eeuwige strijd tussen het Goede (zij uiteraard) de vrijheidslievende,vredige redelijke mensen enerzijds en het Kwade, de fanatieke, oorlogszuchtige mensen anderzijds.

De nuances tussen beide extremen vergen te veel moeite om te begrijpen.
Je zal dus een islamknuffelaar blijven, wat je ook zegt.
Op zich is dat niet zo erg, ik ben dat ook.
Jij bent écht wel de " vriend " die hij nodig heeft, den Doomy...Dan laat echt iedereen hem vallen op dit forum...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 11:53   #163
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Jij bent écht wel de " vriend " die hij nodig heeft, den Doomy...Dan laat echt iedereen hem vallen op dit forum...

Die zit...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 12:00   #164
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat gaan jullie er nu zelf aan doen? Steken die ambetanterikken jullie zo tegen? Wel, doe er dan iets aan! Steek de handen uit de mouwen in plaats van te blijven bleiten. En leer jullie te verdedigen. Zelf ben ik opgegroeid in een sociale wijk waar het er toen soms hard tegen onzacht aan toeging, en toen was het nog een 100% blanke buurt. Maar ik heb er mij ook leren verdedigen, ook al ben ik geen held. Als een vervelende snotneus met teveel hormonen vervelend tegen mij doet, dan geef ik hem met mijn bottine een schop tegen zijn gat. Probleem opgelost, en de volgende keer dat ik die tegenkom laat die mij met rust. En ja, ik heb ook nog boel gehad met vervelende gasten met Noord-Afrikaanse wortels. Maar na de konfrontatie hadden die wel respekt voor mij omdat ik niet over mij heen liet lopen maar wel korrekt bleef. Het verschil met jullie is dat ik hen niet aansprak op hun afkomst en uiterlijk, maar enkel op hun gedrag. Bovendien hebben die mij omgekeerd nooit een "vuile punk" genoemd, iets wat niet kan worden gezegd van al die vlaamsblokkers die mij indertijd als loslopend wild beschouwden. In deze heb ik begrip voor voormalig bokskampioen Muhammed Ali die weigerde voor zijn blanke bazen te gaan vechten tegen de Vietnamezen omdat die laatsten hem nooit "nigger" hadden genoemd.

Zageventen. Bangerikken. Bleiters. Kunnen jullie dan eigenlijk echt niks zelf? Hebben jullie nu echt voor alles Sterke Figuren nodig die het varkentje eens in jullie plaats gaan wassen? Neem eens een voorbeeld aan die "allochtone" winkeliers in Antwerpen die een tijdje geleden zelf met harde hand de drugsdealers uit hun straat verjaagden omdat de "autochtone" politie te lam was om er iets aan te doen. Die hebben tenminste kloten aan hun lijf.
Tja, Doomy, dat is heel goed en flink van jou dat je het aandurft om met die lefgozertjes op de vuist te gaan, bravo.
Ik heb daar ook niks tegen, alhoewel het wel verboden is volgens de gangbare wetten in dit apenland, maar kom, andere taal verstaan ze niet...
Waar ik het niet met je eens ben, is dat je precies wil zeggen dat de mensen die zich niet kunnen of durven verdedigen, maar moeten afzien en motten krijgen, zich moeten laten schofferen, bedreigen, bestelen enz en erger ?!!
Iedereen heeft de fysieke moed niet om met schoeljes te gaan aflappen op straat, en/of de vereiste kracht & vechttechniek.
En in tegenstelling tot jou vind ik dat zelfs zwakke en/of angstige mensen het recht hebben om veilig over straat te kunnen lopen. We zitten hier niet in de jungle of in de woestijn, tussen de wildemannen, begrijp je ?
Oudere mensen, meisjes en vrouwen , en waarom niet bange, zwakke mannen, die hebben ook recht op een veilige en aangename leefwereld, of moeten die zich maar onderwerpen aan de import-macho's misschien ?
Of ijver je actief voor het recht van de sterkste ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 12:42   #165
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Ach, Doomy en Jack zijn één en dezelfde persoon. De Schepper zal het de mensheid toch niet aandoen om tegelijkertijd twee van dergelijke exemplaren op de wereld te zetten.
Oud 23 maart 2014, 12:54   #166
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind ALLE godsdiensten zonder onderscheid achterlijk. En als die mij hun levenswijze proberen op te leggen, dan zal ik zelf op de barrikades komen om mijn individueel zelfbeschikkingsrecht te verdedigen. Daarvoor heb ik geen oorlogsstokers nodig die zelf veilig aan de kant blijven staan. Ik gaf al 20 jaar eerder kritiek op Iraanse ayatollahs en Amerikaanse TV-predikanten, lang voor racisten na 9/11 de progressieve kritiek op de islam ontdekten. Veel agnosten en ateïsten zijn helemaal niet blij met "steun" uit racistische hoek.
Maar de macht inperken van de zelfverklaarde vertegenwoordigers van God op Aarde, is nog iets anders dan individuele geloofsovertuiging of godsdienstbeleving verbieden. Ik ben radikaal tegen nazisme en godsdienstfundamentalisme, en ik ga mij tegen hen verzetten als ze mijn individueel zelfbeschikkingsrecht willen inperken. Maar als libertair kan en wil ik niet hun gedachten kontroleren. Voor mijn part mogen ze hun gedacht zeggen en zich kleden zoals ze willen. Hun vrijheden terzake zijn ook mijn vrijheden. De vrijheid van de ene om met een hoofddoek of hakenkruis rond te lopen, is ook de vrijheid van een ander om met een hanekam of tatoeages rond te lopen.
Hmm..best interessant je manier van in het leven te staan...valt wat voor te zeggen, maar hier laat je toch zien het allemaal niet zo goed te begrijpen...

Wat denk je, zou iemand met een hoofddoek de vrijheid hebben om morgen met hanekam of tatoeage door het leven te gaan?
Denk je dat haar familie zegt" ah, Fatima, jou individuele vrijheid gaat voor, leuk trouwens die hanekam!"
Nee dus, en dat weet u ook, uw soort soort vergelijkingen slaan dan ook nergens op.

Ik ben het met u eens dat vrouwen het recht hebben om een hoofddoek te dragen. Omdat wij die individuele vrijheid geven aan mensen en ja, liefst zie ik dit behouden. Maar ik ben niet blind voor waar die hoofddoek voor staat,en dat is wel een bedreiging voor deze samenleving, bijgevolg kan die hoofddoek echt niet steeds en overal en mag je draagsters ook aanspreken op die keuze wanneer daar reden voor zou zijn.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 13:06   #167
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Tja, Doomy, dat is heel goed en flink van jou dat je het aandurft om met die lefgozertjes op de vuist te gaan, bravo.
Ik heb daar ook niks tegen, alhoewel het wel verboden is volgens de gangbare wetten in dit apenland, maar kom, andere taal verstaan ze niet...
Waar ik het niet met je eens ben, is dat je precies wil zeggen dat de mensen die zich niet kunnen of durven verdedigen, maar moeten afzien en motten krijgen, zich moeten laten schofferen, bedreigen, bestelen enz en erger ?!!
Iedereen heeft de fysieke moed niet om met schoeljes te gaan aflappen op straat, en/of de vereiste kracht & vechttechniek.
En in tegenstelling tot jou vind ik dat zelfs zwakke en/of angstige mensen het recht hebben om veilig over straat te kunnen lopen. We zitten hier niet in de jungle of in de woestijn, tussen de wildemannen, begrijp je ?
Oudere mensen, meisjes en vrouwen , en waarom niet bange, zwakke mannen, die hebben ook recht op een veilige en aangename leefwereld, of moeten die zich maar onderwerpen aan de import-macho's misschien ?
Of ijver je actief voor het recht van de sterkste ?
Maar neeee, meneer, begrijpt ge het dan niet? Ouders die hun kinderen geen zelfverdediging aanleren zijn verantwoordelijk wanneer hun kinderen op school in elkaar geslagen worden. D�*t is de samenleving waar Doomy naartoe wil!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 13:06   #168
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hmm..best interessant je manier van in het leven te staan...valt wat voor te zeggen, maar hier laat je toch zien het allemaal niet zo goed te begrijpen...

Wat denk je, zou iemand met een hoofddoek de vrijheid hebben om morgen met hanekam of tatoeage door het leven te gaan?
Denk je dat haar familie zegt" ah, Fatima, jou individuele vrijheid gaat voor, leuk trouwens die hanekam!"
Nee dus, en dat weet u ook, uw soort soort vergelijkingen slaan dan ook nergens op.

Ik ben het met u eens dat vrouwen het recht hebben om een hoofddoek te dragen. Omdat wij die individuele vrijheid geven aan mensen en ja, liefst zie ik dit behouden. Maar ik ben niet blind voor waar die hoofddoek voor staat,en dat is wel een bedreiging voor deze samenleving, bijgevolg kan die hoofddoek echt niet steeds en overal en mag je draagsters ook aanspreken op die keuze wanneer daar reden voor zou zijn.
Een kopvod staat voor mij gelijk aan indoctrinatie en onderwerping. Niet meer en niet minder.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 13:59   #169
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Een kopvod staat voor mij gelijk aan indoctrinatie en onderwerping. Niet meer en niet minder.
2!

Ik zou daar zeker ook nog extremisme aan toevoegen.
Oud 23 maart 2014, 14:09   #170
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Goed dat ge het steunt.
Ik steun dat niet, waar haal je dat, uit wat ik schrijf?

Ik bemoei me er gewoon niet mee omdat 't niet mijn zaken zijn.

Als ik er nu nog van overtuigd was dat de gewone man er beter van werd, maar de enigen die er beter van worden zijn politici.

Voor janmetdepet blijft alles hetzelfde of slechter, maar beter nooit.

Bovendien; �*ls er , 'n referendum komt mag ik ook stemmen, elke inwoner van Cataluña.

Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2014 om 14:17.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 14:14   #171
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat is er zo verdienstelijk aan Rijsel? We hebben uit het in-trieste Département du Nord de voorbije jaren reeds regelmatig bezoek gehad van schorremorrie, waaronder de door u zo bewierookte Noord-Afrikaanse allochtonen oververtegenwoordigd zijn.
Wat er zo verdienstelijk is aan Rijsel is dat de AUTOCHTOON zich reeds perfect geïntegreerd en aangepast heeft.
Oud 23 maart 2014, 14:26   #172
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En wat gaan jullie er nu zelf aan doen?
Dat is een zinloze vraag, want ik m�*g er niets aan doen of ik wordt uitgescholden van racist.
Je mag hier zelfs het woord Marokkaan niet meer in de mond nemen of al die politiek korrekten willen je opsluiten. Binnenkort mag je een allochtoon zelfs het woord niet meer richten. Kijk een allochtoon aan als hij een appel op de grond gooit en hij zegt dat hij je gaat ineen slaan (werkelijk meegemaakt), in een metro vol allochtonen kan dat tellen. Wat doe je eraan? Wat m�*g ik eraan doen? Vertel het mij eens.
Wat ik wél steeds kan, mag en moét doen is mijn bankrekening laten afromen om al die betwetertjes een aangenaam verblijf in dit land te verzekeren.

Laatst gewijzigd door kwantum : 23 maart 2014 om 14:27.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 15:44   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wat er nog zo verdienstelijk is aan Lille/Rijsel, buiten 'tgeen je zelf al noemde; dat 't 'n uitvalsbasis is (1 van de, er zijn er meer natuurlijk, Roubaix bvb.) van 't schorriemorrie om net over de grens van België ramkraken, overvallen e.a. ongein uit te vreten is ook dit.
Korte samenvatting;
Ex-moslim wil na z'n dood gecremeerd worden (iets wat verboden is in islam, maar de man had islam de rug toegekeerd), zijn familie wil die wens respecteren, de islamitische bende stuurt 'n 'fatwa' naar de burgemeester, zij schakelt justitie in om de man op 't islamitische gedeelte van de begraafplaats te laten begraven, tégen de wil van de overledene èn zijn nabestaanden in, enkel en alleen om haar mohamedanen te plezieren.

Lille première ville islamique de France.

Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2014 om 15:50.
Oud 23 maart 2014, 15:48   #174
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alweer een antwoord naast de kwestie. Iedere keer als het over de twijfelachtige kanten van Wilders gaat, begint men vlug over die "vuile marokkanen". Geen zweem van kritiek op de Grote Leider die zijn fans naar Het Beloofde Land gaat leiden.
En ja, ik vind dat dat het "gepeupel" met 2 maten en 2 gewichten weegt als ze hun eigen populistische idolen alles vergeven terwijl anderen aan de hoogste normen moeten voldoen.

Naast de kwestie? Wilders heeft het over marokkanen, hij wordt als wereldvreemd bestempeld en ik heb het daarom over de realiteit van de situatie.

Indien ik verplicht zou worden te kiezen tussen de islamieten of Wilders, dan kies ik Wilders, da's een feit.
Dat de man daarom mijn idool zou zijn....da's een idee ontsproten in jouw "brein".
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 15:50   #175
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reality check in mijn eigen kennissenkring : die kinderen zijn net als andere westerse kinderen helemaal niet bezig met godsdienst. En als die volwassen worden genieten ze evenveel van het leven als andere jonge westerlingen. Ik zie helemaal geen islamizering bij hen; eerder een sekularizering.
Hoe roos is jouw bril!? 50 shades of pink...
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 23 maart 2014, 15:52   #176
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind ALLE godsdiensten zonder onderscheid achterlijk. En als die mij hun levenswijze proberen op te leggen, dan zal ik zelf op de barrikades komen om mijn individueel zelfbeschikkingsrecht te verdedigen. Daarvoor heb ik geen oorlogsstokers nodig die zelf veilig aan de kant blijven staan. Ik gaf al 20 jaar eerder kritiek op Iraanse ayatollahs en Amerikaanse TV-predikanten, lang voor racisten na 9/11 de progressieve kritiek op de islam ontdekten. Veel agnosten en ateïsten zijn helemaal niet blij met "steun" uit racistische hoek.
Maar de macht inperken van de zelfverklaarde vertegenwoordigers van God op Aarde, is nog iets anders dan individuele geloofsovertuiging of godsdienstbeleving verbieden. Ik ben radikaal tegen nazisme en godsdienstfundamentalisme, en ik ga mij tegen hen verzetten als ze mijn individueel zelfbeschikkingsrecht willen inperken. Maar als libertair kan en wil ik niet hun gedachten kontroleren. Voor mijn part mogen ze hun gedacht zeggen en zich kleden zoals ze willen. Hun vrijheden terzake zijn ook mijn vrijheden. De vrijheid van de ene om met een hoofddoek of hakenkruis rond te lopen, is ook de vrijheid van een ander om met een hanekam of tatoeages rond te lopen.
Is het dan niet genoeg dat onze wetten door hun geloofsovertuiging veranderen???
Vind jij dit geen probleem???
Oud 23 maart 2014, 16:01   #177
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Is het dan niet genoeg dat onze wetten door hun geloofsovertuiging veranderen???
Vind jij dit geen probleem???
Daar volgt 'n spontaan orgasme op.
Oud 23 maart 2014, 16:08   #178
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Daar volgt 'n spontaan orgasme op.
Had deze link in Anciaux zijn draad gepost.....toen dacht ik nog maar aan een erectie...was zover nog niet
Oud 23 maart 2014, 16:19   #179
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Had deze link in Anciaux zijn draad gepost.....toen dacht ik nog maar aan een erectie...was zover nog niet
Ik betwijfel 't of die bleitsmoel nog vaak orgasmes heeft, anders zou hij niet zo vaak bleiten.
Oud 23 maart 2014, 16:29   #180
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik betwijfel 't of die bleitsmoel nog vaak orgasmes heeft, anders zou hij niet zo vaak bleiten.
Ik denk dat hij klaarkomt wanneer hij zit te schrijven voor zijn website en dan vooral op het moment dat hij z'n eigen gezwets naleest; daar ben ik van overtuigd
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be