![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb daar ook niks tegen, alhoewel het wel verboden is volgens de gangbare wetten in dit apenland, maar kom, andere taal verstaan ze niet... Waar ik het niet met je eens ben, is dat je precies wil zeggen dat de mensen die zich niet kunnen of durven verdedigen, maar moeten afzien en motten krijgen, zich moeten laten schofferen, bedreigen, bestelen enz en erger ?!! Iedereen heeft de fysieke moed niet om met schoeljes te gaan aflappen op straat, en/of de vereiste kracht & vechttechniek. En in tegenstelling tot jou vind ik dat zelfs zwakke en/of angstige mensen het recht hebben om veilig over straat te kunnen lopen. We zitten hier niet in de jungle of in de woestijn, tussen de wildemannen, begrijp je ? Oudere mensen, meisjes en vrouwen , en waarom niet bange, zwakke mannen, die hebben ook recht op een veilige en aangename leefwereld, of moeten die zich maar onderwerpen aan de import-macho's misschien ? Of ijver je actief voor het recht van de sterkste ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, Doomy en Jack zijn één en dezelfde persoon. De Schepper zal het de mensheid toch niet aandoen om tegelijkertijd twee van dergelijke exemplaren op de wereld te zetten.
![]()
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je, zou iemand met een hoofddoek de vrijheid hebben om morgen met hanekam of tatoeage door het leven te gaan? Denk je dat haar familie zegt" ah, Fatima, jou individuele vrijheid gaat voor, leuk trouwens die hanekam!" Nee dus, en dat weet u ook, uw soort soort vergelijkingen slaan dan ook nergens op. Ik ben het met u eens dat vrouwen het recht hebben om een hoofddoek te dragen. Omdat wij die individuele vrijheid geven aan mensen en ja, liefst zie ik dit behouden. Maar ik ben niet blind voor waar die hoofddoek voor staat,en dat is wel een bedreiging voor deze samenleving, bijgevolg kan die hoofddoek echt niet steeds en overal en mag je draagsters ook aanspreken op die keuze wanneer daar reden voor zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou daar zeker ook nog extremisme aan toevoegen.
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun dat niet, waar haal je dat, uit wat ik schrijf?
Ik bemoei me er gewoon niet mee omdat 't niet mijn zaken zijn. Als ik er nu nog van overtuigd was dat de gewone man er beter van werd, maar de enigen die er beter van worden zijn politici. Voor janmetdepet blijft alles hetzelfde of slechter, maar beter nooit. Bovendien; �*ls er , 'n referendum komt mag ik ook stemmen, elke inwoner van Cataluña.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er zo verdienstelijk is aan Rijsel is dat de AUTOCHTOON zich reeds perfect geïntegreerd en aangepast heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is een zinloze vraag, want ik m�*g er niets aan doen of ik wordt uitgescholden van racist.
Je mag hier zelfs het woord Marokkaan niet meer in de mond nemen of al die politiek korrekten willen je opsluiten. Binnenkort mag je een allochtoon zelfs het woord niet meer richten. Kijk een allochtoon aan als hij een appel op de grond gooit en hij zegt dat hij je gaat ineen slaan (werkelijk meegemaakt), in een metro vol allochtonen kan dat tellen. Wat doe je eraan? Wat m�*g ik eraan doen? Vertel het mij eens. Wat ik wél steeds kan, mag en moét doen is mijn bankrekening laten afromen om al die betwetertjes een aangenaam verblijf in dit land te verzekeren. Laatst gewijzigd door kwantum : 23 maart 2014 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Korte samenvatting; Ex-moslim wil na z'n dood gecremeerd worden (iets wat verboden is in islam, maar de man had islam de rug toegekeerd), zijn familie wil die wens respecteren, de islamitische bende stuurt 'n 'fatwa' naar de burgemeester, zij schakelt justitie in om de man op 't islamitische gedeelte van de begraafplaats te laten begraven, tégen de wil van de overledene èn zijn nabestaanden in, enkel en alleen om haar mohamedanen te plezieren. Lille première ville islamique de France.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 maart 2014 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naast de kwestie? Wilders heeft het over marokkanen, hij wordt als wereldvreemd bestempeld en ik heb het daarom over de realiteit van de situatie. Indien ik verplicht zou worden te kiezen tussen de islamieten of Wilders, dan kies ik Wilders, da's een feit. Dat de man daarom mijn idool zou zijn....da's een idee ontsproten in jouw "brein".
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vind jij dit geen probleem???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Had deze link in Anciaux zijn draad gepost.....toen dacht ik nog maar aan een erectie...was zover nog niet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel 't of die bleitsmoel nog vaak orgasmes heeft, anders zou hij niet zo vaak bleiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |