![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Begrijp overigens niet wat het ene met het andere te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard groot gelijk met je reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ben ik niet ergens in de pampa's gaan wonen, waardoor ik al drie bussen moet nemen om aan het eerste treinstation te geraken, ik wandel er te voet heen op amper tien minuutjes (om de auto uit de garage te halen dat duurt ook al vijf minuten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen wonen veel te ver van hun werk, een van de hoofdoorzaken van alle fileleed en verkeersmiserie. Soms hebben ze geen keuze, maar in uw geval blijkbaar wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht iedereen dat doen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En je brengt ze nog steeds overal naartoe?
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik klaag niet over de connectie met de wagen. Ik geef aan dat het OV faalt. Geraak jij verder dan "nee het faalt niet want jij moet maar gewoon elders gaan wonen dus daarom heb ik gelijk"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Dat is gezond, en verhoogd de zelfstandigheid en de sociale weerbaarheid.
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hersenloze 9to5 jobkes uitvoeren, waarbij je maar gewoon moet uitvoeren zonder enige echte, verschil-makende inbreng, zijn ook mijn ding niet. Op mijn 33ste mee bepalen waar het hele continent op logistiek vlak naartoe moet evolueren, de projecten opzetten en uitvoeren om die evolutie op poten te zetten en samen met mijn team het doen en laten van die logistiek fundamenteel hervormen om het steeds beter te doen, dat spreekt me wel aan. Als dat me 11h per dag kost, dan neem ik dat er graag bij. De momenten dat ik op mijn klok moet kijken om te zien of de dag niet voorbij is, die zijn hier onbestaande. Ieder zijn meug zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Ieder zijn meug inderdaad. Mijn vader was ook zo'n workaholic. Liever had ik hem toch wat meer gezien. Dat is toch wat mij een beetje vreemd lijkt. Je gaf eerder al aan dat je het belangrijk vindt tijd met je familie te kunnen doorbrengen. Wel, dan snap ik werkdagen 11 uur niet zo... Overigens, mijn job is misschien 7:15 tot 15:45, (ik ben een ochtend persoon), ik ben niettemin een van de stichters van een IT bedrijf dat hopelijk alhier behoorlijk wat teweeg wil brengen. Productiviteit tel je echter niet in uren...
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En tuurlijk, productiviteit tel je niet in uren, wel in realisaties. Als dat dan dagen van 11h vraagt, dan is dat maar zo. Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Schepen
|
![]() Ik had het kunnen denken dat er zo'n reactie van jou zou komen, als er slechte cijfers over de NMBS tevoorschijn komen, die ff niet in je kraam passen.
Laatst gewijzigd door lohabra : 13 mei 2014 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dan ook geen reden om tot een algemene uitspraak te komen als "het OV faalt". In uw geval lijkt het er eerder op dat uw mobiliteitseisen niet te verzoenen zijn met het OV. Dat is wel wat anders, dan wat u beweert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus een degelijke verbinding verwachten, tussen twee middelgrote steden die een 50km van elkaar verwijderd liggen via de baan, nog geen 40km in vogelvlucht, om de noden qua woon-werk verkeer in te lossen, is een onverzoenbare eis? Als dat al een onverzoenbare eis is, waar dient het openbaar vervoer dan wel toe eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het openbaar vervoer totaal ontoereikend is, lees te traag, kunnen ze toch ook de fiets nemen ? Het OV zal wel serieus sneller worden als de tussenhaltes (waar te weing mensen opstappen) worden "afgeschaft". Wie weet wordt het OV dan weer interessanter voor de (auto)pendelaar. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 14 mei 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |